Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Inderdaad de knappe baby's forum hier haha..
    Hopelijk hebben we er aan het eind van dit jaar weer een paar knappe baby's bij!

wat goed van jou Zwendel dat je dat eventueel wilt doneren!!

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Zwendel wat een lekker ding.
    Nanon mooi buikje.
    Mayd. Vraagje jij wil toch na je ongi voor een tweede gaan. Maar is dat lichaam technisch wel mogelijk. Ik heb er geen idee van maar moet je lichaam niet eerst herstellen van je zw? Ben benieuwd? Dit is geen aanval hoor. Vraag het me alleen af. Gun het je van harte.
    Dramaqueen. Jeetje de tijd gaat snel. Balen dat je weer aan de gang moet. Zal aan je denken maandag.
    Dreamer heb je een beter humeur gekregen?
    Jeskejes. Jeee dat is toch ook wAt met je moeder. Hopelijk knapt ze iets op als het vocht minder wordt. Dikke knuffel.

Ik heb last van mijn maag bleh. Leek erop dat het er vanmorgen weer uit wilde mijn ontbijt.:$
    Als ik een normale cyclus heb zou ik mijn nod hebben op 8 feb. Maar is hij later net als deze maand is het pas rond de 12 feb.
    We wachten het af. Klus wel leuk door.:D

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nanon, mooie buik!
    Petra, zal je vast goed bevallen hihi

4. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Cass, Wat een prachtige dochter hebben jullie! Wat een mooie bos haar, lijkt steeds meer te worden!

@Jesse, Wat spannend! Jullie gaan er echt weer voor! Knap hoe je er mee opgaat! Ik hoop dat het allemaal rustig blijft en je snel een plakbaby hebt!!

@Zwendel, ook een mooi plaatje, jullie zoon! die kotex plakken zijn idd enorm;) Maar wel fijn dat de bv zo goed gaat!

@Nanon, mooie buik!:)

@Jeske, Denken ze dat met die drain, je moeder weer wat meer op kan knappen? Ik hoop het zo voor jullie! Sterkte daar!

@Delilah, aaaah ook al zo'n mooie foto! Wat een stoer/lief bloesje ook:)

@Dramaqueentje, maandag alweer werken.. Dat gaat snel he! Hoeveel uur werk je (nu) per week? is het minder geworden?

@Hier, vanochtend niet getempt. Gisteravond feestje, dus lag er vanochtend pas in en in een kamer waar heel wat mensen sliepen, dus niet zo handig. Zie het al voor me haha
    Ik heb niet een goed gevoel over deze ronde, Helemaal geen kwaaltjes wat op iets van een zwangerschap kan duiden.
    Ik ga dinsdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben.

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @iedereen hoest met de dames

Ik zie wel hoe me cyclus gaat ga gewoon uit van die 2 februari mocht het niet zo zijn horen jullie het van me
    dus laat me in de lijst maar gewoon op 2 februari staan ga me niet gek laten liggen maken

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Pip, haha dat zou wel een stunt zijn inderdaad om in een kamer vol mensen te gaan tempen :D
    Als iemand dan vraagt wat je aan het doen bent moet je zeggen: hoezo? doe jij dat nooit dan? hihi
    Het zegt niks hoor als je geen kwaaltjes hebt. Had je andere maanden last van dingen voor je ongesteld word of ook helemaal niet?

@Jesse, hihi manlief heel blij zeker?
    Zet 'm op!

@Lenny, voor jou ook succes natuurlijk. het wachten vond ik altijd het lastigste.

@hier, Finn ligt op bed..te huilen..en moeders is druk bezig om maar niet teveel op het huilen te letten. Ik hoor hem nu af en toe wel wat stiller worden en heb begrepen dat, dat duid op dat ze zichzelf in slaap huilen/jengelen maar vind het maar niks :(
    maar goed...we houden vol!

Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag of plannen voor morgen?

