Dank je voor je reactie! Ah kijk, dat geeft hoop. Haha. Ik hoef idd geen foto mee, maar het zou wel leuk zijn voor m'n moeder als ze even 'live' kan meekijken. Ga je ook in het WKZ bevallen, of heb je daar een andere ziekenhuis voor op het oog?
Klopt, jij ook dus? Ben jij ook doorgestuurd door VK en bij welke liep jij? Maarssen is niet zo groot, dus kan bijna niet anders dan bij dezelfde, haha. Zou ik je misschien kunnen PM-en voor nog wat vraagjes? Ik woon nog niet zo lang in Maarssen, dus wellicht weet jij wat adresjes voor leuke cursussen, etc?
Klopt, ik woon ook in Maarssen voor nu zo'n 4 jaartjes. Ik ben niet doorgestuurd door mijn VK, ik liep voordat ik zwanger werd al in het ZH bij de Chirurgen op controle n.a.v. mijn subtotaal ruptuur bij de geboorte van onze 1e zoon. Toen ik weer zwanger bleek te zijn ben ik doorgestuurd door hun naar de Gyn in het WKZ. Maarssen is idd niet zo heel groot, je mag me gerust PB-en voor vragen etc. Leuk!
Ja, ik beval ook in het WKZ. Heb daar iets meer vertrouwen in dan in het ziekenhuis hier iets meer in de buurt. Veel succes bij de gyn!
Dank allen voor jullie reacties! Ik had vanmorgen om 9.15 m'n afspraak met een hele aardige mannelijke gynaecoloog. En hij zei gelijk uit zichzelf: "Laten eerst maar even gaan kijken, dan hebben het leuke gedeelte gehad." Ik kreeg zelfs nog een afdruk mee en hij drukte 'm ook nog eens extra af voor m'n moeder, die mee was. Prettig ervaring dus!
Hier ook onder controle in het zknh bij gyn. Voor afspraak bij gyn elke keer een echo. Omdat het een tweeling is moeten ze kijken ipv voelen. Zeker nu voel je niet meer wie wie is. In het begin elke 3 weken, nu elk 2 weken en over een tijdje elke week. Het leuke is dat we steeds dezelfde echoscopiste krijgen en ook elke keer op het laatst, na alle metingen en getallen, van allebei wat 3D afdrukken maakt. Erg leuk dus! Daarna door naar de gyneacoloog voor een 5 minuten (of korter) gesprekje.
Ik loop ook om medische redenen bij de gyn en krijg bij elke bezoek een echo, het kindje wordt extra goed in de gaten gehouden.
jeetje wat had ik pech haha. Ik werd bij de 34 weken doorgestuurd naar het zh. Maar ik heb 1x de gyn gezien en dat was op het intake gesprekje. Ik heb 2 echo,s gehad een liggingsecho en 1 om te kijken hoeveel vruchtwater ik nog had. Ik heb ook altijd verloskundigen gehad bij me controles en bij de bevalling ook.
Door overgewicht moet ik ook bij de gyn lopen in plaats van de verloskundige. Ze vertelde mij dat ik daardoor ook vaker op afspraak moet komen en ook vaker een echo krijg voor extra controles. Succes met je zwangerschap