Elif!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een wonder voor jullie!!!!!!! VAn harte gefeliciteerd met jullie wonder!!!!!
hypo ja was ook heeeeeel zwaar! Niemand ook in de omgeving weet/ wist het. Nog even volhouden Loe dank je wel Hoe is het met jullie wondertje? xxx
Dat lijkt me eigenlijk ook wel heel speciaal, als niemand t weet! Ik hoop van harte dat t heeeeeeeeeeeeeeeeel lang blijft zitten meid! Xxx
Dank je wel lieverd. ja en van een kant wil ik het zo graag vertellen maar gewoon angst voor weer een mk
ELLLLLLLIIIIIIIFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!! OH MY GOD!!!!!! JE BENT GEWOON ZWANGER!!!!!!! Zat het DD-topic te lezen, zie ik daar ineens een banner!!!!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!Ook voor je mannetje! En natuurlijk zijn we niet boos, bij ons heeft het ook geluk gebracht om het voor ons te houden bij familie en vrienden!!!! Oh, wauw meis, wat ben ik blij voor je! GENIET en kom gauw bij ons kletsen op het verlengde wachtbankje! Dit keer gaat het gewoon goedkomen! SMAK
@elif zou die is een heel stuk donkerder je tweede test! Weet je al wanneer je een echo krijgt? Hoe gaat het met jullie, de shok al een beetje te boven? XXX Liefs
Dank je wel alexandra en bailey! Bailey normaal rond de 7 weken , er word 2 weken achter elkaar bloed genomen en dan normaal bloed en echo brrrrrrr. Nee kan het nog steeds niet geloven hahaha.
ELIEF wat zullen we nou beleven!!!!!!!!! ik keer een weekje mijn zwangere ass jij wordt gewoon zwanger! HUILLLL ik schrik er gewoon van, van zoiets moois positiefs hier! *wehhhh snik jank!* supergefeliciteerd meisje!! whoeiiiiii *dansjedoe* wanneer echo, hoe voel je je???? *rent zingend tuin in*
Hahahaha dank je wel lieverd! ik voel me uhm niet zwanger??? hahahah het is dat de testen het bewezen Normaal krijg ik rond de 7 weken een echo, dus 2,5 week pfffff als we die halen brrrrrr Het voelt zo onwerkelijk!
Elif wat een mooie testen meis! dat ziet er goed uit! ben ontzettend blij voor jullie! lief dat je voor me gaat duimen hoor!!!