Hij zei wel direct: jij hebt zeker gebeld hahahah. Hoe kan het toch die me zo door en door kent xxxxx
Jeeeeeeeetje !!! Snippie, Zora en Elif .... wat zijn jullie al ver in de zwangerschap zeg !!!! Wat gaat het toch hard bij jullie
* Elif kijkt naar de banner van Astrid* en zegt: Wat denk je bij jou hihihi Die vliegt ook voorbij lijkt het wel
ja ik ook hoor, er is geen garantie dat alles maar goed is, maar we kunnen er niets aan doen, dus we zien het wel morgen.
Jawel hoor Seth ik ga straks naar mijn moeder, sinds kort weer contact mee. Dus dat moet wel omvliegen denk ik. xxx
Hahahah geloof me .. als je in mijn zwangerschap zelf zit, dan gaat het veeeeeeeeeel te langzaam Nog ong. 6 weken en dan hebben we de kleine meid in onze armen (uitgaande van een ks met 38 wkn)
@Elif82, ben benieuwd hoe het met je is?! ben je al een btje aan het idee gewend dat er nu een groot wonder in je buik zit?
Wat lief miss c nee nog steeds niet. En straks voor de echo en denk dat het weer onwerkelijk aan gaat voelen. Hoop maar dat alles goed is met het kleintje. Ik hoop dat je ook snel zwanger bent van een groot wonder!!!
Hier ook hoor Astrid. Bij anderen lijkt het veel sneller te gaan. Haha. Elif; Waren wij nog geen Vriendjes? Schandalig. heb je toegevoegd hoor!
Nee zora idd ik dacht huh geen + achter de naam noooooouuu dat moeten we snel regelen En een beetje wazige foto maar hier mijn darmenbuik met 9 weken