Goedemorgen, Ik ga er toch maar eens een topic aan wagen, we komen er niet uit We hebben al een dochter L. inn We verwachten een zoon, maar de naam wil nog niet ik lukken Op het 'twijfellijstje' staan: Jack (mijn voorkeur) Jake Stenn Welke voorkeur hebben jullie? En hebben jullie nog suggesties? Liest kort, stoer en niet te apart.
Ik vind Sten het leukst. Zonder dubbele n dus. Verder misschien; Mick Kaj, Kai Mats Stan Max Lex, Dex James
Onze dochter is ook met dubbel NN, dan krijg ik op de een of andere manier het idee dat het met de volgende ook moet, wat natuurlijk niet perse hoeft Dank je!
Dank je! Echt de meeste namen kunnen gewoon nniet doordat ze al 'bezet'zijn Maar we hebben dezelfde smaak
Wat leuk! Ik had ook nog Noud op mijn lijstje, maar krijg man echt niet zover combinatie vind ik mooi!
Jack is leuk! Boyd Sid Steijn Owen Kay Axel Dex Ilja Evan Ian Mees Jax Ferre Mylo Yael Melle Rune Sebas
L.inn & Jack! Wat ik ook nog leuk vind is: L.inn & Jens L.inn & Joris L.inn & Sam L.inn & Timo L.inn & Mika L.inn & Jurre L.inn & James L.inn & Nick
L.inn en Jack superleuk samen! Misschien: Bjorn, Bram, Dean, Jens, Koen, Mats!!, Mees, Quint, Raf, Rick, Stan, Sven, Stijn, Twan
Ik denk dat ik mijn man toch nog maar eens ga porren voor Jack! Veel stemmen voor van jullie en dat zal ik m ook even onder zijn neus gaan leggen Dank jullie wel!
Jack. Stenn vind ik net alsof je Stan heet maar je naam uitspreekt in Engeland ofzo. Moet er een beetje om lachen.
Jack heel leuk! Ik zou juist geen naam meer doen die eindigt op -nn, beetje kwik, kwek, kwak. Anders misschien: Jens Otis Dean Mick Joes Aiden Luca Niek Owen Joey Kane