Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra volgens mij lijkt Finn echt op jou of niet?

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heb vandaag de hele dag last gehad van steken bij mijn linkereierstok dus hoop dat dat een goed teken is maar ga me van tervoren niet gek liggen te maken

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Spannend Lennyt!!
    Ik duim dat je toch posi mag testen :D

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @dreamer dat hoop ik stiekem ook wel een beetje maar ga me er niet op vastpinne kan het straks allemaal misschien meevallen

@delilah hoest met jou meiske en je manneke ?

@petra wat een kei leuke foto meis vooral blijven spammen

@pip hoest met jou meiske ?

@mayd fijn dat het wel goed gaat met je bi klachten

als ik imand vergeten ben melden he ;)

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Zooo ons meisje heeft echt een voorkeurshouding rechts in mn buik :D

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Maybebaby, oh heerlijk joh van die massage! Laat je nog maar even lekker verwennen!
    Hopelijk gaan ze je met een week of 38/39 strippen zodat je niet zolang door hoeft te lopen met je bekkenklachten.

@delilah, nou het is nogal wisselend ;) Toen hij net geboren was vond ik hem precies Jeroen maar nu hij wat ouder wordt zie ik steeds meer van mezelf maar ook zeker van mijn broertje (als baby) in hem terug.
    Zien jullie al veel van jezelf in Sem?

7. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dreamer, ons ventje ligt ook heel veel rechts...!

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Oh heerlijk..dan steekt dat kontje aan een kant uit! Hebben jullie al dat er een hele volksverhuizing aan de gang is in je buik en dat kontje van links naar rechts gaat?

even een egopost :)
    Finn gisteren om 22.00u de fles gegeven en hij heeft tot 05.00u aan een stuk door geslapen. Dat is dus net zo laat(vroeg) als wanneer we hem om 23.30u de fles geven. Daarna valt hij vaak nog in slaap en dan is het nog te rekken tot een uur of 7.
    Dus moeders kan voortaan lekker op tijd naar bed! joehoeee.

Verder gaan we proberen om vastigheid in het slapen in te bouwen. Tot nu toe viel Finn bij ons in slaap waarna we hem in zijn bed legde maar het is naar ons idee beter als we daarmee stoppen en hem op vaste tijden in zijn bed leggen. (ookal is hij wakker)
    maar ja...dat is hij natuurlijk niet gewend dus hij is dan ontroostbaar:( Gisteravond wilde ik volhouden tot ik zag dat hij wat had gespuugd en toen ik hem oppakte kwamen er nog een paar flinke boeren. Dan voel ik me dus gelijk schuldig...want huilt hij zo omdat de spuug/boer dwars zit of gaat hij iets terugspugen omdat hij zich zo druk maakt:( :( :( :(
    Dus dan vraag ik me ook gelijk af...hoe nu verder...*zucht*
    Hoe doen jullie dat?

9. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @dreamer en nanon gappig eigenlijk he dat ze een voorkeursplekje hebben in je buik misschien is het daar wel warmer hihi

@petra ik denk dat je je echt neit schuldig moet voelen meis uiteindelijk zal finn ook in zijn eigen bedje moeten kunnen slapen
    en misschien huilt ie omdat inderdaad dat boeren en die spuug zo dwars zit
    ik zie dat ook bij mijn schoonzus zij heeft der een van bijna drie en een van een jaar
    en die liggen echt op vaste tijden op bed en dat gaat hartstikke goed of ze moeten echt niet willen slapen
    maar ze laten ze vaak liggen dan zijn ze ook echt zo moe dat ze automatisch in slaap vallen ook al i het huilen van tervoren

@nanon hoest met jou? op hoeveel weken zit jij ?

@maybebay hoest met jou meis verder op de voorweeen na ?

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Maybebaby: ik hoop dat je snel je uk op de arm hebt meis... ik weet hoe je je voelt!

@ Petra: wat een spetter!

