Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goed dat je hebt volgehouden Petra!

Tja, ik heb met Reneé niet te klagen... ik leg haar neer doe de mobiel aan, wens haar een lekkere slaap en loop weg. Ze slaapt ook nagenoeg meteen en wordt niet meer wakker tot haar volgende voeding later op de middag.

Een speen doen we niet aan en blijkt tot nu toe ook helemaal niet nodig (gelukkig). Ook het zuigen op de vingers doet ze (nog) niet. Mocht dat wel zo zijn, dan hoef ik me geen zorgen te maken over zoekgeraakte spenen ofzo hahaha

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra hier gaat het goed hoor, gaat lekker zijn gangetje allemaal ;)
    wat fijn dat Finn is gaan slapen, hopelijk leert hij nu zelf in slaap komen! en inderdaad het is toch maar wat fijn om een man te hebben haha :D

3. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Even een ego bericht!
    De afgelopen dagen merk ik dat t niet lekker zit bij mezelf...dat ik ongi ben geworden heeft mij niet goed gedaan...
    Ik heb er echt moeite mee...niet zozeer dat ik ongi ben geworden maar meer omdat we nu de laatste maand in gaan en we daarna naar de ha willen...die gedachte maakt me verdrietig...en juist nu zie/lees/hoor je alles over zwangerschappen en baby's!!
    En juist nu kan ik het niet hebben...
    Het idee dat je volgende maand naar de ouders gaat...en ze moet vertellen dat je naar de ha bent geweest omdat zwanger worden niet lukt...ipv met de mooie test en cadeautjes voor de opa's en oma's
    Het gevoel van falen...Miss is dat niet het goede woord...maar zo voeld t wel een beetje!!
    Ik weet zo moet ik zeker niet denken...en ook het positieve er uit halen
    Maar t lukt me nu ff niet!!
    Er zijn mensen die er slechter voor staan als wij..en ik heb ook gigantisch respect voor hun maar ik kan mijn gevoel niet uitschakelen!!
    En als ik eerlijk ben maar mezelf...ben ik bang...bang voor de maanden die gaan komen met of zonder alle onderzoeken!
    Zo dat wou ik ff kwijt...
    Voor nu neem ik ff een paar dagen afstand van jullie...moet ff hierdoor!!
    Ben blij dat t met alle mooie kindjes super gaat!!
    En dat het met alle zwangerschappen ook goed gaat!!
    Voor wie het nodig heeft... Een hele dikke knuffel!!
    Tot gauw liefs

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babytjuhh: meid, je gevoel kun je niet uitschakelen en dat oeft ook helemaal niet. Dat je het gevoel hebt te falen is heel natuurlijk en kun je ook niet uitschakelen. Ik hoop voor je dat de gang naar de huisarts niet een te hoge drempel wordt en misschien put je meer kracht uit het feit dat je het je ouders gaat vertellen en daarvan meer steun krijgt.

Ik hoop dat je jezelf binnenkort weer sterk genoeg voelt om weer lekker met ons mee te kletsen. Tot die tijd wens ik je alle goeds en geef ik je een enorm dikke knuffel!

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babytjuhh meis hele dikke knuffel voor jou!! en het is heel begrijpelijk dat je er even doorheen zit, knuffel!

6. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Babytjuh,

Ik weet het meid:(
    Ik voel me ook klote momenteel. Terwijl ik nog niet eens ongesteld ben, Ik moet dan ook weer naar het ziekenhuis waar ik geen zin meer in heb.
    En over het falen, dat heb ik ook! Ik schaam me zelfs als ik mn schoonouders zie, die zo graag een kleinkind zouden willen!
    Toen we begonnen fantaseerde ik ook over hoe ik het ze zou vertellen en kadootjes enzo..

Ik hoop dat het voor jou toch een opluchting zou zijn, om het ze te vertellen!
    Even een heeeele dikke knuffel terug voor jou!
    en ik blijf maar duimen, dat het deze maand eens raak zou zijn!!

xx

7. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

@Babytjuhh heel begrijpelijk dat je nu zo rot in je vel zit. Het is ook niet niks om zo lang bezig te zijn zonder dat het lukt. Alle begrip dat je even afstand van ons neemt. Enne...als de tijd er weer rijp voor is of je hebt behoefte om weer mee te kletsen weet je ons te vinden! Hele dikke knuffel. Sterkte

8. Maybebaby82

Wow wat een verrassing vandaag! Mijn vriend heeft alleen voor dekmantel gespeeld. Ik werd door mijn schoonmoeder en schoonzus opgehaald en toen zijn we naar mijn beste vriendin gereden die gewoon een babyshower heeft georganisserd! Haar hele woonkamer zat vol met familie en vriendinnen.