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Oh nog even spammen hoor!
    Finn lijkt steeds meer interesse te krijgen voor dingen om mee te knuffelen. Hij pakt soms zijn spuugdoek ook vast en lijkt die dan naar zijn gezicht/wang te brengen. dus heb nu een knuffeltje gegeven om te kijken of hij dat wat vind.

Bekijk bijlage 218925

8. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

@Cass wat een leuke foto van Anne...ze kijkt ook al zo wijs en wat een lekkere mollige armpjes!
    Die schommelstoel heb ik uiteindelijk voor een paar tientjes bij Praxis gevonden. Was inderdaad wel even goed zoeken naar een betaalbare hoor.

@Delilah jee Sem is ook al echt veranderd na 3 weken. Coole bloes heeft hij aan :)

@Dramaqueen hihi jij met die tablet ook iedere keer! Ook namens mij alvast veel succes maandag. Zal wel weer even wennen zijn, maar des te leuker om Ella aan het einde van de dag weer te kunnen knuffelen.

@Jeske jeetje zeg wat erg voor je dat je moeder maar niet opknapt. Ze hadden veel eerder naar je moeten luisteren mbt haar hersenkamers. Heel veel sterkte..kop op hé!

@Buddy Zwendel wat een plaaaaaatje! Wat fijn dat het zo goed gaat en wat een geluk dat je bv zo goed loopt. Zodra ik nieuws heb en niet online kan komen zal ik het je zeker laten weten, ik hoop dat het niet lang meer duurt :)

@Dreamer ik heb af en toe ook van die maffe opvliegers..ineens bloedje heet, terwijl ik normaal zo'n koukleum ben.

@Nanon mooie buik heb je al! Hebben jullie alle meubels, kinderwagen etc. al uitgezocht en wanneer komen deze?

@Jesse spannende weken voor je hoor..en gewoon vooral doorklussen, kan nooit kwaad :)

@Pip een dagje niet tempen kan geen kwaad denk ik? Wanneer zou jij je nod ongeveer moeten krijgen? Is dit nu lastiger te berekenen omdat je net met clomid bent gestart?

@Petra mooie foto van Finn en zijn knuffel!

Hier vandaag boodschappen gedaan en kleine klusjes in huis.
    Morgen wacht me een verrassing...vriendje wil niet zeggen wat maar we gaan morgenmiddag iets leuks doen. Ik denk gezellig met mijn ouders ergens lunchen, want volgens mij weten zij er ook meer vanaf!

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Oh wat leuk Maybebaby! Jou vriend was het toch ook die laatst die massage had geregeld? Wat een schat joh!
    Geniet ervan morgen en we willen natuurlijk wel graag weten wat je hebt gedaan!

10. zwendel

zwendel Niet meer actief

@ Dramaqueen, veel succes maandag!! zal wel ff wennen zijn maar je slaat je er wel door heen!!!

@ Petra, haahaha grappige foto van Finn met zijn knuffeldoekje!! ziet er altijd zo lief uit!!!

@ Pip, Dat je niet getempt hebt met al die mensen....das toch niet raar??? dat doe je toch gewoon...hahahaha zou de gezichten van die mensen wel willen zien hahahaha volgens mij zou dat best een grappig gezicht zijn. maar ach een dagje niet tempen kan toch gen kwaad lijkt me??

@ Jesse, Succes met klussen en hopen op snel een plakbeebje

@ lennyt, succes met wachten, duurt altijd zo lang he!! ook hopen dat jij snel een plakbeeb hebt!!

@ Dreamer, ik had dat ook hoor ik had het warm en manlief zat te blauwbekken van de kou hahaha.

@ Nanon, mooie buik!!

@ Mayd, Dank je wel voor de tip van libresse en lidl maandverband. Was vanmiddag ff hier in het winkelcentrum en na een half uurtje begon het echt te branden van onderen. Weet niet of het nou door de hechtingen kwam of door die dikke lappen die aan het irriteren waren. was wel heel vervelend.

