Is het nou op elk forum zo gezellig? Ik heb al op verschillende forums gezeten, maar heb nu niet echt de behoefte om daar nog eens op te kijken, hier ben ik blijven plakken, lach me soms kapot, andere keren moet ik even weg lopen omdat er zulk zwaar verdriet voorbij komt... Ik vind het echt gezellig hier, kijk iedere dag, het zit echt in mijn rijtje facebook en mail, al kijk ik hier liever op dan op mijn mail... En ja natuurlijk wordt er weleens gebekvecht, maar daar kan ik ook al wat beter tegen sinds ik niet zo heel depri meer ben...
Ik heb ook geen behoefte aan een ander forum. Vind het hier leuk. Sommige dames zijn nogal hard maar dat heb je waarschijnlijk ook op andere forums en misschien nog veel feller. Ik vind het hier wel leuk en ik heb er veel aan. De verboden topics ken ik ook wel dus ik weet waar ik wel of geen topic over kan aanmaken vind het wel jammer voor de nieuwelingen als ze een vraag stellen en heel zp over zich heen krijgen
+1 ben hier nu voor de 2de keer, de eerste keer toen we zwanger wilde worden, na 6 maanden weg gegaan omdat ik het even helemaal gehad had met alles en nu we zwanger zijn toch weer terug gekomen want vindt het ook erg gezellig.
Ik zit voornamelijk op een ander forum en daar zijn ze 10 keer zo fel! Dit forum valt heel erg mee, en de meeste mensen krijgen hier wel redelijk vriendelijke antwoorden in vergelijking met daar.
Als je dit al heftig vindt, kun je op Viva beter helemaal geen topic openen Dit is idd een gezellig en gemoedelijk forum. En ach, die felle reacties en de reacties op nieuwelingen vallen dus reuze mee
Voor mij is ZP echt een cola en popcorn forum. Wat een verhalen, wat een bizarre dingen en zoveel gezever over niks. Zit ook nog op een ander (serieuzer) forum, daar weet iedereen zo'n beetje wel wie ik ben en wat ik doe. Hier lees ik echt mee tegen de verveling en om te lachen.
Ligt eraan wat voor een forum. Toen wij bezig waren met zwanger worden ben ik eerst gaan kijken op het Viva Forum. Mennnn dan zijn de dames hier echt schatjes hoor Buiten dat het veel overzichtelijker is....
Ik kom ook wel op 't viva forum, dat is inderdaad veel feller en heftiger. 'k Merk dat 'k het hier prettiger vind.
Ik vind dit forum toch veruit het vriendelijkst. Sowieso veel overzichtelijker dan de meeste fora's. 9 van de 10 dames kan hier een normaal antwoord geven ( i.t.s.t. Viva bijvoorbeeld ). Je pikt ze er trouwens ook zo uit, die ook op Viva zitten, haha. Daarnaast heb ik erg veel aan dit forum gehad toen ik zwanger was van beide mannen. Veel handige tips gehad, met slapen, voeding, omgang etc. Voor mij was ( en is ) dit een waardevol forum En dat gezeik de laatste tijd op het beheer.... Word er een beetje moe van, niemand wordt verplicht om hier te blijven. Staat het je niet aan? Dan ga je toch gewoon naar een ander fora? Nee hoor, de meeste zeikerds komen snel weer terug onder een andere naam.
Ik vind het hier ook leuk, al vind ik het jammer dat er zo snel topics gesloten worden (al is dat meestal op verzoek) en dat het lijkt of er steeds minder mag. Daarom zit ik voor die dingen nu op een ander forum (en een lekkergebekte groep op FB en whatsapp) en voor alle andere onderwerpen hier. Bevalt mij prima op deze manier.
Kom alleen op dit forum ook geen behoefte aan een ander forum. Zit hier al te vaak haha. Wel gezellig hier.
Ik vind het fijne van dit forum dat er zoveel mensen op zitten, dat je eigenlijk de hele dag kunt ZPen als je wil. Er is altijd wel een reactie.
Oh echt? Dat heb ik juist met het Viva-forum. Daar staan pas écht bizarre dingen Ik schrijf er zelf niet mee, maar lees wel regelmatig de uitzonderlijke topics daar. Zo spectaculair vind ik ZP niet meer, sinds al die nieuwe regeltjes.. Als je iets over seks durft te zeggen, wat niet direct met zwanger raken te maken heeft, word je afgestraft. Ik heb niet zo de behoefte aan topics over welk speeltje het best bij wie past, maar wat vrijer dan het nu is moet wat mij betreft wel kunnen. Dat was, toen ik hier net kwam, wel anders.. Toen was het, in mijn beleving, ook een stuk gezelliger hier. Maar goed, het is niet anders..
Ik ben op meerdere fora actief, o.a. Girlscene en piercingforum. Het is gewoon een hele andere sfeer, kijk afwisselend op 'mijn' fora gedurende de dag.