Dit is een nieuwe test van deze morgen, de brede test is een zw test, de dunne een ovulatietest. In het echt zie ik op de zw test een vaag roze lijntje, de ovulatietest is knal positief. De KV 2V5 test is negatief, omowit.
volgens mij zie ik nog steeds iets op de zwangerschapstest. En een ovulatietest kan positief zijn bij een zwangerschap. Een zwangerschapstest wordt niet positief van een ovulatie. Jammer van de kruidvattest. Wanneer is je nod? Ik zag in de badkamer in het begin niks op mijn kruidvattesr maar wel in daglicht bij het raam een hele lichte streep. Ik duim voor je!
KV test is negatief, de 2 nu gedaan, geen streepje te bekennen. Nu zijn er 2 mogelijkheden: ik mag de testen van zw en kids niet meer gebruiken, of die zijn de gevoeligste die je kan vinden. Ook opgedroogd geen streep op de kv test hoor. Op de Engelse testen wel een hint van een streepje. NOD, onbekend, of 3 dpo, of 11 dpo, weet heet niet, en temp is helemaal overal dus ook geen pijl op te trekken. Bij mijn MK was dat ook zo, al vage testen of negatief, KV positief op 15 dpo en temp ging pas omhoog op 12 dpo, ik dacht dat ik laat ovuleerde, maar ik teste toch nog eens omdat ik spotte, 15 dpo KV positief, namiddag begonnen met bloeden, streep was heel duidelijk. Dus ik moet geduldig afwachten vrees ik, temp was deze morgen onder het niveau van voor ovulatie gezakt, geen bloedverlies. Heb wel Utrogestan van mijn schoonzusje gekregen, kan geen kwaad volgens mijn HA, en eens duidelijk positief mag ik een receptje halen.
Foto toont de Engelse test met het blauw, de andere is de gesloopte KV test. Je mag zelf turen en beoordelen. Ik weet het zelf niet wat ik er moet van denken. Heb vandaag wel lekker 500 euro opgedaan in IKEA, even tussen uit.
De testen reageren op ovulatie! Temp omhoog met 2 keer 0,3, dinsdag laagste punt van de cyclus. NOD 13 mei dus. Bij deze een waarschuwing voor ultra gevoelige testen!!!!!!!!!! Was nog niet gestart met Utro.