Dag allemaal, Hoewel ik nog niet weet of deze spruit een jongetje of een meisje gaat worden vind ik het lastig om een jongensnaam te bedenken die goed past bij onze zoon Jamie. De meisjesnaam hebben we al wel bedacht. (Misschien is het een teken en wordt t een meisje ) We houden allebei van engelse/amerikaanse namen die ook in het Nederlands goed uitgesproken kunnen worden. Iemand nog ideeen?
Nee idd. Daar letten wij ook wel zeker op. Heb daar zelf ook een hekel aan als dat gebeurt. Valt met Jamie gelukkig wel mee...
Kieran Luke Michael / Mike Dave Danny Wesley Kevin Calvin Barry Lennon Bentley Harvey Rory Patrick Matthew
Jamie en Rayven Jamie en Flynn Jamie en Eden Jamie en Aiden Jamie en Logan Jamie en Mason Jamie en Colin Jamie en Owen Jamie en Sid Jamie en Tyler Jamie en Rowan Jamie en Scout Jamie en Kyle Jamie en Toby Jamie en Denzel Jamie en Leroy Jamie en Connor Jamie en Lloyd Jamie en Dex Jamie en Sean Jamie en Ethan Jamie en Tenzin Jamie en Lester Jamie en Nigel Jamie en Maddox Jamie en Lenny Jamie en Lewis Jamie en Calvin Jamie en Tyron Jamie en Conrad Jamie en Harvey Jamie en Bowie Jamie en Lux Jamie en Flint Jamie en Brayden Jamie en Brice
Jamie en... Nolan Novan Terry Logan Lennon Lennox Otis Collin Connor Trevor Travis Quin/Quinn Quinten Riley Tyler Tyrone Winston Wessel Wesley Nathan Melvin Robin Tibor Denzel Zion Victor
Thanks allemaal. Nog niet echt iets gevonden waar ik een klik mee heb. Het is ook zo lastig... Logan vind ik een hele toffe naam. Stond bij de eerste op nr 2, maar vriendinnetje is 1 maand daarvoor bevallen en haar zoontje heet Logan. Dus die valt al af helaas... lastig lastig lastig