Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    @Nanon wow dat is wel schrikken hoor ik heb van mezelf al heel veel last van mn darmen heb PDS wat nu minder is en Lactose intollerantie wat nu met mn zwangerschap onwijs erg is als ik nu iets eet wat ik niet mag lig ik soms dubbel op de bank van de pijn in mijn buik en dan vragen mijn moeder en man gelijk zijn het echt wel je darmen ?? ;) wel lief bedoelt maar het zit echt bij mijn navel dus kan het goed onderscheiden gelukkig. Hoop dat je er geen last meer van krijgt meis en je bevalling komt zeker te weten wel goed hoor je kan het :)

@LennyT Ik heb een dan voor mij nod oftewel 11 a 12 dagen na ei positief gestest met kruidvat 2v5 testen dus ik denk nog even geduld hebben
    Ik had de dag voor mijn positieve test iets bloedverlies maar het leek wel of ik gewoon wist dat ik zwanger was heb toch een test gedaan omdat ik wist dat mijn ongi niet door ging komen.
    Hoop dat het voor jou ook snel roze is meis.

@Petra Beterschap voor Finn meis en ik snap dat je het heel erg moeilijk vind om Finn te laten huilen ik heb het hier al met de dochter van mijn man nu 4 jaar die moest van dr speen af van dr mama en moesten we ook 's avond laten huilen vond het echt vreselijk zoo zielig maarja ik had in mijn achterhoofd het moet wel aangezien ze bij dr mama echt geen speen meer krijgt en dan word het alleen maar moeilijker als wij hem wel geven dus toch niet aan toe gegeven alhoewel ik dat echt moeilijk vind.
    Ook komt ze nu met de dingen zoals je hebt het beloofd ;) terwijl we niks beloofd hebben en dan kijkt ze zooo zielig haha ook moeilijk om niet aan toe te geven hoor :p

@Babywens Inderdaad een raar verhaal met je broer hoe kan iemand nou ineens niet meer verliefd zijn lijkt dan wel op de ze een ander heeft kan toch anders niet zo zijn dat het ineens over kan zijn ???
    En wat leuk dat je zus ook zwanger is hopelijk gebeurt dat bij mij niet hihi die is nu pas 12 :p

@jeskejes balen meis dat je weer ongi bent geworden ''knuff'' volgende ronde hopelijk roze

@alle anderen sorry als ik mensen heb overgeslagen

Hier gaat alles goed heb vannacht voor het eerst weer lekker geslapen eerdere nachten toch steeds wakker en moest gister boodschappen doen en was toch wel eng en dan ga je toch steeds om je heen kijken.
    Verder steeds erger moe 's avonds na het eten stort ik helemaal in en val soms ook gewoon in slaap misselijkheid gaat redelijk alleen zit alles steeds heel hoog wat wel erg vervelend is ;)
    Maandag voor het eerst naar de verloskundige en ben toch wel een beetje zenuwachtig ook weer een echo dus ben echt heel benieuwd :D
    Vandaag eindelijk hier weer een blauwe lucht dus ik denk dat ik zo maar eens lekker even ga wandelen met de hond :)

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ hier: Ik ben bang dat Reneé nu aardige reflux aan het ontwikkelen is.

Ze heeft enorm de hik na het eten, geeft geen mondjes maar hele stromen terug en heeft een rare huiduitslag op d'r rechterwang. Wil ik de HA bellen, heeft deze natuurlijk vakantie...

Nu met de ggd gebeld en toch maar naar de vervangend arts. Om 13.30 kan ik al terecht. Ik hou jullie op de hoogte!

3. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Mayke, ah wat zielig! Gelukkig kan je snel terecht!

4. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Zwangeren en mama's: even een vraagje voor als jullie getempt hebben toen jullie bezig waren.
    Ik las ergens dat bij een innesteling een dagje de temp weer iets omlaag gaat en daarna weer omhoog. Hebben jullie dat ook gehad?

