Binnekort bruiloft van vrienden van ons. Is op 45 min rijden van hier en dus blijven we daar slapen. Eigenlijk zouden opa en oma oppassen, maar oma wordt 28 april geopereerd aan haar hangmatje, ter ondersteuning van baarmoeder. En dus zullen zij niet op kunnen passen. Althans.....de herstelperiode is dan wel voorbij maar oma kennende zal ze wel langer nodig hebben wat haar in dit geval goed uitkomt. Het is niet een echt standaard oma die graag oppast Maar goed nu wil ik 2 achternichtjes van mij vragen. Zijn 14 en 15 jaar. Wat zou ik ze geven voor een avond, nacht en deel ochtend oppassen? Heb echt geen idee Ze passen dan op onze kids van 5, jaar, 3,5 jaar en 16 mnd en een hondje
niet ik zou terug rijden naar huis snacht en zeker die meisjes niet de verantwoording geven voor een avond en nacht ochtend oppas dienst
oef moeilijk. vind het sowieso al knap dat je ze ook een hele nacht wil laten blijven. ok je hebt meisjes van 15 en meisjes van 15. maar 50 euro voor hun samen misschien? dus 25 pp.
Ik zou persoonlijk niet twee meiden van 14 en 15 (zelf nog kinderen) een nacht laten oppassen. Ik zou alleen de avond doen. Maar dat was de vraag niet. Ik zou ze 30 euro PP geven.
Niet -ik vind 14 en 15 jarige iets te jong om een hele nacht op te passen en zeker niet op 3 kinderen Ik vind 45 minuten nou niet echt dramatisch ver eigenlijk. Mijn werk is al 40 minuten rijden. Ik zou dus gewoon terugrijden.
Wat de anderen ook zeggen niet. Ze moeten dan oppassen op 3 kinderen en een hond. Dat is nogal een verantwoordelijkheid die op de schouders van 2 jonge tieners legt. Het is maar 3 kwartier rijden en ervan uitgaand dat iig 1 van jullie niet drinkt ivm eventuele problemen, zou ik gewoon terug rijden. Dus dan voor de avond en evt. een stukje nacht zou ik 20 euro pp geven.
Niet... De avond/ochtend oke maar een nacht die verantwoording zou ik echt niet aan tienermeisjes geven.
Inderdaad niet doen. 45 min is dichtbij, je zit niet opeens aan de andere kant van het land. Zoiets is teveel verantwoordelijkheid voor die meiden en dat kunnen ze zelf nog niet inschatten. Als er iets gebeurd vergeven jullie en zij zichzelf nooit.
Misschien komen we ook wel gewoon naar huis, maar wat zouden julliendan voor de avond geven? Is denk ik toch wel tot 2.00 uur Oja en ik breng ze dan daarna netjes thuis
Mijn nichtje van 13 heeft laatst 2 uurtjes in de middag op Eva gepast. En die kreeg van mijn 2,50 p/u. Ik zou daar misschien een extra 2,50 bij doen voor de nacht.
Zou het indd ook niet aandurven hoor.. Helemaal nog met zo'n kleintje ook Die meiden zijn denk ik al blij met 15 of 20 euro pp.. Vanaf hoelaat is het? Misschien indd een uurloon afspreken? Het minimumloon van 15 jaar ligt net boven de 2 euro..
Hmm ik zou denk ik voor een andere oppas gaan...vind hen zelfs te jong om tot 2.00 op te passen. Als je niemand anders kunt vinden zou ik om en om gaan. Jij een gedeelte en jouw man ook.
Hmmm, dat zou ik ook hebben. Ik zou als ik een dochter had in die leeftijd ook niet bepaald staan te springen dat ze tot 2 uur 's nachts zouden oppassen. Ook niet bij familie. Maar dat is misschien persoonlijk
Om en om gaan is geen optie. Is 45 min rijden en hebben maar 1 auto en anders gaat er gewoon maar 1 van ons, maar gewoon echt balen anders. Zijn onze beste vrienden. T is gewoon dat oma altijd wat heeft, qua ziekte of operatie. En t is geen krakkemikkig mens of zo hoor, is btw 58 jaar
Hihi om dat krakkemikkig mens moest ik even lachen...hoor wat frustratie in je balen ja dat het 3 kwartier rijden is...
nou denk dat ik zelf echt niet zou gaan.... vind die twee meisjes veel te jong en niet ten nadele van die meiden maar je geeft ze best veel verantwoordelijkheid... maar als je het dan perse toch wil doen zou ik ze een 20 pp geven
heb je geen lieve buren die op kunnen passen, desnoods met de babyfoon. of dat hun gewoon tot 2.00 bij jullie in huis zijn. van die jonge meiden zou ik ook niet voor kiezen. al hoewel ik het vroeger zelf ook deed haha.maar nu ik er over na denk was dat ook niet echt slim. ik kreeg toen 30 gulden
helemaal eens!!! Hier geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om 45 min reistijd te hebben met geen volwassen oppas
en nu ben ik normaal echt heel makkelijk en paste ik op die leeftijd ook zelf op maar dat gaat hier dus echt niet gebeuren!
Kun je ze niet bij jullie laten slapen? Dan hoeven ze ook niet zo laat naar huis. Ik zou het zelf ook niet doen omdat ik ze te jong vind. Ik weet ook niet of zij het leuk vinden tot 2 uur. Dat is best lang voor hun leeftijd.