Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @cass succes met het afvallen en hoest verder met jou kleine meid
    @maybebaby een hele dikk knuffel voor de laatste loodjes
    @dreamer succes met werken meis
    @mayd nou flinke dame dan hihi :) mooi dat ze goed groeit
    @delilah hoest met jou meiske ?

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Lenny, zijn je ovulatietesten licht gebleven?

3. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Casss succes met lijnen! ik denk dat ik straks ook nog wel moet lijnen om de laatste kilo's kwijt te raken.

LennyT hier gaat het erg goed met zowel mij als met Sem. hoe gaat het met jou dan meis?

Dreamer werk ze!

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Fijn dat t zo goed gaat delilah!
    Nog twee uurtjes en dan klaar :D

Lennyt, hoe ist met jou?

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heel eerlijk gezegd heb ik geen ovu testen meer uitgevoerd :(
    dus tja hoe het nu zit weet ik niet eigenlijk

6. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Overige kilos van de zwangerschap en 5 extra want die moesten er al af voor ik zwanger werd :)

Ik heb nog bijna niks over voeding met cb overlegt. Ik geef waar ze om vraagt en kijk een beetje naar de berekeningen die op de verpakking staan.
    Zit nu dus ook op 5x 150 met 5 scheppen per dag.

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Onze dame zit vandaag ook precies op dat schema...

8. zwendel

zwendel Niet meer actief

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst de afgelopen dagen zeg. net tussendoor alles ff gelezen maar nu alles weer kwijt. Ga vanaf nu proberen alles weer goed bij te houden en ook op jullie te reageren. Met Xander en mij gaat alles goed. Nog een beetje aan het tobben met de bv maar dat komt wel goed zegt de vk en kraamhulp (overigens een schat van een meid de kraamhulp). Xander is geboren met een gewicht van 3450 gram. Na twee dagen was hij te veel afgevallen (woog nog 3120) Toen moest ik gaan afkolven en dat ging erg goed. Genoeg melk bij mij dus daar ligt het niet aan. Na het vinger feeden was hij de volgende dag 40 gram aangekomen. Weer gewoon bv gegeven en ivm stuwing mocht ik 1 keer per dag alles leeg kolven. Gisteravond had Xander een half uur flink liggen drinken en heb ik nog 150 ml afgekolft :$. Vandaag was hij alleen weer 20 gram afgevallen en de kraamhulp denkt dat dit komt doordat er te veel spanning op mijn borsten staat waardoor hij de tepel niet goed kan pakken en niet genoeg zuigkracht kan opbouwen. Overleg gehad met de vk en moet weer gaan kolven. Vanochtend had ie wel gewoon goed uit de borst gedronken. Net gekolft en binnen 10 minuten had ik 125 ml (voel me echt een enorme top melkkoe hahahaha). Xander moet minimaal 60 ml drinken (met behulp van een flesje, vinger feeden ging dan te lang duren) en heeft net 65 ml op dus ben trots op ons mannetje. Nu hopen dat ie morgen weer goed aangekomen is. Het probleem is ook een beetje dat als ie slaapt je hem met geen mogelijkheid wakker krijgt (lijkt op zijn mamma hahaha) dus vannacht heeft hij ook 8 uur geslapen en dus helaas ook niks gedronken. nou nog 2 uurtjes en dan mag ik weer voor melkkoe gaan spelen hahaha

Volgende keer zal ik echt op jullie gaan reageren ga nu nog ff een uurtje plat.

9. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    zwendel wat een gedoe dan nog zeg met dat afkolven enzo, wel jammer dat Xander niet zo goed aan de borst drinkt maar aan jou hoeveelheid melk ligt het inderdaad niet zo te lezen, sodeju wat komt er bij jou veel uit :D haha ik kolfde de eerste dag(en) amper 10 ml haha en de 4e dag amper 30 ml uit beide borsten samen nu zou ik eigenlijk niet weten, omdat ik nu niet meer kolf
    hopelijk is Xander gewoon weer aangekomen! mag hij trouwens wel doorslapen? ik mocht Sem nooit langer dan 4 á 5 uur laten slapen zonder voeding dan moest ik hem echt wakker maken om te voeden, omdat hij anders niet genoeg kreeg misschien.

10. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Zwendel wat goed te lezen dat het allemaal lekker gaat. Even tobben met de bv zo te lezen maar als jullie je draai eenmaal hebben gevonden en de stuwing is weg komt het vast goed.

Voel je je verder ok en geniet je van je kraamdagen?

11. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Dreamer tuurlijk mag even laten huilen. Dat is zelfs goed, haha maar ook behoorlijk moeilijk voor een moeder ;) Nouja de één vindt het ook moeilijker dan de ander. Misschien heb jij er helemaal geen moeite mee, zou kunnen! Ik vind het best lastig iig.. Oeii jij bent de tweede die mag gaan bevallen :) Weet je al of je thuis wil of in het ziekenhuis?

@Maybebaby Dank je :) hahah ja foto's maken kan natuurlijk ook! Hij heeft niet de hele bevalling gefilmd hoor, maar voornamelijk de laatste pers en dat Max op mijn buik werd gelegd! En ook hierbij vindt de één het heel fijn en de ander heeft er niks mee ;) Zo is er een kennisje 2 weekjes geleden bevallen en die man heeft het ook gefilmd, maar zij hoeft dat dus echt niet terug te zien.. haha terwijl ik het al wel 10 keer terug heb bekeken :p
    Jep, helaas wegen de laatste loodjes zwaar. Je wilt dan heeel graag je kindje zien he? Ben jij ook zo benieuwd hoe hij er uit gaat zien? Maar geniet nog eventjes van je mooie buikje, zometeen istie weg en leeg ;) Grappig, want je zult straks merken dat de kleine ookd at ritme aan heeft.. nouja grappig, waarschijnlijk is hij dan rond 22"30 ook nog wakker :p

@Delilah ben wel heel benieuwd naar je bevallingverhaal? Wil je het hier posten of vind je dat te persoonlijk?

