Lieverd, ik dacht ik ga een kijken hoe het met Elif is en wat zie ik.... JE BENT GEWOON ZWANGER!!!! Echt zoooooooooooooooo gaaf onwijs gefeliciteerd jullie. Ik ben echt zo blij!!!!
heey elif. wat super goed nieuws zeg!!!! GEFELICITEERD en nu gaan we duimen dat het goed gaat allemaal!!!! en hoe voel je je?? (ff vraagje zelf ook 1ste iui-d gehad)
zo leuk om weer wat positiefs te horren het is iedereen hier zo gegund elke keer als ik bid voor me zelf denk ik ook aan jullie Lieve elif het is jou zo gegund ben heel erg blij voor jou xxxx Cilek
Dank jullie wel lieverds!! girl ik voel eigenlijk niks aparts alleen dat het binnen weer dichtzit. En dat miste ik de laatste cryo tp.
Gefeliciteerd Elif! Wat heerlijk dat die eerste stiekeme IUI aangeslagen is! Nu duimen dat dit kleintje blijft! *duim*
Elif; wat lees ik nou meid Wat een gelukkig nieuws. Ik ga keihard duimen dat er nog 8 mooie zwangerschapsmaanden komen
Oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh wat lees ik nu! Ik kan het gewoon niet geloven! Elif en Elifman, een hele hele hele hele dikke proficiat met jullie wonder! Geniet ervan! Ik ga heel hard duimen dat de komende maanden alles heel vlot mag verlopen! Oh ik krijg het er echt koud van! Wat een schok! Maar wel een hele leuk verrassing! Dikke kus!
Bedankt lieverds!!!!!! Duim ook allemaal voor jullie echt waar!! Loutje nee nog steeds niet. Ik denk telkens aan je zus Nogmaals hele dikke knuffel Bereke wat lief stoute ik heh maar we hadden het ook echt niet verwacht!! xxx
Wat ben je toch een schat! Wat extra knuffels zijn altijd fijn! Maar wel gaan genieten hoor!! Voor je 't weet is de kleine spruit er!