Als ik bevallen ben van ons kindje is Anne 21 maanden nu vroeg ik me af wat voor kinderwgen ik zal gaan kopen ik vind zo.n kinderwagen met zitje voor peuter en babynestje voor de baby niet mooi heb het liefst een gewone kinderwagen zal dat kunnen dat anne dan op zon kid-board (weet niet precies hoe je het zegt) staat Of weten jullie een ander idee. groetjes gerdien
Ik zou denk ik toch een dubbele wagen kopen waar je zo een ligbak en zitgedeelte op kan doen. maar ja idd zo een ding achter de wagen dat zou ook kunnen al vindt ik 21 maanden nog wel jong om dan al lang te staan, weet ook niet of je dochter nog in de wagen slaapt?
Lars en Niels schelen 22 maanden. Wij hebben op MP een duowagen van Topmark gekocht. Die rijdt echt lekker en niet zwaar. Punt is dat Niels groot is en niet meer in het babynestje past maar ook nog te klein is om rechtop te zitten. Nu hebben we er dus niet veel meer aan. Ik gebruik nu eigenlijk altijd de fietskar (doplhin) als wandelwagen. Daarin zit een babyschaal tot 9 maanden en Lars zit er naast. Hij is niet breder dan een duowagen naast elkaar. Kiddyboard ging niet bij onze wagen (x-adventure) dan kan je er zelf niet meer naast lopen.
eigenlijk zoek ik iets wat je op/aan een gewone kinderwagen kan zetten waar je andere kindje dan ook kan zitten iik heb wel eens van die stoeltjes gezien die je op een kinderwagen zet zal dit misschien iets zijn. Ik snap het ook niet goed er is zo veel op het gebied van baby s en kinderen en zoiets kan ik dus nergens vinden terwijl me het wel heel praktisch lijkt.
ja ik weet wat je bedoeld. Volgens mij heb ik die wel eens in een advertentie gezien. Ik weet de prijs wel, 127 euro. Dat is zo'n hard plasticen zitje met een wiel eraan. Je kan hem ook inklappen. Die zit aan de zijkant van de kinderwagen. Mijn duowagen van topmark kostte 2ehands 100 euro en zag er zo goed als nieuw uit.
Mijn dochter was 19 mnd bij de 2de en hier idd een kiddyboard. Alleen als we echt ver gaan dan nemen we een extra buggy mee... het merendeel loopt ze gewoon los.
Ik zag laatst in de ouders van nu staan een taxi noemen ze dat volgens mij dat is zeg maar een buggie die je aan je kinderwagen kan klikken
Bij de mutsy kun je een extra stoeltje kopen voor een ouder kindje. En dat kun je er later weer afhalen. Misschien een optie?
http://www.hetrietje.nl/index1.html kijk het plaatje rechtsboven aan. Dat zou misschien wat zijn. Ik vind het echter niet op de site haha Maar moet er wel zijn. Dan kan de baby in de bak en Anne ernaast.
Ennn op www.baby-s.nl staat de buggypod. BuggyPod Buggypod is a clip-on side stoeltje met een eigen wiel dat je aan de zijkant van je buggy of kinderwagen klipt. De universele bevestigingsclips zorgen ervoor dat de BuggyPod aan vrijwel alle buggy's en wagens bevestigt kan worden, ook aan 3-wielers en dubbele buggies.
die buggypod lijkt me echt wel wat thx voor de tip want waarschijnlijk gaan wij die ook nog wel nog hebben
Die buggypod schijnt weer niet op de Bugaboo, Quinny en Mutsy te kunnen! Hier een leeftijdverschil van 24 maanden. Wij hebben geen andere wagen gekocht en houden gewoon onze Bugaboo aan. Lotte kan prima lopen voor kleinere afstanden en bij grote afstanden zal over het algemeen ook papa mee gaan en dan gaat Lotte in de buggy en beeb in de Bugaboo..