Prachtig! Ik zie een klein engelachtig meisje voor me maar als ze volwassen is vind ik het nog steeds heel mooi!
er is niets mis met de IERSE (en niet Amerikaanse) naam Liam. Net als Elin, heel leuke naam en een kortere versie van de naam van mijn dochter.
Elin vind ik leuk en als jullie het prima vinden passen dan is het toch ook goed? Onze dochter heeft een tijdloze franse naam en onze zoon krijgt (waarschijnlijk) een engelse, modernere naam. Tja de franse tijdloze klassieke namen vinden we gewoon niet zo leuk...voor jongens hebben we een andere smaak, prima toch!
Ik vind elin eigenlijk geen leuke naam. Lijkt naar mijn gevoel niet af. Ben zelf ook meer voor tijdloos Nederlands dus zou voor Eline gaan. Dat vind ik veel mooier. Maar dat is kwestie van smaak denk ik.
Mooie naam, past ook goed bij Liam. Snap niet dat veel mensen Liam een ordi naam vinden. Onze zoon heet ook Liam, maar we zijn niet ordi hoor .
Ik vind Elin echt een prachtige naam. Vind het ook goed passen bij Liam, beide kort maar krachtige namen!
Ik vind Elin een super leuke naam! En niet zoveel anders dan Liam dat ik het niet bij elkaar vind passen. (Het is geen Tim en Divainchéliënne ofzo...)