Elk slaapje is een gevecht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xNadine, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw

dit is 1 reactie van 1 moeder ieder haar keuze toch hoe ze haar kind wilt opvoeden.

2. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Heb je al eens geprobeerd of een zetpil geven een verschil maakt? Als hij na een zetpil (na een half uurtje inwerken) wèl kan doorslapen dan weet je dat het waarschijnlijk om pijnklachten gaat. Als dat geen verschil maakt, is het geen pijn.

Edith1987 vindt dit leuk.
  3. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    Is het voor jou een optie om hem bij je in bed te nemen? Als hij zo krijst omdat hij angstig is als hij jou niet voelt, zou dat kunnen helpen. Mijn zoontje wordt soms ook ineens schreeuwend wakker, dan trek ik hem even dicht tegen mij aan (hij slaapt sowieso bij mij in bed) zodra hij mij voelt wordt hij weer rustig en valt direct weer in slaap.
    Ik weet dat veel mensen tegen samen slapen zijn, maar mijn zoontje slaapt zo het beste, en ik daardoor dus ook, dus ik zweer bij samen slapen :D
    Vooral tijdens sprongetjes hebben die kleintjes die nabijheid van mama gewoon hard nodig.

Werkt dit ook niet, dan zijn het misschien toch zijn oren die pijn gaan doen als hij plat ligt.

WitteZwaan vindt dit leuk.
  4. Kim13891

Kim13891 Lid

14 nov 2016
    89
    8
    8
    Ik ga ervan uit dat je mij bedoeld. Ik zal uitleggen waarom...
    Het werkte compleet averechts als ik bij hem kwam. Hij wilde op dat moment nergens meer slapen: kinderwagen, draagdoek, box en ook niet bij mij op mijn buik ofzo. Hij huilde van 7 tot 7 en savonds was er niks aan de hand vanaf dag 1.
    Na alle medische oorzaken uitgesloten te hebben en ik die inmiddels helemaal van het pad was want hij huilde alleen maar wat was ik een slechte moeder.
    Besloten het advies van laten huilen op te volgen. Ik merkte op een gegeven moment dat op het moment dat ik op zijn kamer kwam hij over de toeren ging en als ik niet kwam hij tot rust kwam en eindelijk ging slapen. Ik kreeg een blije niet huilende baby terug. Die ineens goed dronk en goed groeide. Alles kwam weer op de rit, dusja in mijn situatie zweer ik bij het laten huilen ;)
    Mijn zoon huilt nu als er echt wat is en dan staat zijn moeder er.
    En nu slaapt hij werkelijk overal hihi!

Ik hoop dat dit je wat duidelijkheid geeft over de keus voor deze opvoed methode.;)

Deel Deze Pagina