Dank jullie wel:"D jette belde net , de echo was idd heel goed, maar geen bloed laten trekken. Tja er was ook niemand meer daar! en vergeten een verdieping lager te gaan. Na ja maandag dus weer terug pfffffff, zodat we utrogestan kunnen afbouwen..
Saffie ja je weet precies hoe ik me voel Voel me nu alleen zo dom dat ik vergeten ben beneden voor bloedprikken te gaan dom!!!
lieve elif van harte gefeliciteerd met de goede echo het is je zo ontzettend gegund meid, lekker genieten nu Liefss en een dikke knuffel
O wat mooi Elif! Ben ook zo blij voor je! Het is zo mooi dit! Hoop dat de weken snel voorbij gaan meid! Geniet ervan!
O Elif, je hebt een knipperlichtje gezien!!!!! WOW! En je weet het hè?! Als het hartje eenmaal klopt, is de kans groot dat het gewoon goed blijft gaan... Jij hebt over een paar maandjes een mooie dikke buik hoor meid, let maar eens op! En dan nog een paar maandjes later, een prachtige beeb! Geniet ervan! En je mannetje ook! Jullie hebben het zo verdiend! XXAnna
GEFELICITEERD!!!! WAT een geweldig nieuws! geniet er lekker van. heb je toevallig mn hyve bericht ook gehad?
@elif dat zijn de spanningen geweest joh, daarom ben je vergeten om bloed te laten prikken Geniet ervan meid! XXX Liefs
Van harte gefeliciteerd Elif! Ik was even niet meer zoveel op het forum geweest, maar sinds een week of 2 weer iets meer. Ik was er even helemaal klaar mee. Maar nu.... FM3 op maandag Ik had echt daardoor helemaal je IUI gemist, maar echt ik vind het zo geweldig dat het gelukt is . Nu ook nog eens een mooi knipperlicht. Heerlijk! Geniet je er lekker van?!
Bedankt lieverds!!! marjah had je al een paar keer gezocht idd De pu komt eraan dat komt helemaal goed hoor!!! Ik blijf je volgen. Ik kan het nog steeds niet geloven hahaha. Krijg tussen de 10 en 14 weken de nekplooimeting maar we zijn ook ff op vakantie dus dat moet daarvoor. Wil volgende week met 9 weken ook ff extra in lommel gaan puur om te kijken of het nog wel goed met ons wondertje gaat Annalise jaaaaaa we hopen zo dat het goed blijft gaan maar je snapt precies mijn angst hihihi. We zijn vandaag nogmaals naar het kamertje gaan kijken en na de vakantie gaan we hem bestellen Hij is zoooooooooooooooo mooi Het bedje van zijn collega komt op onze kamer
@elif, meis geniet ervan...na het verdriet in januari wordt dit jullie beloning!! ennne ga je wel een foto spammen van het kamertje?
Ja idd Marjah! Hij is toch zo mooi, in het echt is het hout wel wat lichter van kleur dan op deze foto. Behang voor 2 wanden ook uitgekozen ook al tijdje geleden. Mijn moeder vond het wel niks maar dan jammer wij vinden het wel leuk. Ben me alleen aan het bedenken welke kleur erbij te doen op de andere 2 wanden, groen, oranje, taupe?
was het ff kwijt, maar JAAAH ik vind het ook nog steeds heel mooi. Ik zou toch taupe doen, denk ik... Oranje of groen bij dit mooie behangetje???
vind je het behangetje wel mooi? Ik denk dat je wel gelijk hebt dan Marjah wanneer is de pu? weet je dat al? Daarnet trouwens uitslag van het bloed ( gisteravond geweest0 hcg 108326, een prachtige waarde zeiden ze en hierbij is het dan eigenlijk gedaan in jette. Krijg nog wel een afsluitingsgesprek en de nekplooimeting mag ik daar doen, aangezien het in het nieuwe zh waarschijnlijk niet gaat halen. Wel een vreemd gevoel eigenlijk.
bwech.... ik ben jaloers! een beetje al die HCG voor jezelf houden. Slinger ff wat hierheen! Haha, tja morgen FM4 en dan woensdag mischien de punctie. Dit keer gaat alles iets langzamer, dus hopelijk ook iets betere kwaliteit van de emmy's. Vorige keer pu op dag 11 en 1x 4 cellige en 1x 5 cellige. Nu wsc pu op dag 15/16 en hopelijk nu wat meer-ceelig (en liefst cryo's). Wat bedoel je hiermee?
Wat een mooi kamertje Elif! Met een handige grote kast met veel opbergruimte. Dat heb je wel nodig straks! En als je moeder het kamertje niet mooi vindt.... jammer dan! Als jullie het maar mooi vinden! Wij hebben ook een kamertje met groen (lime), dat vind ik een mooie kleur en kan voor een jongetje en een meisje. Dus ik denk dat een kamertje met dat behang wat je laat zien, en een combi met groen wel erg mooi is (eigenlijk net als op de foto). Leuk hè, al die voorpret?! Wij zijn toen ook direct toen ik wist dat ik zwanger was naar de Babydump en Prenatal gegaan...