@MayD hoe ging het vannacht met Renée in haar ledikantje? Heeft ze lekker geslapen of is ze veel wakker geweest?

@Cass oehh lijnen.. pittig! Ik wil dat ook zo graag doen, maar dat mag nog niet te extreem. Als je bv geeft mag je maar 0.5 kg per week afvallen, tjah hoe kan je dat nou precies weten? :p Hoe ga je lijnen? Gewoon minder eten of gezonder.. sporten?
    Ik wil er nog minstens 7 kg af..

@Lennyt ohh je hebt geen testjes meer gedaan.. maar je had wel een lichte positeve test? Dan zal je ei wel één dezer dagen springen, dus lekker je vriendje verleiden nu :p hahah

@zwendel Ohh vervelend dat het zo aanmodderen is met je bv. Goed van je dat je volhoudt! Je zult zien dat het straks heel goed gaat.. haha want aan je heoveelheid melk ligt het zeker niet. Ongelofelijk, zoveel kolf ik nog geen eens af. Ik doe het misschien één keer in de week en moet er dan echt een heel dag over doen wil ik 170cc kolven hoor! Nu kan je iig lekker een voorraadje opsparen :)

Max gaat morgen voor het eerst uit logeren!! hahha wel mét mama erbij hoor :p We gaan gezellig (met mijn moeder) een dagje + nachtje naar mijn zus. Die woont vrij ver weg en dan gaan we ook meteen langs opa en oma (die Max nog niet hebben gezien) want die wonen vlak bij mijn zus in de buurt. Het leuke is dat mijn zus ook zwanger is :) haha en het gekke is dat ze het mij nog niet verteld heeft, maar ik het al wel weet :p rara hoe kan dat?? Vorige week belde ze mijn moeder en zij was bij mij. Toen ging mn moeder heel hard tegen haar praten 'En hoe was het? Hoe ver ben je nu? Heb je het hartje ook gehoord'? haha heel slim.. ze zal nog wel geen 12 weken zijn, anders had ze het mij al wel verteld. Misschien verteld ze het morgen wel... haha ik heb in ieder geval al wel cadeautjes gekocht! Wat zal ze gek kijken als ze het verteld en ik haar meteen een cadeautje kan geven :p haha ik vind het wel heeeel erg leuk. Heb namelijk echt een supergoeie band met mijn zus :)

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Met Reneé ging het goed... 1x om 4 uur en toen om 9 uur pas weer

13. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens mijn bevallingsverhaal is nogal persoonlijk ;) en erg lang haha :) heb het meer op papier gezet voor Sem voor later, en voor mezelf als ik ooit nog eens behoefte heb om het na te lezen ;)

leuk zeg dat je met Max en je moeder naar je zus gaat! en wat leuk dat je zus zwanger is! ze zal inderdaad niet snappen dat jij het al weet denk ik, maar des te leuker dat jij al cadeautjes hebt toch!
    en fijn dat je een goede band hebt met je zus, ik heb dat zelf namelijk ook en het is erg fijn als je dat hebt! veel plezier alvast!!
    mijn zus is trouwens ook zwanger, al bijna 36 weken, dus we zijn een behoorlijke tijd samen zwanger geweest en dat is ook erg bijzonder! onze kindjes zullen straks ook maar weinig schelen, ook leuk! :)

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Babywens, k ben de derde..
    C84 zit er nog tussen... Tsja over dat huilen, geen idee of ik er makkelijk in zal zijn. De tijd zal het leren ;)

Babywens, wat leuk dat je zus ook zwanger is! Ben benieuwd of ze het gaat vertellen hihi :D

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nou nee hij was positief nu is ie steeds lichter aan het worden

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Even snel...
    Zwendel, wat fijn dat de kraamhulp zo'n lieve meid is. Dat scheelt echt hoor! Met de bv komt het wel goed hoor. zodra de stuwing voorbij is zal je zien dat Xander beter kan aanhappen en minder moeite heeft met drinken. En je hebt inderdaad genoeg melk dus daar hoef je, je echt geen zorgen om te maken!
    Ik voelde me ook net zo'n koe met 2 van die kolven aan mijn tiet :p maar de hoeveelheid melk die er uitkwam motiveerde dan weer om door te gaan.
    Volhouden hoor meid, maar het belangrijkste is dat jij en je man doen waar jij je goed bij voelt!

17. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Lenny, Wel geklust tijdens de vruchtbare dagen??
    Hopelijk raak deze maand!!

@Petra, wat een plaatje, Finn in bad!!
    Die blik:)

@babywens, wat leuk dat je zus zwanger is! was je al tante??
    Veel plezier daar!!

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ja goed geklust zeker op twee dagen wanneer me eisprong ongeveer zou moeten zijn en dan nog drie dagen voor die positieve ovu test misschien wel wat te veel haha

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    vandaag wel wat steekjes bij me eierstokken maar da was gister ook dus zoek er niet veel achter eigenlijk

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    lennyt goed bezig dus! je kunt volgens mij nooit teveel klussen hoor ;)
    hopelijk heb je deze ronde een positieve test in handen!

ik ga zo lopend naar iemand om koffie te drinken, en het is nog wel een stukje ;) ben benieuwd hoe het gaat haha zal vast wel goed komen ;)

Deel Deze Pagina