10 juli en mijn ei zou rond 1 juli zijn, dus testen op vakantie Dank je wel lieverd we gaan gewoon samen voor iui!
spannend Elif! ik hoop en gun het je zo! nee ik ga nog niet voor IUI! dat zou in de eerste instantie wel... maar ze wilde eerst 6 maanden proberen met menopur spuiten! (wel 6 maanden omdat ik 1 verstopte eileider heb , anders een jaar proberen met menopur) en mocht dat niet lukken dan start de IUI!
dat geeft niet hoor!!!! ik was er zelf ook van uit gegaan dat ik met iui mocht starten , want dat had ze destijds zelf gezegd... maar ze had er nog even over nagedacht en vond het beter om eerst te spuiten (zonder iui)
trouwens je had het wel goed onthouden!!! Lief hoor! het MOET gewoon lukken! wanneer krijg je telefoontje van de verpleegkundige?
Jazeker heb ik dat onthouden!!!! Ik had zoiets huh het werd toch iui. maar jij denkt toch ook altijd aan mij Morgen of vrijdag belt ze.
haha zekers! lees altijd even mee op je topic! spannend hoor! hoop dat je morgen wat hoort en goed nieuws! hoe is het nu trouwens met je man? dat was ook wel erg schrikken zeg! en nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!! hoop dat je je plekje snel vind en dat je daar een leuke tijd hebt!
ja ik zie het nog steeds voor me en vind het afschuwelijk. Ineens zie je of iemand zijn "ziel" eruitvalt en het lichaam zo in elkaar zakt!!!!! Ik had echt zoiets oooooooh nee. Maar wie roep je om 5 uur in de ochtend?? Ben blij dat hij nu beter is, maar heb gezegd als je iets voelt de volgende keer, ff waarschuwen en dan liggen op de grond of dergelijke zodat je niet kunt vallen! Over mijn baan dank je wel dat ging echt heel snel!! Had zoiets huh ?!? Maar ze zeiden dat het moeilijk was goed personeel te vinden, ongelooflijk in deze tijd eigenlijk eh??
ja idd! maar een geluk voor jouw! bah wat eng zeg! fijn dat het nu weer beter gaat! hoop dat het zo blijft!!!!!
heej lieve meid ik ga even koken! hoop zo dat je morgen wat hoort!!!!!!!!!!!!! en dan ook positief nieuws! ik ga vanavond voor jullie bidden! heel veel succes met al het afwachten en wachten...!!! xx
Elif en??? heb je al uitslagen van de verpleegkundige?? en anders bellen ze morgen toch!? denk aan je!!! xx
Meiden we moeten nog even wachten op nieuws. Er is nu iemand met dit zaad bezig dus we moeten even afwachten of er dan op tijd nog over is voor ons. Even balen maar we hopen maar dat het goedkomt. xxx
He gatver Elif! Dat was niet het nieuws wat we wilden horen!! *knuf* Blijf voor je duimen hoor!!!! *smak*
Hee Elif, nog geen duidelijkheid over deze donor, dus? Is het wachten tot het stel dat er nu mee bezig is zwanger is, of (tijdelijk) stopt? Kunnen jullie daarna pas verder? Of werkt het niet zo. Bah zeg, weer wachten. Nu misschien voor IUI, dus? Waarom is het de vorige keer eigenlijk geen IUI geweest? Dat weet ik helemaal niet (schaam schaam...)