En kan iemand me helpen met die engelse site van temperaturen? (ikke niet snappe) Ik ben zo benieuwd wanneer die uitrekent dat ik mn eisprong heb gehad. Of wat jullie denken.
    Ik heb vanaf dag 8 getempt. elke dag om 5.45.
    8e: 36.4
    9e: 36.3
    10e: 36.3
    11e: 36.4
    12e: 36.3
    13e: 36.3
    14e: 36.5
    15e: 36.4
    16e: 36.3
    17e: 36.3
    18e: 36.2
    19e: 36.3
    20e: 36.5
    21e: 36.5
    22e: 36.6
    23e: 36.7
    24e (vandaag) 36.8

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik zou zeggen dat je van de 19e op de 20e je ei hebt gehad pip

6. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    hmm pipje er zijn vast ook wel niet zwangere vrouwen die jouw vraag kunnen beantwoorden!!! haha :D:D
    ik dan weer niet haha maar mayd gaf me ooit t advies om een temp.meter met 2 achter de komma aan te schaffen zodat je een beter beeld krijgt van je temp...zo kan dag 18 best 36,29 zijn snap je?? als ik naar mijzelf kijk heb ik wel een duidelijkere temp van voor en na eisprong...voor zit ik op 35 en na op 36...!! ik kan je helaas niet je vraag beantwoorden meid!!

7. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Babytjuh, thnx
    maar daarom snap ik het ook niet, want als ik naar jouw kaartje kijk, vind ik het juist alle kanten opgaan. (en dat je onderkoeling hebt;))

Bleeeeeeeh ik wil zo graag dat het eindelijk eens raak is!
    Een klein/zacht/warm babylijfje tegen je aan!

En het word nu echt tijd dat een van ons eindelijk zwanger wordt!!

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Pip, ik heb geen verstand van tempen en hoe je ziet dat je ei is geweest maar je temp is wel mooi omhoog gegaan en nog steeds meid!!
    Zolang die zo mooi hoog blijft...:D
    Wanneer zou je nod ongeveer zijn?

@Mayke, blijft je schoonmoeder dan ook van Renée af als je dat zegt of is daar zwaarder geschut voor nodig?
    Succes zo meid! Misschien valt het allemaal mee en heeft ze die uitslag ergens anders van! Finn had na een paar weken allemaal pukkeltjes op zijn gezicht, maar dat bleek van voeding te zijn.
    Spuugt ze een mondje terug of soms echt een hele stroom?
    Hou je ons op de hoogte!

@Kim, ow dat is wel knap dat jullie dat hebben volgehouden joh met die speen. Het is uiteindelijk ook wel beter voor een kind maar het is gewoon lastig. Toen Finn er nog niet was riep ik overal dat ik mijn kind gewoon zou laten huilen en dat hij het moet leren...:) Tsja..het is toch heel anders als het huilende kind ineens jou kind is.
    Ben je al een beetje van de schrik bekomen van je avontuur en is er al meer duidelijk over de daders?

@Nanon, zo dat was wel even schrikken denk ik!
    Misschien toch goed om de verloskundige even in te lichten als je weer op controle gaat. Nu zat het misschien in de weer (de poep) maar voor hetzelfde geld waren het wel voorweeën waar je darmen weer op reageerden.
    Heb je er vandaag nog geen last van gehad?

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Sterkte Mayke.

Dames reageer straks weer. Moet nu naar ma die krijgt zo controle scan en ben doodsbang.

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @pip: Wat snap je niet aan fertilityfriend? Heb je al een account aangemaakt? Ik zou zeggen dat je op dag19 je ei had... en fertilityfriend zou dat ook zeggen denk ik ;) Mijn temp kan de ene maand alle kanten opgaan en de andere maand is ie super gelijkmatig. Kan aan zoooveeel factoren liggen!

@Mayke: Ach wat sneu.. succes bij de arts!

@jeskejes: Sterkte meid!

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Goeiemiddag!!
    Jeskejes, succes int zieknhuis bij je mams!!
    Mayke, als t goed is ben je nu bij de huisarts geweest of nog bezig.. Hopelijk valt t mee met je meiske!!

Pip, k kan je helaas niet helpen meid! Maar kan me je gevoel zo goed voorstellen! Knuffel voor jou!!

Kim, kan me heel goed voorstelle ndat je nu heel erg alert bent.. Tis ook niet niks he :(

Zooo k ben thuis.. Lig nu heerlijk relaxed onderuit op de bank.. Wil eigenlijk nog ff naar t dorp toe, tis nu zulk lekker weer.. Maar ben tegelijkertijd ook enorm moe... Kijken straks wel ff toch koopavond vandaag :D

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    @mick
    wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en je zwangerschap!! heb je het zwaar of valt het mee?? al een eigen stekkie?? buikfoto??

