Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    @Babytjuhh, wat knap dat het lijnen zo goed gaat! ben je een dieet aan het volgens? of hoe doe je het??

@Mick, onze kat sliep gewoon op ons voeteneind, Anne lag naast me in de wandelwagen, hij is wel een paar keer gaan kijken maar dan moest hij langs mij en ik sliep zo licht dat ik hem dan meteen weg joeg. heeft het 3 keer geprobeerd maar volgens mij ook meer omdat hij in de wandelwagen wilde liggen want verder negeert hij Anne.
    Nu slaapt Anne op haar eigen kamer en haar slaapkamer deur is altijd dicht. dus daar kan de kat niet naar binnen.

@Petra, nou ik snap dat wel hoor. ik heb ook welleens geroepen dat ze der kop dicht moest houden! Voelde me daarna zo schuldig haha dat als ze nu weer zo'n bui heeft ik haar in bed leg en daar laat huilen. dan ga ik beneden zitten en zet ik de tv lekker hard dat ik haar niet hoor en na een uurtje ga ik haar dan weer halen om het nog is te proberen. Anders word ik zelf knettergek en daar word mijn geduld dan niet beter op. en kinderen voelen spanning zo goed aan dus dan word het gemopper alleen maar erger.

lekker irritant trouwens van je schoonmoeder. Ik ken die acties wel. Laatst gaf sm de fles en die was leeg dus ik zei dat ze hem er nu wel uit kon halen anders drinkt ze een hoop lucht naar binnen en krijgt ze krampjes, nou het duurde nog minstens 10 teugen voordat die fles eruit ging...

Ook met sinterklaas bleven zij en mijn schoonzus maar fotos met flits maken, ik had serieus al 3x gezegt dat ik niet meer wilde dat ze een flits gebruikten (na 100 foto's) en ze gingen gewoon door, arjan had het ook al een paar keer gezegd, toen zijn we serieus echt boos geworden en heb ik ook gezegd dat als ze niet luisteren ik haar niet meer mee neem Grrrr...

2. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Nou pfff een heel verhaal en een paar uur verder haha.. ik hoop echt dat ik niemand ben vergeten.. anders Sorry! heb echt mijn best gedaan!!

Hier dan een foto van vandaag van onze lieve schattekie!!

Bekijk bijlage 218625

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jee, wat een bos haar!!!! Mooie meid hoor!

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

wat een lekkerding is jullie dochter, Cass!
    Ik heb geen plan om het kolven af te bouwen :) Heb wel begrepen dat je het op 2 manieren kan doen, of elke dag een uur later kolven of de spanning eraf kolven als je er last van hebt en eigenlijk doe ik een husseltje van alletwee. Ik heb nog niet het idee dat de melk terugloopt maar mijn borsten blijven wel langer soepel dus stiekem hoop ik dat het klaar is.

Even tussendoor: welke billendoekjes gebruiken jullie?
    Ik had eerst van pampers maar die zijn behoorlijk prijzig (ruim 3euro per pakje) dus ik wacht gewoon tot er weer een aanbieding van zo'n doos is.
    Maar heb nu van D.A. huismerk gekocht maar die bevallen niet zo..zijn vrij droog.

@Mayke, wat fijn dat je al verschil merkt!
    Ben je met Nutrilon begonnen uit jezelf of op advies van cb?
    Misschien is het namelijk ook wel iets voor Finn omdat hij, naast het constante huilen in bed, ook regelmatig wat spuugt in bed...

5. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    ik heb toen een actiepak gekocht van zwitsal luierdoekjes, ben er nu bijna doorheen.
    laatst zei iemand dat die van pampers bij de wehkamp 12 pakjes voor 12 euro was?

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Casss wauw wat een mooi meisje!! en wat een bos met haar!
    mooi hoor :D

Sem is vandaag alweer 3 weken! Tjee wat gaat de tijd toch hard!!
    ff een fotootje van vandaag van onze mooie man!

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra ik gebruik de billendoekjes van pampers en zwitsal, maar ik koop ook grote hoeveelheden in de reclame ;)
    anders even bij de action kijken?

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wauw nog zo'n mooi kindje!
    Wat hebben we hier op het forum toch allemaal mooie kindjes he!

