Die van ons moet volgende week donderdag weer. Ik ben bang dat er ook iets aan de remmerij vervangen moet worden maar volgens ons is dat het dan ook wel... Als er verder nog opmerkingen zijn gaat mijn man eerst kijken wat ie zelf of met hulp van zn stiefvader kan doen. We zullen zien!
ja maar dat doe je zelf, ik heb het over een gwone apk waarbij de remschijven vervangen worden. Als ik Ferodo of Brembo eronder wil hebben ben ik zo 400 euro kwijt en met normale schijven nog geen 150. Maar dat is totaal iets waar je zelf voor kiest en dat was hier niet het geval. En type remsystemen zijn bijna overal hetzelfde, een Ford Ka heeft precies hetzelfde systeem als een Citroen Saxo en een BMW precies hetzelfde als Mercedes, de remschijven zitten allemaal achter het wiel en zijn er bij bijna elke auto gewoon op dezelfde wijze onder vandaan te halen.
Hier nog eentje die dat elk jaar had. Dit jaar niet, 7 november verloopt mijn keuring en dan gaat ie eruit. Mijn brikkie gaat zeker niet meer door de keuring heen komen. Ja mits ik er honderden euro's aan wil verspijkeren en dat heb ik niet meer voor deze auto over. Dus we zijn op t gemak opzoek naar een ander karretje voor mij.