Ik vind het een mooie naam, maar ben je niet bang dat ze gepest wordt met alien?? Omdat de klank wel hetzelfde is?
Ik had gelezen wat mensen die Elin heetten zeggen over hun eigen naam.. Hier geven ze aan, dat ze gepest worden met de naam een noemen ze dan 'alien' 👽 .. Dus vandaar
Prachtige naam! Mijn dochter heet Elin. Ze is bijna 3. Wat me wel opviel na haar geboorte dat ik Elin opeens heel vaak hoorde. Liam en Elin klinkt leuk samen. Doen!
Elin was mijn "compromisnaam". Mijn dochter heet Erin, maar mocht dat echt echt echt afgekeurd worden dan kon ik ook met Elin leven. Ik vind het een mooie naam (Erin wel mooier haha) en ik vind het prima passen bij Liam.
Hele mooie combi!!! ik zeg ook doen! Enne wanneer is een naam ordi! Ik snap dat niet sorry.. een naam ordi vinden vind ik niet kunnen ma goed.. Een persoon ordi vinden dat kan wel! Sorry mijn mening.. Ik vind het een prachtige naam beide!
Zowel Elin als Liam hebben allebei een L in de naam, hoezo past niet bij elkaar? En qua afkomst is het ook niet belangrijk. Ik heb 2 jongens wiens namen ook goed bij elkaar passen qua klank. De ene naam is engels/schots en de ander is joods, ach what's in a name?
Mijn nichtje heet elin. Echt hele leuke naam (en een lief kind haha)... Zou ervoor gaan vind t ook best bij Liam passen