Elk uur plassen normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 5 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik moet elk uur wel naar de wc??? wie heeft daar ook last van?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja hoor, soms nog wel meer. Ik ging laatst naar het toilet en daarna ging ik de container buiten zetten. Kom ik weer binnen, moet ik weer plassen.

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    oow oke dan ben ik niet de enige.. Maar is dat met 12 weken ook al zo?? Ik heb soms ook dat ik net ben geweest en dan zit ik op de bank en 10 min later moet ik weer... echt wel irritant. Ik heb ook een glas bij de kraan staan dat iedere keer als ik in de keuken ben of eraan denk dat ik water drink. Dus ik krijg in ieder geval wel wat binnen haha.. Want als ik zo vaak moet, ookal zijn het soms kleine beetjes moet het er ook weer in he.. haha

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    volgens mij heb ik een tijd geleden op Oprah gezien dat het heel gezond is als je elk uur naar de wc moet.

Ik moet ook best vaak naar de wc. Ook snachts en dat is best wel irritant :(

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik moest vooral snachts om het uur plassen :( ..overdag ging het wel (naaar mijn idee tenminste ) ..nu wordt dat iets minder ..maar moet er nog wel minimaal 2 x uit snachts

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heeeel herkenbaar. Ik moet al vanaf het begin van mijn zwangerschap zo ontzettend vaak naar het toilet. Als ik dan naar mijn werk reed, hield ik het niet meer tegen de tijd dat ik daar was...
    Nu kan ik ook om de vijf minuten gaan, maar dat komt omdat beeb in stuit ligt en het nogal grappig vindt mijn blaas als springkussen te gebruiken :confused:

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Das vast om alvast te wennen aan de nachtvoedingen....hiihih....handig ding joh..zo'n vrouwenlijf... :)

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    haha nou ja dan weet ik in ieder geval dat het gezond is.. haha
    Ja snachts moet ik er ook minimaal 1 keer uit. gelukkig niet elk uur want dan heb ik geen nachtrust meer.. haha

9. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ja ik wordt er ook gek van. Soms heb ik geplast, doen mijn broek omhoog, loopnaar buiten en moet alweer plassen. Vooral met fietsen heb ik een enorme druk op mijn blaas.

10. Niet meer actief

o ja, ik moet ook om het uur.
    Soms ben ik geweest, ga ik zitten, moet ik weer! grrrr

11. Niet meer actief

ik moet ook erg vaak.. het voelt dan heel vervelend in mijn buik en niet zo zeer in mijn blaas... ik word dan gewoon misselijk...

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Tóevallig gister bij de vk gevraagd. Het is normaal zolang je geen 2 druppels plast anders heb je een blaasontsteking. Ik moet om t half uur, maar hou t een uur op. Anders blijf ik lopen! Dit heb ik sinds anderhalve week ongeveer.

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik moet ook elk uur ongeveer. En 's nachts minstens vijf keer. Soms lig ik net weer in bed en moet alweer, grrrr.... :evil: Loop ook overal naar wc's te zoeken (als ik de stad in ben ofzo).

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb het ook (al). Ik belde de verloskundige om een afspraak te maken, en ze zei dat het er heeeelemaal bij hoorde. Ach voor het goede doel dan maar.
    Maar soms heb ik het idee dat ik niet goed uit kan plassen. Als ik de broek omhoog doe heb ik het gevoel dat ik alweer kan.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Ja en dan voel ik ook wat druk op mn onderbuik, hebben jullie dit ook?

Deel Deze Pagina