leuk al een beginnent buikje ook al is het van je darmen,maar dat komt weer door de zwangerschap dus een zwanger buikje
Mooi buikje al hoor. Die van mij is nog een stukje kleiner, mag nu ook wel gaan groeien hoor haha. (zie album was met 17 weken en is nu niet veel groter).
Zora !! Kom jij ook uit het midden des lands ?? Zo tussen daar ergens bij hoevelaken rechtsaf ????? In dee stad waarbij de hoofdingang nu helemaal in puin ligt (niet lageweg, maar .... ) Ik zag dat je 1ste echo bij Meander MC was ........al mijn echo's ook Vandaar mijn vraag.
Elif wat een mooi beginnend buikje zeg!!!! En ik lees dat je vanavond een echo hebt? Succes en veel plezier! Hoe voel je je verder?
Oooooooh daar Woon je niet zo gek ver van mij vandaan (ong. 10 mins). Ik woon wel in de grote stad Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen bij Meander als we allebei weer voor een echo moeten
Haha daar ja. Das vlakbij inderdaad. Ik loop momenteel gewoon bij de vk, niet meer in Meander. Wie weet zijn we elkaar al eens tegen gekomen (ergens) zonder het doorgehad te hebben, grappig.
Waaaah Elif!!! een buik zoveel meiden doen moeite om geen buik te krjgen, maar zo'n speciaal buikje is wel heel eeehhh speciaal Succes straks