Roze/blauwe slingers en balonnen, cadeau's, persoonlijke verhaaltjes met foto's, chocoladefondue etc. Ik ben echt ontzettend verwend :)

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@babytjuh & Pip, :( ik vind het zo rot voor jullie en schaam me dan ook een beetje over dat ik loop te mopperen dat ik zo moe ben en Finn niet wil slapen terwijl jullie heel graag zwanger willen worden :)

Net wat Mayke zegt, gevoel kun je niet uitschakelen, en er zijn vast anderen waarbij het 'erger' is maar daar moet je niet teveel bij stilstaan, want je hebt je eigen gevoel waar je mee in de knoop zit en hoewel ik me niet kan voorstellen hoe het moet voelen om naar de dokter te gaan hiervoor, begrijp ik wel dat het heel vervelend is en dat die drempel best hoog is.
    Geef de moed niet op hoor meiden! Voor jullie komt die prachtige baby er ook !

@maybebaby, owwww wat leuk joh!! ben je erg verwend?

10. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Babytjuhh wat vervelend meis..
    Ik kan me wel voorstellen dat het als falen voelt en nu kan ik wel zeggen dat je niet faalt etc maar dat weet je zelf ook wel. Dat gevoel kun je ook niet uitschakelen en dat moet je ook niet doen.
    Ik denk dat het heel goed is om over te praten en zoals mayd zegt misschien doet het je wel heel goed om het met je ouders te delen.
    En je hoeft ook niet altijd positief te blijven, het is ook wel eens goed om je frutstraties eruit te gooien en even lekker alles te laten lopen..

Neem lekker de tijd voor jezelf! Het is ook wel een lastig forum dit, we zitten allemaal in een andere fase inmiddels maar ik vind het wel een heel fijn clubje :)

Dit geld ook voor Babylizz, jeskejes, jesse, pip..
    Jullie zijn zo'n lieve schatten!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Maybebaby wat leuk!!! Heb het idee dat ze dat in brabant niet zoveel doen, ik heb er geen gehad maar ik hoor er ook nooit wat van dat zoiets gebeurt!

Ik vind het soms trouwens ook moeilijk om over Anne te praten in mijn vriendinnengroep. Een vriendin is al 2 jaar bezig om zwanger te worden en is ook al ik denk 45 kilo afgevallen hiervoor!! En dan kom ik aan met mijn babyverhalen, ik probeer dan niet teveel over Anne te praten en zeker niet waar zij bij is.. lastig..

Hebben jullie de start pagina gelezen? daar is de man van ieman overleden die ook op dit forum zit.. dochter van 2.. Heftig hoor..

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Maybebaby: wat leuk zeg!

13. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Oh en Lennyt natuurlijk ook!! ie vergat ik in mijn vorige bericht!

14. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babytjuhh. Ik vind het goed dat je je gevoel verteld. Ik snap dat het als falen voelt. Ik hoop dat het helpt als je het je ouders verteld. Krop het niet op krijg je er alleen maar last van. Dikke knuffel. Ik snap dat je even stopt op het forum. Maar hoop je snel terug te zien.

Maybebaby. Wat leuk zeg een babyshower. Wat heb je allemaal gekregen?

15. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Cass, ja ik las het ook. bah, daar moet je niet aan denken zeg!
    Ik herken het wel een beetje wat jij verteld over dat je het lastig vind om in je vriendinnengroep over Anne te vertellen.
    Mijn meeste vriendinnen hebben al kindjes maar 2 nog niet. (zijn hele goede vriendinnen) De ene heeft gehoord dat ze waarschijnlijk vervroegd in overgang komt dus die is nu allerlei onderzoeken aan het laten doen om te kijken of het nog wel mogelijk is om kindjes te krijgen (zij wil het ook heel graag maar is nog niet bezig met zwanger worden) en de andere vriendin heeft geen vriend en bij haar heb ik het idee dat ze niet veel van de baby verhalen wil horen. Ik vind dat ook lastig.
    Hoe gaat het met Anne? en is de borstvoeding nu helemaal klaar?
    Heb je nog wel last van stuwing af en toe of dat ook niet meer?

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    maybebaby dat is nog eens een leuke verrassing zeg! wauw! doe mij zulke vriendinnen haha :)

Casss had het topic toevallig vanmiddag al gelezen, en nu ik net weer online kwam stond er een bericht van de moderators, heel heftig inderdaad! bah moet je toch niet aan denken?

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ de mama's; Plast jullie kindje heel veel meer dan eerder en ruikt het ook sterker?
    Toen Finn nog volledig bv kreeg vond ik dat de plas niet rook. Nu hij meer voeding per fles krijgt en ook meer flesvoeding heeft hij behoorlijke plasluiers en soms ruik je het al als je hem oppakt. Nu had ik wel begrepen van een vriendin dat dit bij Pampers wat sterker kan ruiken maar vroeg me af of jullie kindjes ook zoveel plassen dat heel de luier sompig is?

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Reneé plast ook veel en heeft voor elke voeding wel een volle plasluier. Maar echt stinken doet het niet (ik heb KV luiers)

19. Maybebaby82

@Petra & Jesse ja ik ben erg verwend. Een romper, 2 shirtjes, een slaapshirt voor mijzelf, een babydagboek, luiertaart, douchegel en haarlotion van Lief! en heeel veel potten appelmoes omdat dit mijn (tijdelijke) verslaving is haha :) Ook had een van de meiden een berg cupcakes gemaakt en versierd met flesjes, slabben, luiers etc van marsepein.

20. Maybebaby82

Hier een foto

Deel Deze Pagina