Hallo dames, Ik heb even jullie advies nodig. Ik vind Elin (klemtoon op de E) een hele leuke naam. Nu zei mijn moeder dat ze het wel erg op aliën vindt lijken. Daar had ik niet aan gedacht, maar nu ga ik twijfelen. Wat vinden jullie? Gr. Mar
Nooit aan gedacht (vind het ook een mooie naam) maar nu je het zegt ben ik ook bang dat ik het er de eerste tijd bij lees . Denk dus niet dat de eerste associatie er is voor de meeste mensen hoor...
HAHAHA die associatie had ik nooit gemaakt en ik vond het een mooie naam. Nu dus niet meer! Maar denk niet dat mensen snel die associatie leggen.
Nooit die associatie gehad. Vind het een mooie naam. Zou dan eigenlijk hetzelfde zeggen over de naam Eline of aylin.
Ik heb die associatie ook nooit gehad, nu wel. Vind de naam helaas meteen wat minder! Niet meer zeggen dat het op aliën lijkt dus! Maar aan de andere kant: er zijn zooooooveel namen die ergens op lijken wat minder leuk klinkt! Vaak hoef je maar een letter te verwisselen of erbij te plakken en je hebt een stom woord. Ik zou me er niet veel van aantrekken als ik het een mooie naam vind.
Sorry voor diegenen die de naam nu ook ineens minder leuk vinden.... Het is meer dat ik bang ben dat ze ermee gepest gaat worden. Ik blijf het een mooie naam vinden. Even goed over nadenken dan maar....
Zoals hierboven al gezegd kun je bij iedere naam wel wat raars bedenken. Stel jullie kind moet later een bril of beugel, daar kunnen ze ook mee gepest worden. Ik vind het een leuke naam blijven hoor!