*Doet een vreugdedansje voor E-lief-ke!!!!!!!* Het is je zo gegund meid! Deze beeb blijft echt wel plakken!!!! Duim voor je meid! Enne, lekker genieten!!!
Hey lieverd, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Maak je niet teveel zorgen he, de kans dat het goed blijft gaan is veel groter dan dat het mis gaat!! Gefeliciteerd x vanuit een zonnig en warm Belek
loutje tesekkur ederim ( dank je wel) In welk hotel zit je daar in belek. Zit je kort bij Calista???Mijn schoonbroertje werkt daar die maakt wel eens een lekkere cocktail voor jullie Vind het zo lief dat je in turkije naar mij komt kijken Ik heb niet kunnen slapen!!! Altijd er maar over aan het denken. En de blik van manlief toen hij het hartje zag en hoorde , vol ontroering, hij zei ook : Het voelt zooooooo anders nu Mounia wat lief dat je komt kijken lieverd!!! Juulzon ah dank je wel lieve schat! Hoe is het met jullie? Heerlijk genoten van de vakantie las ik Eylem jij ook harstikke bedankt meid dat je me komt opzoeken, hoe is het met lieve en mooie irem? xxxxxx
Jaaaaaaa, elif wordt mamaaaaaaaa!!!! Wat geweldig dat het kleintje in je buik liet zien dat het leeft! Nu nog een paar spannende weken en dan wordt het wel heeeeeeel echt!! Gefeliciteerd lieverd en wat heerlijk dat jullie er gisteren samen van genoten hebben en dat het nu zo mooi anders is! Alle geluk voor jou gewenst!!
Oooohhh Elif wat ben ik blij voor jullie! Wat een gewelidig nieuws...ik wens je een hele mooie zwangerschap, het geniet mag nu echt beginnen!
whahaha ik wist het geweldig meid. dat zit echt wel goed, jullie hebben het zo verdiend. lekker van genieten he nu. knuf regi
YESSSSS Elif wat ontzettend goed nieuws. Ben "overgelukkig" blij voor jullie hihi meiden, wonderen bestaan gewoon dit is het bewijs Elif, ga lekker ervan genieten. zag dat je al bezig was met namen
Elif!!!!! Wat een super nieuws. Gewoon een prachtig kloppend hartje. Ben echt heel erg blij voor jullie. Nu nog 5 spannende weken, maar hoop dat ze omvliegen meis!! Dikke felicitatie knuffel!
Jeeeehhjj Elif wat een prachtig nieuws!!! Gefeliciteerd jullie hebben het zo verdiend na al die ellende Veel liefs!