Meisjes naam zijn we wel uit. Jongens naam ben ik meer uit dan mijn man dus misschien zijn er betere opties. Daarbij is schoonzus iets voor mij uitgerekend en die krijgen een jongen. Dus een back up naam kan geen kwaad (zeker omdat ik verwacht dat zij ook voor kort gaan). Dus... Korte jongensnaam Oh en geen R, F, S of D
Bart Bram Cas Chris Jim Jens Jent Kai Koen Lars Loek Luuk Lex Max Mauk Mees Mick Noud Nick Niek Pim Teun Thijs Ties Vik
Sam Daan & Lars Sam Daan & Noah Sam Daan & Jan Sam Daan & Jurr Sam Daan & Max Sam Daan & Bram Sam Daan & Nik
Misschien mooi om een A in de naam te houden aangezien Sam en Daan dat ook allebei hebben? Ideetjes daarmee: Abe, Abel Arnoud Arthur Bas Beau Boaz Bram Cas, Casper / Kasper Harm Jasper Joas Jonah, Jonas Julian Kai / Kaj / Cai / Caj Lars Lucas / Lukas Maas Mads / Mats Marijn Mark Max Noah Olaf Oscar Thomas Tobias Twan Walt, Walter
Andere ideetjes (dus zonder A): Ben Bo Bob Erik Ewoud / Ewout Gijs, Guus Hein Hidde Hugo Huub Ivo Jelle, Jelte Jens Jesper Jesse Jim Jip Joep Joos, Joost Jop / Job Jorik / Jorick / Yorick / Yorik Joris Josse Jurgen Jurre Justin Koen / Coen Lenn Loet, Loek Luuk Mees, Moos Melle Menno Mick Niek Niels Noud Otto Pepijn Pieter Pim Teun Thijs Thom / Tom Ties Tijmen Tijn Tim Timo Tobe Ton, Toon Tuur Victor Wes, Wessel Wout, Wouter Zef / Zeph
Misschien vind je ook nog leuk: Jent, Jelt of Rink. Vind ik er wel fijn bij klinken. O ja en nog een idee: de A erin houden maar ook uit elke naam van de broer een letter pakken. Dus A + S&D / S&N / M&D / M&N. Gewoon omdat de derde dan iets van z'n broers meekrijgt en omdat het rijtje dan vaak al gauw lekker klinkt (simpelweg door de klank- / letterherhaling). Dan krijg je bijvoorbeeld: Mads Midas Hans Jonas Macsen Magnus, Magne Nikas, Nilas Adam Armin Ingmar Marijn, Marlijn Marnix, Marnik / Marnick Marten Maxen, Maxens / Maxence Mellan Milan Noam Bastian (te lang?) Karsten / Carsten Laurens Tristan Maarten Martijn, Matthijn Matthan / Mattan Casijn Jannis Mannis Armijn Harmen Mian Bastijn Maurijn Waldemar (te lang waarschijnlijk, maar ik vind 'm zo leuk)
Bij Sam en Daan zou ik niet ineens een hele orginele naam kiezen. Thijs Bram Lars Luuk(favoriet) Noah