Onze dochter wordt volgende maand 3 jaar. Van ons krijgt ze een 'trapperfiets' zoals ze het zelf noemt. Met Sinterklaas heeft ze al zo ontzettend veel gekregen, geen idee wat we voor haar kunnen vragen... Zelf wil ze alles wel hebben natuurlijk. Dacht zelf aan een fietsmandje of fietshelm Hebben jullie nog leuke ideeën voor kado's van 10 tot 30/35 euro?
Onze dochter wilde een barbie van Belle en klei met wat meer attributen. Ook nog een ochtendjas en een verkleedjurk. Lastig hè, december!
Klei spul Verkleed kleding Bambino loco Puzzels Electro ' ik leer knippen' Grote strijkkralen Knutsel dingen Keukentje of aanvulling daarop Poppen spullen
Ik zat net te denken om aan de opa's en oma's een kado te vragen en verder geld. We gaan namelijk een paar dagen na haar verjaardag 2,5 maand bij mijn schoonouders wonen omdat we een ander huis hebben gekocht. We willen van het geld met haar een trampoline of speelhuisje halen voor in de tuin van het nieuwe huis.
Hier spelen ze met deze dingen toen ze drie waren: Knutselspullen Puzzelboeken Step Glijbaan Loco mini Playmobil (grote hit!) Puzzels (kan je altijd meer stukjes nemen) Cd’s Mooi voorleesboek? Verkleedkleren. Zeker nu er vriendjes komen spelen, is meerdere sets een must merk ik
Puzzels zijn hier een hit. Spelletjes (dier op dier, memory) Paraplu Playmobile Leuk tasje Dvd Dit waren dingen die mijn dochter kreeg.
Zeker een helm, mandje en misschien nog een houder voor een beker. Lego junior. Ander buiten speel materiaal, wij hebben een groot hout bord gemaakt beschilderd met krijtverf. Zo met een haak aan de achterkant zo dat je het er af kan halen in de winter. Verkleedkleren, voor leesboek, als ze al interesse heeft in letters een magnetisch letterdoos, stempels, tip toi, puzzels, cd speler en luisterboeken
Knappe koppen spel Geomag panels Loopfiets Disney films Strippenkaart voor een binnenspeelplaats (als dat bestaat) Poppenspulletjes Eerste baksetjes (echte dingen zoals kleine bakblikjes ed) Leuke klok Leuke gordijnen en een thema waar ze dol op is.