hahaha ja naar een hele hoop gezeur en getwijfel, was het met de hondjes makkelijker in genk maar dan bij dr van Holsbeke of dr mesen. Eens afwachten welke het word Hoe is het met jullie? xxx
Marjah het ziekenhuis waar ik heen ga straks zat helemaal vol! schok. Maar voor de onderzoeken vanaf augustus kunnen we gaan. Dus dan maar in jette voor de nekplooimeting. Ik ga je heeeeeeeeeeeel veel hcgtjes strooien strakjes! xxx
jaaaaaahhhhhhhhhhhhh wij willen HCG!!! wij willen HCG!!! wij willen HCG!!! wij willen HCG!!! wij willen HCG!!! wij willen HCG!!! etc! Wat een narigheid.... nu zit het zh vol . Het moet toch niet gekker worden . Al die zwangere wijven!
Bereke jaa idd de vrouw van de collega van mustafa zei het ook, en dan kan hij ook bij mijn hondjes gaan kijken 5 min ervanaf. Want wil niet dat zij zich verstoten gaan voelen. Maar nu ertussen komen hahaha. xxx
Hey Jale jaaaaaa we hopen het. Pas als ik 12 weken ben melden we het op het ander forum Maar we hopen maar dat alles goed blijft gaan, het ziet er wel perfect uit volgens jette
Wat heerlijk om te lezen Elif dat het allemaal zo goed gaat! Ik ben zo blij voor jullie... Liefs, Josien
Dank je wel lieverd! We kunnen het ook niet geloven. Jette zei trouwens vandaag ook dat ik gewoon 25 januari ipv 26e moest aanhouden aangezien we weten wanneer het gebeurd is. En 1 mm te weinig meten kan al wat dagen zijn Dus mijn banner maar weer 1 dag vooruit gezet op mijn cyclusdagen
Dank jullie wel Net wat beige en kreeg het al om mijn hart heh! Wat het nu is?? Maar hopelijk is het weer snel weg pffffff
Dank je wel Hanied ik ook voor jou!!! Ben er nu dus achter dat het ja lekker van geel slijm komt pfffffff. Dat heb ik wel vaker maar het zag er zo vreemd uit! Maar vanmorgen dus weer geel slijm en toen ik het uitwreef op het papiertje zag het hetzelfde uit, wel een opluchting. Want schijnbaar zit ik nu in wel een kritische week. xxxxxx
@elif, gefeliciteerd met de echo... leuk kamertje en mooi behang....zou het idd ook in combi met taupe doen.... en wat een super HCG waarde.... geniet van je zwangerschap!!
Hee Elif, tijdens je zwangerschap heb je ook vaak meer slijm dan normaal hè?! Althans hier wel.... XXAnna