wat mij tegenhoudt weer aan een studie beginnen die ik niet afmaak omdat ik het moeilijk vind heb moeite met begrijpend lezen en ben iemand met een slecht hand coordinatie vermogen als ik iets lees dan kan ik daarna niet uitleggen wat ik gelezen heb kortom dan snap ik er nog niks van en das zonde vind ik
Ik heb daar een tijdje terug ook naar gekeken. Ik ben nogal een regeltante en dit lijkt me fantastisch om te doen. De reden dat ik het ondermeer niet heb doorgezet is dat onregelmatig werken niet bij mij past. In de 1e instantie zal je het naast je huidige baan moeten doen, want verwacht niet meteen een goed inkomen. Ik ben tijdens een bruiloft van vreemde mensen wel eens 'Nanny' geweest. De hele feestavond de kids bezig gehouden en met ze aan tafel gegeten, zodat alle ouders lekker konden feesten. Dat was echt heel leuk om te doen. In de verre toekomst zou ik zoiets best eens willen opzetten..denk dat daar wel een markt voor is.
Maybebaby, dan houd ik me aanbevolen als je nog 'personeel' zoekt haha. Lijkt me ook wel leuk. Kids entertainen op een bruiloft.
@maybebaby ja da denk ik dus ook maar dit is echt een cursus en het is niet de volledige studie En ik weet nu al van mijn eigen dat ik op een gegeven moment toch thuis wil blijven bij de kinderen en dan is fulltime werken voor mij geen optie meer dus vandaar deze al lange inval jammer da we zo ver van elkaar afwonen anders hadden we da smen kunnen gaan doen lol maar het lijkt me wel te gek om te doen
@ Lennyt: met begrijpend lezen is idd een andycap m.b.t. cursussen en werk... misschien vind je iets anders? Wat leuk dat je ook voor het thuismoederschap gaat als het zover is. @ Jeskejes: je temp is idd gekelderd, maar met een wit bolletje? Ik geef je iig een dikke knuf! @ maybebaby: idd oppas voor feesten en partijen is steeds meer vraag naar...t.z.t. echt even kijken wat de opties zijn kan geen kwaad. Maar verkijk je niet op de vaste kosten van een eigen bedrijf hebben.
maar met enig doorzettingsvermogen heb ik mijn mavo ook gehaald dus dan zou je denken dat dit toch ook moet lukken en aan zo een cursus zou ik nog wel eens plezier aan kunnen hebbn
Dank je Mayke, ja heeft wit bolletje omdat ik gewoon ontzettend slecht heb geslapen. Meer niet dan wel. En nog tot op heden geen bloed of krampen. Hoest met Renee vandaag? Heerlijke meid, lekker van genieten. En op zich wel fijn dat collega's je gaan missen. Moet je toch wel ff goed doen lijkt mij.
Lennyt, je kunt toch een proefpakket aanvragen of is dat niet bij waar jij dat wilt doen? Kun je kijken hoe t je bevalt en hoe t gaat.
@ Jeskejes: met Reneé gaat het goed. Ze doet het heel goed en dat doet mij weer goed... Lief dat je ernaar vraagt. Wel k*t dat je slecht hebt geslapen meis. Misschien is er nog een sprankje hoop? @ Lennyt: ik sluit me bij jeskejes aan... nooit geschoten is altijd mis.
Als t met de kleine goed gaat, gaat t met moeders ook goed ja. En met je bekken? Nja hoop... ergens stiekem wel. Heb nog geen krampen en die heb ik net voor ik ongi word.
Zo net terug van de vk. Bloeddruk 110/65 dus keurig. Hartje klopte rustig en de baby is lekker relaxed. Op mijn verzoek heeft ze gevoeld of er al wat gaande is (AUW) maar mijn baarmoedermond ligt zo ver naar achteren gekanteld dat ze er helaas niet bij kon. Er is dus nog niks over te zeggen. Ik hoop stiekem dat ze de boel toch een beetje geprikkeld heeft
@ jeskejes: mijn bekken houden het goed, ik voel alleen mijn rechterheup nog aardig. Maar met voldoende rust moet dat wel goed komen. Ik heb ook een half jaar mezelf moeten schonen en nu moeten de spieren weer opgebouwd worden. Ik blijf het spannend voor je vinden meis. @ Maybebaby: ik duim voor je dat het snel op gang komt... misschien toch even gezellig maken met je man?
