Nee helemaal niet! vind Elin een leuke naam lief voor een jong meisje en leuk voor een volwassen vrouw
Ik ook niet. Vind het een beetje onzin eerlijk gezegd, ik vind het een hele leuke naam en het doet me denken aan Hanna Verboom die ik ook een leuke meid vind.
Ik vind het een hele mooie naam! Staat ook op mijn lijstje... Dus nee, ik heb die associatie er ook nooit bij gehad. Ik denk dat van elke naam wel wat te maken is, niet te veel over nadenken!
ik ken een Alien (A-lien) en toen ik eens over die naam ging nadenken dacht ik hu? daar staat eigenlijk Alien. Elin dan denk ik nog niet zo snel aan een Alien. Waarom maak je er geen Eline van vind ik nog mooier
Ik vond het ook een leuke naam, maar binnen 10 seconde kapte mijn vriend het al af: ik ga m'n kind geen aliën noemen. Oké einde naam .
Nee hoor! Wij willen ons dochtertje als die ooit komt denk ik Aelynn noemen, dat lijkt er nog meer op en ik denk daar niet over na
HAha nog nooit aan gedacht en hij staat al een tijdje bovenaan mijn lijstje! Nee, ik vind Elin nog steeds een hele mooie naam