zo he elif... wat goed zeg... dat kan niet mis gaan... ik duim voor je dat je een goede echo gaat krijgen!!
Hoi Eli(e)F! Wat ga je hard zeg met je HCG, ik gok ook op een meerling Voel je je goed? Liefs Michelle
Even je topic misbruiken Elif, sorry8) @ Zora: Wat ga jij al weer hard zeg! Super om te zien dat je al zo ver bent, echt heel fijn voor je groetjes Michelle
Wat een mooie waardes weer meis! Dat kan niet anders dan een superbeeb zijn Ik denk dat je een meisje krijgt trouwens Ik gok dat we tegelijk voor een echo gaan. Alleen ga jij een mooi beebje bekijken en ik een mooi eitje haha. Ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn meis!
Dank jullie wel lieverds!! Hier vandaag gewerkt pffffff moe hoor! En beetje misselijk gevoel ik dacht ohw ohw. Maar niks gebeurd Jette zei ook kijken of het geen meerling is! Nou dat kan toch niet met 1 ei, jawel hoor 1 eiig. Nu nog ff afwachten. Ben zo nieuwsgierig. Maar jullie zijn zooooooooooooo'n lieverds!!!!
Dank je wel lieverd! Hoe was 12 mei? Ik heb je gemist de laatste tijd. Hoe gaat het met je. Vandaag brief van jette moest naar mijn oude fert arts of een gyn zoeken, nu ben ik dus aan het zoeken heh xxx
OOooooh ik weet niet wat ik lees!!!! Meid gefeliciteerd!! Ik ga voor je bidden en duimen dat het goed gaat! Wat vind ik dit geweldig zeg!!