@ iedereen die ik vergeten ben sorry.

@ hier, Xander wil nog niet in zijn eigen bedje slapen. probeer hem wel zo veel mogelijk in zijn wiegje te leggen alleen 's nachts wil hij echt niet. en als ik hem bij mij neerleg dan slaapt ie gelijk als een blok en gewoon de hele nacht door. Bij papa wil hij ook niet slapen. Volgens de vk kan ik hem gewoon bij mij laten slapen want voor de 4 maanden kan je hem toch niet verwennen zegt ze en zo kan hij wennen aan mijn dag en nacht ritme maar vind het wel jammer dat ie niet in zijn bedje wil. aan de andere kant slapen we nu alle 3 wel heerlijk hahaha. ach we blijven proberen en het moet toch een keer lukken...

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Zwendel, welk heerlijk dat Xander zo goed slaapt! Kan me voorstellen dat je het jammer vind dat hij niet in zijn eigen bedje wil slapen, want je slaapt toch anders als de kleine man bij je ligt. Ligt hij dan op jou borst/buik of ligt hij naast je in bed?
    Wij hebben de eerste week ook gehad dat Finn niet in zijn wiegje wilde slapen en alleen bij ons. Die wieg stond bij ons op de kamer maar zodra we hem slapend in zijn wieg legde begon hij te huilen.
    Ligt er een hydrofieldoek onder zijn hoofd in het wiegje/bedje? Die zou je een dag onder je kleding (dus op je huid) kunnen dragen en dan weer terugleggen. Dan ruikt Xander jou als hij in zijn wieg ligt.
    Bij ons heeft dat heel erg goed geholpen. (was tip van kraamhulp)
    Hoe gaat het met jou?

Finn heeft van 22.00-06.00u geslapen! heerlijk dus want nu hangen mijn wallen niet meer op de grond hihi.
    Hij heeft zijn voeten nu ook ontdekt en is erg onder de indruk over wat zijn voeten allemaal kunnen. hihi. hij zit dan wild met zijn benen te trappelen en kraait dan soms al echt van blijdschap. hihi zo schattig om te zien/horen.

@babywens, jullie bakeren Max in toch? Mag ik vragen waarom jullie dat doen? Ik bedoel...wat deed Max dat jullie daaraan zijn begonnen?
    Finn zwaait al vanaf zijn geboorte erg met zijn armpjes maar de laatste dagen, nu hij zo huilt, lijkt het wel erger geworden te zijn.

@dramaqueen, succes morgen meis!

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Weet iemand misschien of het kan dat je borstvoeding verkleurd als je minder kolft/borstvoeding geeft?
    Sinds ik het kolven aan het afbouwen ben is de melk wat groenig. Ik had al wel dat het soms wat blauwig was en had begrepen dat moedermelk alle kleuren van de regenboog kan hebben maar ik vroeg me af of die kleur te maken heeft met het afbouwen. en in hoeverre zou die melk nog voedzaam zijn? (ik kolf natuurlijk bijna niet meer en als ik kolf is het maar eventjes)

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ hier: gister Reneé om 20.45 uur de laatste fles, toen om 21.30 uur in bed gelegd en vannacht kwam ze pas om 3.45 uur om de fles! Jeeh, het gaat de goede kant op!!! De huiduitslag wordt al ietsje minder.

En nog een jeeeeh! Ik zit nu op mijn 2e cyclusdag. Gister voor het eerst ongi geworden en vandaag voor het eerst weer getempt. Ik ben benieuwd! (ik was al 2 weken van het vloeien af, dus dit is echt de ongi weer - inclusief bijbehorende pukkels en vreetbuien hahaha)

@ Jesse: volgens mijn HA ben je na een maand of 2 wel ontzwangerd als je geen BV geeft. Ach, ik denk altijd maar dat je pas weer zwanger wordt al je lichaam er klaar voor is...

