Beste mensen, Ik heb even een vraagje. Mijn vriendin is nu 3 dagen over tijd. Ik heb haar echter al gevraagd of ze last heeft van ochtendmisselijkheid. Dit is echter niet het geval en zou verder nergens last van hebben. Ik lees op meedere sites dat dit toch wel een van de meest voorkomende kenmerken is. Kon het toch zo zijn dat men daar geen last van heeft en toch zwanger is ? ik weet dat het beste gewoon een test is. Maar als ik op het bovenstaande antwoord heb ben ik misschien wat gerust gestelder
dat kan prima hoor.. Mijn eerste zwangerschap was kwaalloos..Niet misselijk, niet ziek, beetje moe.. haha, nou ja.. nukkig wel dan!
begon bij mij ook iets later... zou het test gebruiken om zekerheid te krijgen en niet afgaan op kwaaltjes. succes!
Ik ben ook nooit misselijk geweest door de zwangerschap ! Inderdaad, een test is de duidelijkste optie ! Groetjes, Nikki F
Ik kwam er pas met 6 weken achter dat ik zwanger was, en nog steeds nergens last van. Ja van mn dikke buik die in de weg zit, en kramp in mn kuiten maar das ook echt alles. Dus inderdaad TESTEN!!
Ben bij de 1e zwangerschap nog geen minuutje misselijk geweest de gehele zwangerschap niet. Ook geen andere echte zwangerschapskwaaltjes gehad dus het kan nog alle kanten op met je vriendin. Succes. Silly
in mijn omgeving is bijna niemand van de zwangeren misselijk geweest. ik was ook nooit misselijk, in ieder geval niet bij de eerste 2. bij deze was ik het een paar keer maar dan naarmate de dag vorderde. bij mij was nu een van de tekenen, moeheid, en zere borsten. maar testen geeft je de meeste duidelijkheid. want met kwaaltjes kanje lichaam je ook goed voor de gek houden.
Mijn misselijkheid kwam pas in de 6e week, je hoeft helemaal geen zw. schaps symptomen te hebben hoor. Als ik jullie was zou ik toch een testje gaan doen, dan nu de hele tijd in onzekerheid te zitten.
Ook ik ben echt niet misselijk!! Mijn collega had het ook niet en mijn zus bij haar 2 zwangerschappen ook niet! Maar ja, een test is natuurlijk wel het beste!! Succes
ik ben ook geen minuut misselijk geweest van de zwangerschap was alleen wat moe en had een behoorlijke borstenpartij
Thnx voor alle reacties We wachten het nog heel even af en dan gaan we toch voor een test. Ik lees nu net namelijk het volgende: Ben je na je laatste menstruatie gestopt met de pil, dan is het heel normaal wanneer je volgende menstruatie even op zich laat wachten. Na het stoppen met de pil gebeurt het nogal eens dat het een of meer weken langer dan normaal duurt, voordat er een rijpe eicel vrijkomt. Het is namelijk zo dat ze die dag daarvoor en diezelfde dag dat we geslachtsverkeer hadden de pil had genomen. Maar daarna niet meer ! Lijkt me al zo sterk dat ze zwanger was aangezien ze netjes de pil had gepakt. Maargoed...nogmaals, als ze na komend weekend nog niet ongesteld is dan ga ik toch voor die zelftest voor de zekerheid
Hallo Kinky, Ik denk dat je maar moet aannemen dat het niet zo is, het kan wel, ik had hetzelfde is was ook gestopt met de pil en toen bleef bij mij de menstruatie 8 weken weg. We dachten ook zwanger te zijn, maar dit was niet zo volgens de test, en ja hoor na 8 weken kwam gewoon mijn menstruatie. Maar een test is het snelste wetende effect, anders wordt het wel een hele gestreste tijd, en die testen zijn vaak bij je apotheek(eigen merk) maar een paar euro. Groetjes Monique76
Niet misselijk zijn zegt nix, ik heb gelukkig ook geen last gehad van misselijkheid tot nu toe. En ik verwacht het eigenlijk ook niet meer..... Lijkt me niet dat ze zwanger is, maar de wonderen zijn de wereld natuurlijk nog niet uit. Sterkte