Dank je wel lieverd! Ik was nog wel sceptisch moet ik het schrijven straks de bloedwaarden. Dus ben benieuwd. maar ff proberen te genieten hoelang het ook is. Hoe is het met jou lieverd? xxx
ben benieuwd wat je bloedwaardes zijn die zullen wel goed zijn. Met mij haha goeie vraag.....ik had op 4 april een echo en toen was mn ei 13mm en de dag erna 17mm dus ik kon geen tp krijgen... toen 2 weken geleden weer proberen alles ging goed, mocht de pregnyl zetten en toen werd ik maandag opgebeld en al mn 4 de cryo's hadden het niet overleefd:S dus ik kan weer helemaal van voor af aan beginnen en dat is in juni dus ik hoop dat juni een goede maand zal zijn haha. dankje voor het vragen
nee!!!!!!!! Dat mag niet waar zijn alle 4 afschuwelijk Oei nu voel ik me best wel bezwaard. Vind dat zo afschuwelijk voor je. de cryo'tp's vond ik zo heftig Hele dikke knuffel lieverd xxx
Meis, ik vind het zo fantastisch nieuws voor jullie! En wat een duidelijke streep ook!!! Die kan niet missen! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven! Gefeliciteerd! Liefs van mij
Dank je wel lieverd! Ja vind je hem ook duidelijk!? Ik weet niet wat te voelen. Maar jij volgt snel!!!!!!!!!!
ik had het ook nooit verwacht dat ze alle 4 zouden gaan... dus ik hoop nu echt dat het de laatste punctie wordt volgende maand en dat we dan ook eindelijk kunnen genieten van onze 2de wonder. hoe laat wordt je gebeld? Nou ik ga ff mn kleine meid na school toe brengen.... spreek je misschien vanmiddag wel ff haha
Hahahah dank je wel lieverd @ sandra mijn man krijgt het telefoontje moet namelijk zo over 5 7 minuten vertrekken naar mijn werk en daar mag ik niet opnemen Dus ik moet zenuwachtig zijn tot 18 uur Sandra vind dat echt afschuwelijk nu moet in een keer allemaal voor de mmmeisjes goedgaan!!!!
@elif, das een mooie duidelijke test...en je bloed is gewoon super goed..... hier ook nog even een mmmmmmmmmeeeeeeeeeegggggaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD!!!!
kom eens even spieken naar je update . Wauw lieverd, wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na 1e IUI gelijk zwanger, . Gefeliciteerd met jullie positieve test, die streep knalt echt zeg!! En moet je nog zo lang wachten vandaag op de bloeduitslag, maar dat komt vast helemaal goed hoor! Ben zo blij voor je!!!!!!!!!!! Geniet maar lekker........maak je niet te druk......
Elif gefeliciteerd meid, ben bij te lezen dat je eindelijk zwanger bent, geniet ervan en Moge Allah9swt) je een heel voorspoedige zwangerschap geven inshallah Ameen!
WhAaa krijs gil huil van blijdschap!! Whoehoeeee!!! eLIEF is hartstikke swangggg!!! Van harte meid!!!! Supaaaaaaa!!!! Grijns!!!
Hey meis, wat lees ik nu. De 1e IUI al gehad eerder dan verwacht en gewoon zwanger!!!!!!!Vind het echt super om te lezen, kippevel. Ben echt megablij voor jullie meid!!!! Nu nog goede bloeduitslag maar de test knalt hoor!!! Dikke felicitatieknuf!
Jij stiekemerd!!!!!!!!!! Wat een ontzettend geweldig mooi nieuws! GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Liefs Sikki
hallo lieve elif wat ben ik toch blij voor je van harte gefeliciteerd doe het rustig aan en zorg goed voor je zelf Masha`Allah xxxxxxx Cilek
Schat.... je maakt mn dag weer helemaal goed...!!! (had n baaldaggie) Gefeliciteerd....!!!!!! januarikindje toch? Die zijn leuk hoor..... xxx