@ Nanon: mooie buik hoor!

@ Petra: wat een heerlijke vent!

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #454 Dubbeltje82, 29 jan 2012
    Laatst bewerkt: 29 jan 2012
    @ Petra: mijn borstvoeding werd bij het drukverlagend afkolven erg glazig en waterig... vaak als het blauwig of groenig is is het ook te waterig (is mij verteld hoor)

15. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Wat een goede eters en slapers hebben jullie tegenwoordig! Kan me voorstellen dat je aan de ene kant snel went aan minder uurtjes slaap, maar dat je soms ook echt wat in te halen hebt.

Hier ook lekker uitgeslapen en net wakker, we gaan zo ontbijten.
    Iedereen een fijne dag en ik probeer vanavond nog wel even online te komen om te vertellen wat de verrassing was :)

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ach, ik heb na de bevalling meer slaap gekregen dan in de laatste 2 maand van de zwangerschap, dus mij hoor je niet klagen hahaha...

Ik ben benieuwd naar jouw verrassing meis.

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Daar was ik al bang voor!
    Ik denk dat de borstvoeding die nu in de koelkast staat en die ik nog kolf dan weggooi en alleen nog bv gebruik uit de vriezer.

Wat goed dat Renée zolang achter elkaar heeft geslapen! Als ze dan om 03.45uur weer komt voor de fles en ze gaat weer slapen..tot hoe laat slaapt ze dan?

@maybebaby, heel veel plezier vandaag!!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ze kwam vanmorgen om 8 uur weer.

Je kunt trouwens zelf ook wel proeven of je melk te waterig is hoor. Als ie meer bitter dan zoet smaakt, zit er weinig in.

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dramaqueen tjee weer aan het werk meis! zal wel ff wennen zijn weer, maar went denk ik ook wel weer snel toch?

Petra ik blijf het zeggen maar wat is Finn een mooi mannetje! en wat betreft het kolven van bv, ik heb geen idee eigenlijk, sorry:)

zwendel een baby kan je inderdaad niet verwennen, maar het zou inderdaad ook wel prettig zijn al Xander in zijn eigen bedje wil slapen! maar komt vast wel goed meis!

Mayke wat goed dat je al weer ongie bent, en spannend zeg allemaal!

maybebaby ook nieuwsgierig naar je verrassing ;)

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Hoe gaat het met jullie, Delilah?
    Aah dank je wel! We zijn ook ontzettend trots op onze kleine man!

@Mayke, ik proef niet echt verschil maar je ziet het wel heel goed. 1x op een dag kolf ik mijn borsten goed leeg en dat ziet eruit zoals het er altijd uit heeft gezien. en 1 of 2x op een dag kolf ik de spanning er alleen af. die melk ziet er groen uit en het is dan echt een lichte vloeistof met daarboven op een klein beetje wat er bovenop drijft.
    Die melk gooi ik nu dus maar weg en heb alvast wat uit de vriezer gehaald.
    Heerlijk trouwens dat Renée daarna weer lekker doorslaapt tot 8uur!
    Dan kom je toch nog een beetje aan je uurtjes slaap toe!

Ik ben vanmiddag 45 minuten bezig geweest met Finn om hem elke keer weer in te stoppen, speen in, muziekje weer aan en na 45 min heeft hij het opgegeven en hij SLAAPT!! hoera!!
    Nu vol blijven houden en dan is er hopelijk geen strijd meer!
    Stiekem moest ik wel lachen want als ik dan de speen weer indeed en even over zijn bol aaide keek hij me heel boos aan, hihi.
    Nu Jeroen 2 dagen weg is heb ik trouwens wel echt diep respect gekregen voor alleenstaande moeders! Jemig, wat is dat pittig zeg als je er echt alleen voor staat! Zo zie je maar weer wat een steun je aan je man hebt!

Deel Deze Pagina