Fijn dat de bloeddruk goed was. En AUW ja, hoop voor je dat ze t wat geprikkeld heeft. De laatste loodjes meid.
Lennyt, bedankt voor je pendel. Vind t wel eng hihih. Dat ie nog jan. pendelt. Weet t, je moet er niet op afgaan. Maar toch...hihih Mayke, fijn om te horen dat dat al beter gaat. Idd probeer goed je rust te pakken.
@Delilah haha dat dacht ik al hoor Leuk om nog eens terug te lezen inderdaad. Ik ga dat denk ik ook maar eens doen, bevallingsverhaal op papier zetten. Wat leuk dat je zus ook zwanger is.. en al zo ver Zijn jullie kindjes bijna even uit! Super leuk zeg.. Mijn zus had verteld dat ze ok tegelijkertijd met mij zwanger had kunnen zijn.. Ze zijn al meer dan een jaar bezig. Vandaar dat ze het in het begin wel moeilijk vond dat ik zwanger was, heel begrijpelijk dan. Max lag de eerste week ook op zijn zij, dit omdat hij veel vruchtwater had binnen gekregen.. Als hij op zijn zij lag kon hij wat makkelijker ademen enzo. Daarna moest ik hem op zijn rug leggen en dat doe ik nog steeds. Maar hij valt natuurlijk ook heel vaak aan de borst in slaap en dan ligt hij ook op zijn zij. Vind hij ook erg lekker. Je kan het ook proberen om Sem in te bakeren? Max vind dat echt heel erg fijn en hij slaapt er ook beter door. Op deze manier kan hij niet met zijn handjes en beentjes bewegen en heeft hij veel meer rust. @Pip vind het ook heel erg leuk. Ik ben al wel tante, maar dan van mijn schoonzus. Is toch wat anders dan van je eigen zus Hoe is het verder met jou? Hoe gaat het met Clomid? Nog bijwerkingen van? Je ei al gehad? Meis, jouw tijd komt zeker ook!! En ik hoop dat dat heel snel gaat gebeuren, het is je zooo gegund! @Lennyt haha nee je kan nooit té veel klussen.. Is alleen maar goed En hoe is het nu? Nog last van steken? Spannend hoor. Ik herken mij wel een beetje in je verhaal. Ik vind begrijpend lezen ook erg lastig en dat heb ik altijd al gehad.. Kan ook moeilijk iets uitleggen als ik wat gelezen heb.. maar daar moet je je niet door tegen alten houden. Dit kan je altijd leren he? @xxpetra heh getsie, balen dat je nog steeds ongesteld bent.. Al afspraak gemaakt bij de dokter? (of is het inmiddels verdwenen?) Ohh echt lekker dat Finn nu gewoon anderhalf uur langer slaapt! Kan jij ook lekker slapen En ja.. dat schuldgevoel ken ik heel goed. Heb ik ook echt heel snel, zal er wel weer bij horen Wij hebben ook nog geen vastigheid in het slapen hoor. Wel volg ik een bepaald ritueel.. elke keer als hij gaat slapen leggen we hem samen in bed, zingen we een liedje en zet ik het muziekje aan. Goed dat je eindelijk besloten hebt om het kolven af te bouwen.. Is ook beter denk ik, helemaal als je straks weer moet gaan werken. Max is misschien ook wel een buikslapertje, hij vind dat wel erg lekker liggen. Maar durf dat 'snacht ook nog niet, daar kan hij zijn hoofd ook nog niet goed genoeg voor bewegen. Kan goed zijn hoor, dat de boeren bij Finn wat dwars zitten? Ze zeggen ook altijd dat kindjes met borstvoeding eigenlijk niet heoven te boeren. In het begin deed Max het ook niet, maar tegenwoordig houden we hem altijd omhoog na de voeding en er komen altijd flinke boeren uit @Maybebaby Hoe was je controle bij de vk? Nog over inleiden gepraat? Ohh ik lees net dat alles weer goed was. Fijn zeg.. helaas heeft ze niet kunnen voelen hoe het er vanbinnen aan toe is, hopelijk heeft ze wat in gang gezet inderdaad Leuk kamertje en een mooie kinderwagen (MUTSY RULES!! ) Jaa dat lijkt mij ok erg leuk.... haha als jij dat bedrijfje opzet word ik wel jouw werknemer deal? haha @MayD Jij ook een thuisblijfmoeder? Fijn he, dat dat kan. Ik vind het echt heerlijk! En