@jeskejes
    balen zeg dat je al ongi bent geworden!! volhouden meid voor dat je het weet is het april...!! en wie weet ben je zelfs voor de afspraak al zwanger!! zou toch fantastisch zijn!! sterkte bij je mams!!

@babywens
    ja meid behoorlijk flauw dat de temp gedaald is!! maar ja wat doen we er aan he!! jaa zo voel ik dat...ik zit lekker op een roze wolk..staat er een duiveltje achter me...die die drukt me zo hard dat ik er af sodemieter haha :D t klinkt lachen maar zo voelt t wel!! net ongesteld geworden dus deze ronde is ook gebeurd...en ik heb echt geen vertrouwen in de laatste ronde hoor!! zo negatief ben ik er wel in geworden!! gelukkig gaat lijnen super!! meid jouw tijd komt ook en dan val jij ook af!! hoe gaat het met max??? kl*te voor je broer zeg!!

@delilah
    wat fijn dat je al zoveel kg kwijt bent!!! en dat je t gevoel hebt dat jij je figuur weer terug hebt!! zo snel al *wow* hmm zo heb ik er zelf eigenlijk nog niet over gedacht dat t 1 stapje dichter bij 1 kindje is...zag t meer zo van falen naar jezelf toe...en zodra je naar de ha gaat stap je wel de mmm in...en dat moet heel hard zijn!! dank je voor die simpele zin....ik moet zo gaan denken ja!! het is een stap naar 1 kindje toe!! dank je voor je knuffel!! hoe gaat het met sem??? en met jou???

@petra
    balen zeg dat finn zo van slag is!! kan me voorstellen dat je af en toe denkt van hou nou eens op...je bent ook maar een mens meid!! hoop dat die methode gaat werken!! knuff!! fijne schoonmoeder heb je trouwens!! :$

@mayd
    hoa gaat het met jou??? en met reneé?? bevalt het moederschap?? vind je het zwaar of valt het mee?? wou jij nou gelijk beginnen voor een 2e?? hoe is het gegaan met reneé?? sneu hoor!!

@jesse
    meid klinkt miss raar...maar ik ben nu al zo trots op jou!! vind het echt stoer dat jullie weer proberen zwanger te raken!! en ik hoop met heel mijn hart dat jij gauw een mooie test in je handen hebt en dat je een fijn zwangerschap gaat krijgen!

@pip
    haha ik snap ook niks van mijn kaartje hoor...maar soms is de ene dag mijn temp 35,90 en de andere dag 35,99 maar dan ziet t er op mijn kaartje heel springerig uit!! maar ligt t toch dicht bij elkaar!! ook denk ik dat het komt omdat ik wisselende diensten op mijn werk heb...haha onderkoeling??? valt best mee hoor!! t is wel duidelijk bij mij..(vind ik zelf dan he) ja ik vind ook dat 1 van ons zwanger moet raken...maar t mooist is natuurlijk allemaal tegelijk!! soms sucks het he!!

@babyliz
    minder zeg dat je er zoveel last van heb gehad!! hoort dat erbij?? gelukkig gaat het nu wat beter met je!! balen hoor dat ze pas in maart een plekje hebben voor jullie!! hoe gaat het verder met je?? leef je naar de 16e toe?? of heb je zoiets van we zien het allemaal wel?? knuff

@lennyt
    ik snap niet welke dag je nu in je cyclus zit hoor hihi hoe gaat het verder met je??

@dreamer
    fijn dat je niks bij de ta had!! grappig je zei over een half jaartje terug...maar dan als mama he!! hoe gaat het met je?? alles klaar voor de bevalling of moet er nog veel gebeuren???

@cass
    meid hoe gaat het met je???? en met anne?? ik zit niet zo veel meer op wf hoor...vandaar dat ik je niet geaccept. heb...ben ff te druk!!

@zwendel
    hoe gaat het met je??? en met xander?? bevalt t moeder zijn?? of vind je het zwaar??

@dramaqueen
    meid hoe is het met jou??? en met ella???

@nojumidy
    zo dat was wel schrikken zeg een overval!! hebben ze de daders alsnog opgepakt?? hoe gaat het verder met je?? mooi buikje zag ik!! *jaloers* hihi

@maybebaby
    meid hoe gaat het met je??? heeft het al een beetje doorgezet of staat het stil?? je hebt het vast heel zwaar!! dikke knuffel!!