@billendoekjes, ik had voordat Finn er was zo'n doos van pampers gekocht bij kruidvat en die bevallen tot nu toe nog het beste dus wacht gewoon weer op de reclame.
    Gebruikt niemand die van de Aldi? die schijnen ook goed te zijn.

9. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ff kort... ben mn laptopje paar weekjes kwijt ivm rparatie, dus genoodzaakt vdiend zn tablet te gebruiken en daarkan ik niet mee overeg... komende tijd nog minder bericht vanuit mijn kant dus en even geen lange reactie...

Wil me ook aansluiten bij maybebabys lieve woorden.... knuf voor demeiden op t bankje...

Mayke GELUKKIG ALLES GOED MET JE LIEVE MEIWJE...

Meisje bedoel ik uiteraard

Jeskejes sterkte meid

Nojumidy ook sterkte ivm overval... weet hoe het is... situatie wel anders en overvallers gepakt

Babywens sterkte voor broer

Nanon gelukkig voel je je beter

Dreamer tsja de tandarts... ook veel geweest aan eiinde zwschap en mag de komende weken twee keer terug

Petra kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor... vergelijk mijn mamakwaliteiten ook altijd met anderen.... Ella leg ik ook niet altijd op bed na de voeding... ff tutten en dan in de box,daar valt ze dan in slaap

Delilah mooie knul en wat een wijs bloesje

Casss mooie meid... ik wil ella ook strikjes kunnen geven

Lennyt hopelijk klopt je voorgevoel..

Ik zou ook nog een aantal van jullie als fb vriendje willen... je mag me pben,graag zelfs,maar duurt ff voor ik ga zoeken denk ivm tablet ipv laptop

Zwendel is volgens mij gewoon aan het genieten van xander...heerlijk

EINDE VAN EEN TIJDPERK....MAANDAG WEER WERKEN....BLEGH!!!! Jaloers op babywens en Mayke...zou ook wel thuis willen blijven maaris hier niet mogelijk helaas. Moet maarproberen veel kindjes te krijgen...dan ook veel verlof. Of gewoon een winnend staatslot...hoeft niet de hoofdprijs te zijn hoor...miljoentje is ookgoed....:p

10. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en mick leuk weer van je te horen...fijn dat alles goed gaat!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: gewoon zelf mee begonnen en de HA vond dat een goede zet. Nu dus van een half schepje naar een hele schep en bij de vorige voeding was het maar een mondje terugspugen. Dat je overal toestemming voor moet hebben van het CB vind ik een beetje kul. Als ze vragen zeg ik dat het in overleg met de HA is.... Navragen doen ze toch niet.

@ Dramaqueentje: zie je er tegenop om weer te werken? Waar gaat je meisje naartoe?

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik vlieg ff tussendoor. Moeders is weer opgenomen int zh. Op de scan was te zien dat hersenkamers groter waren. (ik vond ze 2x zo groot als maand gelee en toe waren ze al vergroot) Mijn gevoel zat dus goed want roep dit al paar weken. Nu vocht aftappen door ruggeprik. Kijken hoe ze erop reageert en dan miss permanente drain. Klinkt miss raar maar zijn opgelucht. We weten nu wat er aan de hand is.

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jeetje Jeskejes, jullie krijgen het wel om de oren joh! Op zich wel fijn dat ze nu weten wat er speelt zodat ze eindelijk kunnen gaan handelen!

Arme dramaqueen...ik zal aan je denken maandag!

14. zwendel

zwendel Niet meer actief

sorry sorry sorry, ik maar beloven om op iedereen te reageren en doe ik het niet. Inmiddels net weer ruim 20 pagina's gelezen geloof ik. Begin nu eindelijk een beetje een ritme te krijgen geloof ik waarbij ik ook nog even tijd voor iets anders heb. Xander doet het erg goed en pakt ook de bv weer goed op. Kolf nog steeds minimaal 1 keer per dag voor de spanning alles leeg en dan heb ik binnen 10 minuten ruim 200 ml gekolft. Zit er dan ook aan te denken dat als dit zo door blijft gaan ik het ga doneren aan het ziekenhuis (als ik dan door de screening heen kom.) dat wordt dan gebruikt voor prematuur baby's waarvan de moeder nog geen melk produceert. Moet me er nog ff goed in verdiepen maar lijkt me een mooi doel als de productie zo blijft. Hoef er geen moeite voor te doen gewoon 1 keer per dag na de voeding de rest afkolven en soms meer dan 1 keer.
    Vandaag wel de vk om advies gevraagd. Vanochtend had Xander een temp van 37.1 en net was het gezakt naar 36.4. Hij spuugt ook al de hele avond met met slijm. maar drinkt nog wel goed...
    afwachten of zijn temp weer gaat stijgen. Zo nog maar ff lekker met hem knuffelen hij wil nl ook niet slapen nu.

