Lieve meiden we hebben de echo gehad. En het kuikentje zit precies op schema 9 weken Het was goed gegroeid en we hebben volop foto's op de stick staan. Hier eentje waar je de navelstreng kan zien. Ze kon me wel zeggen dat er nog wat bloedverlies( bruin) zou komen want er zat bloed onder de moederkoek en dat ging dus nog komen Ik moest dus niet direct in paniek schieten. xxx
Joehoe....!! Wel prettig ook dat je al op de hoogte bent gebracht van het bloed.... want je zou je anders echt een hoedje schrikken.....!!!!
Ja een heel aangename vrouw hoor. Gaf veel info zeker een half uur gelegen. Dus we gaan zeker nog naar haar terug. xxx
Super Elif!!!!!!! Geniet ervan! Oh vind het zo prachtig dat je eindelijk zo'n prachtige echo's kunt bewonderen. Waar ben je geweest trouwens?
Met mij gaat ie goed! Moest vandaag voor de punctie maar is uiteindelijk iui geworden! Ik had 3 mooie eitjes en topzaad van mijn man. Mag 11 juli testen! Spannende tijden dus!
Wow Elif, gefeliciteerd! Wat een mooi kuikentje!!! En je hebt ook al een mooi buikje hoor... lekker genieten meid! XXAnna
Elif , wauw wat een prachtige foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat eem ongelooflijk wonder he meis!!!! XX
Lalalindsey jaaaaaaaa ik heb gezwaaid Hanied wat goed zeg! Ik doe dua voor je!! Annalise dank je wel, ja het is toch ongelooflijk heh Sinja dank je wel meid jij gaat ook goed!! Ella dank je wel lieverd, jij kan morgen testen zie ik duim duim!!