@nanon
    bahh niet fijn dat jij je zo slecht hebt gevoeld!! was vast schrikken!! maar fijn dat het nu weer beter gaat!! je schiet ook al aardig op he!! alles al klaar voor de bevalling???

hier vandaag toch ongi geworden!! deze maand hadden we beiden goede hoop...helaas!! we gaan de laatste ronde in...daarna naar de ha...eigenlijk heb ik geen vertrouwen in de komende ronde...komt ook omdat ik nu ff beetje down ben!! maar komt goed hoor...als ik een paar dagen verder ben...ben ik weer happydepappy!!

heb deze week een oproep gehad voor een uitstrijkje te maken...
    kan het kwaad als dat gedaan word als je in je vruchtbare week zit??? heb namelijk volgende week geen tijd en wou het dan die week doen..maar ja dan zit ik dus in mijn vruchtbare week!! iemand enig idee??

iedereen een heel fijn weekend!!
    liefs

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Babytjuh, ik durf het niet te zeggen..
    Je kan natuurlijk ook even bellen en gelijk een balletje opgooien bij de HA ;)

Tsja dan mag ik idd als mama terug... Ben benieuwd hoe mn gebit er dan onder geleden heeft :p Volgens de tandarts valt t nu enorm mee en geen rare dingen op wat gevoeliger tandvlees na.. Maar schijnt ook te kunnen dat je gebit na de bevalling de klap pas krijgt dus ben benieuwd..

14. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zwangeren
    4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 28 oktober 2011, Ella
    20 november 2011 - babywens2011 - 1e kindje -jongen! 30 november 2011, Max
    26 november 2011 - casss - 1e kindje - meisje! 16 november 2011,Anne
    27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - jongen! 10 november 2011, Finn
    1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012, Sem
    6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 25 december 2011, Reneé
    28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - jongen! 18 januari 2012, Xander
    15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - verrassing!
    23 maart 2012- c84- 1e kindje - ???
    12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje- jongen!
    15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje -meisje!
    28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- meisje!
    9 juli 2012 -Gucci - 1ste kindje - nog een verrassing
    29 Augustus 2012 - Nojumidy - 1e kindje - verrassing!

Klussers
    nod nog onbekend - Babyliz - ronde 16
    nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 13
    nod 23 febr - Babytjuhh - ronde 14
    nod 22 febr - Jeskejes - ronde 15
    nod nog onbekend - Jesse32 - ronde 3
    nod 10 februari - lennyt - ronde 4

15. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    jeske ben zo vrij geweest om jouw nod er ook in te zetten...weet alleen niet of de datum klopt (ben van 28 dagen uit gegaan)

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Onze dochter blaakt van gezondheid! Ik moet van de HA iets meer Nutriton in de fles doen en zoals we al deden haar rechter ophouden tijdens het eten. De uitslag moeten we goed behandelen met voedende creme. Zolang ze geen verhoging heeft, hoeven we ons geen zorgen te maken. De HA zei dat er tegenwoordig te snel de diagnose reflux wordt gesteld en dat elke baby tot 6 maanden meer of minder melk teruggeeft. Zolang ze er niet bij afvalt is er geen vuiltje aan de lucht.

Hehe, wat een opluchting.

Over de vraag of het moederschap zwaar valt, neuh... ik ben geloof ik een aangeboren moeder hahaha. En ja, we gaan nu door voor een tweede (als het lukt)

Mijn schoonmoeder houdt gelukkig wel op als ik wat zeg... moest er ook nog eens bijkomen zeg! Ook mijn moeder luistert goed hahaha... die zegt: tja, het is jouw kind.

17. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

@Mayke ik heb je advies opgevolgd en we hebben het 'gezellig'gemaakt hihi...maar (behalve een leuke avond) nog geen vooruitgang geboekt. Goed dat je jezelf die 2 uur rust gunt op een dag. Ik slaap overdag nu niet, terwijl mijn lichaam dat denk ik wel nodig heeft. Vind het erg lastig om mezelf ertoe te zetten naar bed te gaan. Wat zei de ha over Renée haar reflux?

