Nog maar 1 nachtje slapen! Kan je je zenuwen nog in bedwang houden? Mn duimen draaien voor een mooi kloppend hartje morgen! Liefs
meis, succes morgen....mijn duimen draaien!! maar denk dat jullie een pracht knipperlichtje te zien krijgen!!!
Dank jullie wel lieverds! We hopen het zo!! Morgen eerst nog werken pfffffff en dan vertrekken we naar jette. Hoop zo dat het een knipperlichtje word. xxxxxxxxxx
lieverd ik duim voor je! peoh moet je nog een hele dag in spanning zitten! maar je gaat het geweldig vinden! knuf
Hoi meissie, veel succes morgen, he! Ik denk aan je en je mooie knipperlicht slaap lekker straks, dan is het snel weer morgen. Kus
Heey lieverd, Ik heb altijd wel bijgelezen, maar het is in huize Mounia erg druk! Verhuizing, en 2 extra pleegjes op komst! Schat ik denk aan je en hoop je gauw weer te spreken, dikke kus Mounia!
Harstikke bedankt lieverds!! Nu de werkdag nog doorkomen Mijs lieverd, dat vind ik zo lief van je terwijl het je zelf zo tegen zit hanied dank je wel lieverd!! Mounia schat jaaaaaaaaaa dat wist ik toch en ook nog 2 pleegjes erbij Bereke hoe is het daar?? Melmel dank je wel!
Beehappy dank je wel! Hoe is het nu met jou dikke knuffel. Dreamer samen toch een echo heh Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin om te werken hihi