Ik zag foto's voorbij komen van een paar hele mooie beebs. Er worden mooie beebs gemaakt in dit forum hahahaha. Ook zag ik het kamertje voorbij komen van maybebaby. Mooi kamertje meid!!!

@Jeskejes sterkte met je moeder. hoop dat de behandeling werkt en ze snel opknapt. *knuf*

@ Maybebaby, Hoop dat de kleine zich snel laat "horen". De hele tijd voorweeën wordt je ook niet vrolijk van.

@ moeders, Is 1 van jullie ook uitgescheurd tijdens de bevalling (ben ik ff kwijt) hebben jullie dan ook zo'n last dat je helemaal gestoord word van het maandverband dat het gewoon pijn doet?? Hechtingen zijn er al uit en gebruik nu kotex maandverband want daar schijnt geen plastic in te zitten wat dus zou moeten betekenen dat het niet irriteerd maar word er echt debiel van. (wat een lappen trouwens haahha voel me net een melkkoe met pannenlappen tussen mijn benen verlang gewoon naar tampons hahaha) iemand tips??

nou ga het weer zeggen maar ga het nu alleen niet beloven....ik ga wat meer op jullie reageren nu ik wat meer ritme in ons leventje met Xander krijg. Heb nu net wat meer tijd om wat andere dingen te doen en wil natuurlijk zeker niet falen als buddy van Maybebaby. Anders lijk ik een onbetrouwbare buddy en dat is niet de bedoeling dus bij deze maybebaby, Zodra ik iets van je hoor spring ik achter de pc om het te laten weten hier.

en nogmaals sorry dat ik zo weinig heb laten horen meiden. denk wel aan jullie hoor!!

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Aaaah Zwendel wat een heerlijk ventje om te zien zeg :D Mooi idee idd om het dan af te staan voor prematuurtjes!

Zooo goeiemorgen!!
    Hier weer een beroerde nacht gehad.. Paar keer wakker geweest enom 5 uur hield k het niet meer van de warmte.. Best bizar want naast me lag er een te klagen dat t koud was :p

Kga zo eerst ff naar het pleintje hier.. Schijnt bij de drogist een aanbieding te zijn van zwitsal doekjes.. Maar vriend omschreef ze zo raar dat ik me er geen zwitsal bij kan voorstellen :p

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ jeskejes: sterkte met je mama... dikke knuffel meis.

@ Zwendel: Libresse kun je gewoon gebruiken, of anders de ultradunne maandverband van de Lidl (beiden hebben een katoenen bovenlaag). Ondanks dat ik bijna niet gescheurd was, kon ik die dikke stukken ook niet tussen de benen verdragen en ben al snel op Libresse Night met vleugels overgestapt. Na een week kon ik met Normal af.

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat een heerlijke foto Zwendel!

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zooo k merk nu al eenmn humeur dat k maar weinig kan hebben vandaag :p Zo eerst maar ns naar buite.. Misschien dat dat wat helpt :D

Lijkt me trouwens soiweso raar om straks weer verband en/of tampons nodig te hebben..

19. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dreamer, herkenbaar hoor! hahaha

ff een buikfoto !! van vandaag 29 week en 2 dagen!

en 1 van de kinderkamer, waar druk geklust wordt!

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

wat een plaatje, Zwendel!

mayke is de uitslag op Renée d"r wang al minder?

Nanon, mooie buik joh!

Hier niet veel te melden :D
    Ga zo ff kolven..voor het eerst vandaag...wat een heerlijk gevoel dat ik niet steeds op de klok hoef te kijken!

Deel Deze Pagina