@ Lennyt: spannende wachtbanktijd breekt er nu voor je aan. toitoitoi

@ Hier: Reneé krijgt om 23.00 de laatste fles en komt vervolgens om 4 uur weer. Dan leg ik haar nog even weg en dan komt ze rond 8.30/9.00 uur weer. Na de middagfles (meestal zo rond 13.00 uur) leg ik haar gewoon in haar bedje met de gordijnen open en ga ik zelf (vanaf vandaag dan) ook even 2 uurtjes liggen. Ik haal haar er pas bij de volgende voeding weer uit haar bedje. Als ze schreeuwt en ze heeft alles aan eten en schone luier gehad dan laat ik haar gewoon liggen... Het verschil tussen een honger- en een aandachtshuiltje hoor je echt wel.

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

dat hoor je ook wel, alleen Finn maakte zich gisteren zo druk dat hij hard ging huilen en daardoor zo heel overdreven ging hoesten. dus ja...dat vind ik gewoon lastig.

Ik ga het kolven vanaf vandaag ook afbouwen..ben er helemaal klaar mee en er ligt nog voor 3 weken in de vriezer ofzo dus het is mooi geweest!

@lenny, hoe gaat het met jou?

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @petra nog steeds wat last bij me linkereierstok en mt uitrekken wat last van me baarmoeder
    vanmorgen met wakker worden wat misselijk maar dat heb ik wel eens vaker dus zoek er niks achter

misschien goed als j dat stopt met kolven kan me evengoed voorstellen dat je je dan toch druk maakt maar zal allemaal wel goed komen

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    maar ik ga zo meteen lekker werken kan ik alles even van me afzetten voordat ik me eigen weer gek ga liggen maken voor jan met de dikke L :p haha

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    of met de korte achternaam!

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Is het misschien een idee om Reneé vanaf volgende week de laatste fles wat eerder te geven en kijken hoelang ze het dan volhoudt?

Zeg maar een half uur eerder?

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra wat fijn dat Finn jou lekker wat langer laat slapen zeg! kan niet wachten tot ik weer een 'lange' nacht heb haha :)
    en wat betreft het in bed leggen kan ik je niet helpen, wij zijn nog niet zo ver :p
    ja vind Finn echt op jou lijken, voor zover ik dat kan zien van de foto's want ken je natuurlijk niet in RealLife haha ;)
    ja Sem leek net na zijn geboorte veel op mij, maar nu gaat hij steeds meer op mijn man lijken en dan vooral als hij zijn oogjes open heeft dan is het precies mijn man :)

lennyt spannend meis, werk ze!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Reneé lijkt in de bovenste helft van het gezicht op Harold, haar mond en kin is meer van mijn kant

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke ik zou het gewoon proberen!

hier heeft Sem zicht vannacht ook voorbeeldig gedragen! hij kwam om 0:00, 4:15, 8:30 en toen net weer om 11:30! hij ligt nu heerlijk te slapen in de box!

ik moest van het cb Sem op zijn rug leggen, maar ik merk zelf dat hij daar heel onrustig van word en slecht door slaapt, als ik hem dan op zijn zij leg dan slaapt hij (bijna) direct, dus ik leg hem nu gewoon weer op zijn zij, hoe doen/deden jullie dat? vanaf wanneer legden jullie de kleine op de rug in bed?

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik leg Reneé vanaf het begin al op de rug... als ik voor de ronding van haar hoofd een rolletje onder haar schouder legde, begon ze heel onrustug te zwaaien en schreeuwen.

Inmiddels draait ze genoeg met haar hoofdje, dus zijn die rolletjes niet meer nodig.

Wat een mooie tijden met Sem. Hier dus 23.00, 4.00, 8.30 en ik denk dat ze over een half uurtje wel weer komt. Daarna lekker allebei naar boven onder de wol!

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dan heeft Reneé ook wel lekkere tijden op zich, heb je tussendoor tenminste een beetje de tijd om te slapen, Sem komt soms ook wel echt om de 3 uur, dan ben je een half uur aan het voeden en voor je dan weer eens slaapt, dan komt hij 2 uur later alweer. en dat breekt wel een beetje op.

je hebt groot gelijk dat je er weer lekker even inkruipt! slaap lekker alvast! ik ben tot de voeding van half 12 in bed blijven liggen:) dus ik ga vanmiddag maar niet meer slapen ;)

Deel Deze Pagina