Moet ik de afspraak verzetten?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Jucade, May 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    11 Juni heb ik n afspraak om de mirena spiraal te laten zetten, maar ik ben dus gisteren ongesteld geworden.. Moet ik dan bellen en de afspraak verzetten ofzo? En hoe weet ik nou (áls de afspraak verzet kan worden) of ik straks over een maand wéér ongie word? Moet ik m dan wéér verzetten ofzo>>?

2. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

Dec 5, 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Bij ons is het zo dat je het ziekenhuis belt (mijn huisarts doet het niet) als je ongesteld bent, dan maak je een afspraak. In de folder van de Mirena staat, dat hij het beste kan worden geplaatst tijdens de menstruatie, maar in ieder geval binnen zeven dagen nadat de bloeding is begonnen. Bij mij word hij morgen (donderdag) geplaatst, en ik ben vorige week donderdag ongesteld geworden. Dat is dus eigenlijk te laat, alleen word hij bij mij onder narcose geplaatst , en dan maakt het niet uit zeiden ze.

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou dan bel ik maar ff naar ze toe zo.. Probeerde net al maar ze gaan pas 14.00 weer 'open '. Bedankt enneh succes! ;)

4. Anz

Anz Actief lid

Dec 21, 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Als je al een keer bent bevallen, dan maakt het niet echt heel veel uit wanneer je m laat zetten. Ik was halverwege m'n cyclus en zonder verdoving. Het plaatsen deed niet echt pijn. het is meer dat het de dagen daarna wel gevoelig kan zijn. De eerste keer toen ik nog geen bevalling had gehad, hebben ze het ook onder narcose gelijk na een abortus gedaan.

Share This Page