@Jeske jammer dat de rode duivels weer voorbij zijn gekomen meis :(

@Babywens en Lennyt we gaan gewoon eigen toko opzetten haha. Wij worden de weddingplanners van de eerstvolgende van ons forum die trouwt :) wat leuk dat je zus het goede nieuws heeft verteld, gefeliciteerd hoor!! Erg grappig dat Max jullie al zo goed immiteerd! Ongelofelijk hoe snel een kleintje zulke dingen oppikt!

@Lennyt en Jeske ik had ook al wat namen in mijn hoofd voor de zwangerschap, maar mijn vriend totaal niet. Daarom nam ik zijn namen soms ook niet serieus en zei dat ie maar met wat beters moest komen...gemeen hé!

@Petra gaat het al wat beter met Finn zijn verkoudheid en ben je zelf ook weer een beetje uitgerust? ik kan me je frustratie mbt het niet slapen van Finn voorstellen. Ik heb die methode vorger ook vaak toegepast toen in in de kinderopvang werkte (maar niet inbakeren) en dat werkte prima. Als Finn maar weet dat je in de buurt bent is het goed, maar hij zal toch moeten leren zelf te gaan slapen. enne...voel je niet schuldig dat je het af en toe even zat bent, volgens mij is dat heel normaal hoor.

@Dreamer wat leuk dat je je kleine meisje zo goed en veel voelt bewegen. Voelt papa haar ook al goed of houdt ze zich dat wat rustiger?

@Mick!! Terug van weggeweest! Fijn dat alles goed met je gaat. Morgen de 3D echo...wel even aan ons showen hoor! Wij zijn nogal streng tegen onze kat. Ze mag sowieso niet in de slaapkamer, babykamer en waskamer komen. Als we niet thuis zijn heeft ze de gang boven en beneden en de zolder tot haar beschikking, of ze gaat lekker naar buiten dus komt echt niets te kort. We doen dit trouwens al vanaf de dag dat ze er is dus ze weet niet beter.

@Delilah en andere afvallers het is wel fijn dat we elkaar hier ook een beetje achter de broek aan kunnen zitten. Het helpt wel als je niet de enige bent die moet afvallen. Ik ben ooit van 85 naar 70 kg gegaan en die zijn er tot mijn zwangerschap ook echt vanaf gebleven. Ik wil mijn oude gewicht ook echt weer terug hebben en als het even kan zelfs naar de 65. Maar ja eerst maar eens zien hoeveel kilootjes er na de bevalling afgaan. Heb ook echt weer zin om te sporten, omdat ik nu zo weinig kan met die BI mis ik dat. Mijn conditie is momenteel echt verschrikkelijk!

@Nanon wat rot dat je zoveel last van je buik hebt gehad. Ik heb in de eerste 3 maanden van de zwangerschap flinke obstipatie gehad, bijna 2 weken niet naar de wc geweest. Daarna ging het wel weer ok.

@Nojumidy fijn dat het weer iets beter met je gaat. Probeer lekker van het weekende te genieten en alvast aan maandag te denken!

@Babytjuh ik heb geen idee of een uitstrijkje kwaad kan rond je ei, zou het voor de zekerheid even aan de ha vragen. Balen dat je weer een nieuwe ronde op je lijstje moet zetten.

Hoop dat ik niemand vergeten ben.
    Hier alles nog hetzelfde. Af en toe wat pijntjes maar verder geen voortekenen. Ik hou het op volgende weekend...dan zou ik volgende week mijn laatste weekje ingaan en dat klinkt toch wel prima hihi. Vanavond gezellig samen naar de Italiaan, verder dit weekend geen spannende plannen.

18. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    serieus??? hoe kan dat??? door de hormonen?? nou dan mag ik wel oppassen!! haha maar wat fijn voor jou dat je tanden nog geen schade hebben geleden!! hmm miss krijg je wel helemaal geen last!! zou toch het mooiste zijn!!

waarover zou ik de ha kunnen gaan bellen??? over het uitstrijkje?? of over dat zwanger worden niet lukt??

je mag (bijna)alles zeggen hoor haha

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Maybebaby: ach ja, misschien wel de laatste keer in een lange tijd dat je het voorlopig nog "gezellig" hebt met ML... Ik hoop wel dat het snel op gang komt meis.

20. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    wat fijn dat alles goed gaat met jullie meisje!! moet een hele opluchting zijn zeg!! hmm moet jij dan niet weer op het lijstje van klussers???? wat fijn dat alles qua moederschap je goed afgaat!!

Deel Deze Pagina