Hey lieve Elif, Ik had helemaal niet meegekregen dat je alweer terug bent. Wat een heerlijke zonnige foto's en ik lees dat je genoten hebt. Super fijn meid. Kan me voorsteleln dat het erg confronterend was je neefje te zien en helemaal omdat hij vernoemd is naar je man, maar ook wel een erg mooi gebaar. Heel veel sterkte en succes dinsdag en ik duim dat jullie niet te lang hoeven te wachten meis. Dikke knuffel en liefs, Zora
hoi elif, je bent weer terug zie ik, hebben jullie een fijne vakantie gehad? en nu op naar 20 april meid, dat is al bijna. dikke knuffel.
nou elif wij blijven straks als enige over.... iedereen van onze clubje januari/februari cryo terugplaatsing haha. Bij ons komt het ook zeker goed weet je al wanneer jij weer een terug plaatsing krijgt?
Sandra die zal er niet meer zijn de cryo's zijn op. Dus we moeten voor iui-d gaan waarschijnlijk. Dinsdag horen we wanneer maar misschien zelfs augustus.
Hey lieverd, wauw leuk die foto's van de vakantie zeg! Hoe is het verder met je? Nou ik hoop dat ik je weer snel spreek, we zijn hier druk met een verhuizing Dikke kus , Mounia
Hey lieverd dank je wel, ik had je tegelijkertijd gepbt Dinsdag hebben we een gesprek met dr tournaye ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Dan weten we natuurlijk alweer veel meer, en ik hoop zo dat het niet tot augustus zal zijn ( hopelijk nog over van de vorige d) Tja en anders wachten maar.
Elif, wat ben ik blij om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie vakantie! En als ik die foto's zie, kan ik dat goed geloven! Ik ga duimen voor je gesprek! Hopelijk valt de wachttijd gewoon heel erg mee!
ja ik hoop het ook. Niet te geloven dat mijn banner op 17 wkn en 3 dagen zou staan nu,dus hopelijk snel een brusje voor de vlindertjes.
Meisje toch...het is ook niet niks allemaal! Fijn dat je genoten hebt van je vakantie en ik ga echt voor je duimen dat je niet tot augustus hoeft te wachten!!!! Knuf loesie
Hey Loesie bedankt dat je me kwam opzoeken. Nou morgen is het gesprek en ik zit er heel sterk over te denken om te vragen of hij niet weer icsi-d wil doen ( zonder overstimulatie dan hahah. Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen daarover. Hier al vanaf cd 19 bruinverlies met stolsels maar nu onder dag 24 maar geen ongi , niet dat dat al moest komen maar de voorbodes zijn wel heeeeeeeel vroeg deze keer! Morgen ook een gesprek voor een andere baan evt, ik hoop zo dat het wat wordt!!! Ik heb helemaal genoeg van mijn huidige baan EN de uren ervan! Net of ik een tiener ben Ik houdt jullie op de hoogte. xxx
Succes morgen met het gesprek lieve Elif!!!!!! Hoop dat jullie snel weer verder kunnen met de behandelingen. Wat spannend morgen sollicitatiegesprek, succes!!!! Kus