7 weekjes en diarree

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silvana81, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Komt iemand het volgende bekend voor:

Mijn dochter van 7 weekjes heeft gisteravond een luier vol diarree gehad en net weer. ook laat ze veel windjes.
    Ze zit continu met haar vuistje en vingers in haar mond en blaast belletjes van haar slijm.....aan vocht dus geen gebrek.
    daarnaast heeft ze ook veel soort van pukkeltjes in haar gezichtje weet niet of dit door de diarree komt.
    ze is niet huilerig of hangerig.
    temp was gister 37,7 en vandaag 37.1

ik heb de huisarts al gebeld en we moeten het aankijken en als ze het morgen nog heeft ff terugbellen.

waar kan die diarree zomaar opeens vandaan komen?

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Gister een en vandaag een begrijp ik dat goed? Dan denk ik meer dat het verandering van ontlasting is dit verandert elke keer als ze echt diarree heeft heeft ze meerdere luiers per dag met ontlasting die uit de luier loopt. Drinkt ze wel goed dan is er waarschijnlijk niet heel veel aan de hand maar wel altijd goed in de gaten houden.

succes

groetjes kim

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hoi Kim,

het was inderdaad gisteravond één luier.....ze had de gehele dag niet gepoept.
    en vanmiddag weer één.
    Ze drinkt keurig haar flesjes leeg en maakt ook geen zieke indruk is lekker aan het brabbelen in de spiegel.

Ik dacht dat de verandering van ontlasting al voorbij was.....als dat het is dan ben ik een stuk gerust gesteld.

4. misa

misa Niet meer actief

De pukkeltjes kunnen bij de leeftijd horen (jouw hormonen). Kan wel een paar weekjes duren.

En diarree: is het echt waterdun? Je kunt er niet veel aan doen als je kindje gewoon plast en drinkt. Hier heb ik ook een tijdje diaree gehad. Elke dag 1, soms 2 of soms zelfs een dag niet. Maar daarna weer helemaal waterdun..! Is zo'n twee weken zo gegaan, maar volgens de ha kun je er niet veel aan doen als ze wel goed drinken en plassen. :)

Deel Deze Pagina