ik heb het echt super druk, verveel mij geen moment.. zoo die Renée, makkelijk dametje of niet? @Kim wow meis, dat was zeker schrikken joh. Sjonge ik zou echt een hartaanval krijgen zowat.. Hoe gaat het nou met je? Beetje kunnen slapen afgelopen nacht? En wat een mooi buikje joh, het is echt al goed zichtbaar! Ik heb je geaccepteerd leuk om je ook op fb te hebben! @babyliz bah, balen dat je afspraak naar 2 weken later is verzet Dan zit je er al zo op te wachten en dan moet je nog langer wachten.. maar wij wachten met je mee hoor meis! @babytjuh wauww ook echt diep respect van mij voor jou!! Hoe gaat het nu met lijnen? Alweer op de weegschaal gestaan of hoe doe je dat? één keer in de week wegen? @Jesse Spannend meis.. Deze dagen weer klussen? Fijn dat je je spanning goed kunt weghouden en het kunt relativeren @Jeskejes ahh meid Wat ontzettend balen.. bah bah bah! Alle hoop gaat uit naar ronde 15! Zoo en weer zijn we een uur verder haha je kan hier eigenlijk echt niet eventjes weg, want dan mis je weer flink wat bladzijden Ik zie dat er veel gaan lijnen of willen gaan lijnen.. haha misschien kunnen we elkaar hier ook aanmoedigen en aansporen? Is best pittig, als zeg ik het zelf Er zijnv eel te veel lekkere dingen Ik had gelukkig niet voor niks kadootjes meegenomen voor mijn zus Ze heeft het verteld haha en was erg verbaasd dat ik het al wist en zelfs al wat had meegenomen Het was de afgelopen dagen erg gezellig bij haar. Hebben lekker geluncht, geshopt en filmpje gekeken. Mijn moeder was btw ook mee, dus was erg leuk. Max heeft zich weer heel goed gedragen! De hele autorit (3 uur) heeft hij geslapen en toen wij gingen shoppen hebben we hem ook niet gehoord. We kunnen dus heel makkelijk met hem op stap, gelukkig maar. Volgens mij zit Max in een sprongetje.. Laatste dagen veel, maar wel slecht drinken. Tenminste hij komt heel vaak, maar drinkt dan maar heel eventjes aan de borst. Gisteravond heeft hij heel veel gehuild, waarbij we hem bijna niet stil kregen.. gelukkig heeft hij vannacht wel weer goed geslapen (24.00-05.00-08.00) Ben benieuwd wat hij straks voor nieuws gaat leren/ontdekken Hij is wel steeds meer met zijn handjes aan het grijpen, dus wie weet gaat hij zijn eigen handen wel ontdekken. Ook heeft hij gisteren ons nagedaan.. we zaten heel de tijd met ons hoofd te schudden, hij lachen en ook met zijn hoofd schudden!! Ook steekt hij wel eens zijn tong uit, als wij dat ook doen. Heeel erg lief
@zwangere dames is helemaal niet erg hoor kan meheel goed voorstellen hoe blij dat jullie zijn @babywens jup die steke zijn er nog steeds maar hebbn mega veel geklust dus heb er wel iets vertrouwen is het neit zo dan weet ik ook niet wat er fout is
maybebaby ik duim met je mee! babywens dat is dan inderdaad even slikken, als je zus wel tegelijk met je zwanger had kunnen zijn, maar wel fijn dat ze nu wel zwanger is! en heel begrijpelijk dat ze het moeilijk vond dat jij wel zwanger was. inbakeren heb ik inderdaad ook al aan gedacht, maar tot nu toe gaat het goed (even afkloppen) misschien is het inderdaad een idee om samen te gaan lijnen, en elkaar een beetje aan te sporen! ik wacht nog even de eerste 6 weken af, hoeveel ik dan kwijt ben en dan ga ik lijnen als er nog teveel opzit fijn dat je het zo gezellig hebt gehad bij je zus en dat Max zo makkelijk is! lekker genieten toch! en een sprongetje zou heel goed kunnen, is wel lastig! en dat nadoen geweldig lijkt me dat! dat ze steeds meer leren!
sommige mannen heb gewoon al kei veel namen in me hoofd en we hadden het er over gehad aantal namen opgenoemd die is niet mooi en die niet en die niet