Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat een leuke verzameling cadeau's!

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    ahhh SHIT!! dit is echt ontzettend balen haha.. heb net een uur lang op iedereen lopen reageren en wat denk je? Druk op verkeerde toets en alles kwijt.. grrrr hoe vervelend is dat. Sorry, maar reageer nu even in het kort (wat ik nog weet)

@dramaqueentje succes morgen met werken meis!

@Jeskejes, babytjuh, babyliz, Jesse en Lennyt (dat waren ze allemaal toch) Een hele dikke knuffel voor jullie dames.. hopelijk mogen jullie ook gauw zwanger zijn, het is jullie zoo ontzettend gegund! Ik blijf voor jullie duimen!!!

@xxpetra wij gebruiken babydoekjes van zwitsal/pampers of etosmerk.. ligt er aan wat er in de aanbieding is. Heb een site waar alle aanbiedingen op staat, zal het even met jullie delen: De luier vergelijk site

Wij bakeren Max inderdaad in! Dit doen wij, omdat Max ook heel erg met zijn armen en benen zat te spartelen, hij hield zichzelf hiermee echt wakker! Wij gebruiken de pacco inbakerdoek (schijnt de beste te zijn) Hebben hem via marktplaats gekocht! En het inslapen gaat nu zoveel beter bij Max, dus het is zeker het proberen waard!

@fotootjes heb weer lieve fotootjes voorbij zien komen.. inderdaad stuk voor stuk super knappe kindjes hebben wij :) Om trots op te zijn!

@maybebaby leuk dat je zo verwend bent met een babyshower..

sorry meiden, voor de rest weet ik het echt niet meer. Zit ook nog een klein mannetje om aandacht te vragen :p Met Max gaat het voor de rest erg goed.. hij is ontzettend vrolijk en zit naar iedereen te lachen. haha wat ook erg grappig is, is dat hij soms echt een pruillipje trekt en dan heel zielig gaat huilen.. dat kan hij dus ook :p

Nog even een fotootje spammen van mijn mooie mannetje in zijn kinderwagenbak (bekend mutsje Petra? hahaha)

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohja haha en Petra hier ligt Max ingebakerd (haha vind het er wel zielig uitzien, maar hij vind het heerlijk hoor!)

4. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben Max een uurtje eerder in bed gelegd dan normaal.. hij ligt nu dus al in bed en is (nog) stil.. ben benieuwd!!
    Weltrusten allemaal!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat een heerlijke vent is Max! Ookal ligt ie in de zak!

6. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hier ook zo petra, maar had laatst ook een pak van pampers en daar hing een hele nare chemische lucht aan, die ga ik terug naar pampers sturen wnt die geef ik Anne echt niet meer aan.

Bv is helemaal klaar. Afgelopen dinsdag heb ik haar voor t laatst een beetje spanning weg laten drinken maar zo heftigge spanning was t niet hoor ik wilde gewoon nog een keer dat moment delen met haar :)
    Sindsdien nergens meer last van.. Mijn borsten voelen inmiddels weer als vanouds alleen een beetje slapper..

Met A. Gaat t goed. Ze heeft al door wanneer we er wel en niet zijn. Gaat lekker lachen als ik naar haar toe kom als ze huilt. Slimmerikje. Heb haar al verteld dat dat niet de bedoeling is alhoewel ik het reuze grappig vind!

Laatste 2 nachten van 22 tot 6 geslapen dus hoop dat ze dit zo blijft doen. Fingers crossed!

En met jullie kleine man?

7. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks meiden... jullie succeswensen ook wel nodig.... was net lessen aan t voorbereiden (inderdaad op het laatste moment...geen haar beter dan de leerlingen) en ik ben er echt helemaal uit! dat wordt wennen!

Babytjuhh... sterkte meid... ik kan het me helemaal voorstellen dat je je zo voelt, maar ook weer niet echt (ik denk dat je het daar voor moet ervaren). Hoop dat je je snel weer wat fijner voelt en je gesterkt voelt in je weg om zwanger te worden.

Petra, ik gebruik babydry luiers van pampers. Ruiken idd beetje chemisch maar ze blijft kurkdroog en dat vind ik toch wel erg fijn.

mayke, volgens mij vroeg jij hoe we het gaan doen met Ella en opvang. we hebben het erg luxe: vriend is een dag thuis en op di- en donderdag komt er oppas aan huis... schoonvader en mijn beste vriend. Geen vaste dagen trouwens, maar afgestemd op onregelmatige werkrooster van beste vriend.

hoe denken jullie trouwens over 2ehands kleding voor de kleine? Ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk snuffelen in kringlopers en heb zaterdag in breda mijn slag geslagen: 27 kledingstukken (uiteraard verschillende maten) voor 37,37 :D. Zo goed als nieuw, merk en non-merk en als het kapot gaat is het no problem.... Heb al besloten om de komende (risico op veeeeeel kapotte knieeen) jaren vooral daar spijkerbroekjes te kopen voor dŕ (a 1,50 per stuk...).

Ik zou niet zoń veel te veel kleding kopende moeder worden, maar oh oh wat val ik door de mand :D

8. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, en Ella was vandaag pas tegen twaalf :)$) uur wakker vandaag... had nog wel om half 3 een paar slokjes bij me gedronken nadat we thuis kwamen 9zij van de oppas, wij van feest), maar toch....

needless to say dat ook wij pas tegen twaalven wakker waren :D

(hoewel ik het wel altijd zonde van mn dag vind, maar goed, kan ik morgen fris en fruitig weer voor de klas - hoef pas om 13.20 te beginnen trouwens...)

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dramaqueentje: tweedehands kleding is perfect! Ik heb zelfs als kraamcadeau een enorme tas tweedehands kleding gekregen van maar 56 t/m maat 92. Weliswaar van iemand die ik ken, maar ik ben er erg blij mee hoor.

10. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @babytjuh en pip balen voor jullie dames :( en als ze me ooit iets geleerd hebben is het inderdaad niet je gevoelens uit schakelen soms kun je je beter even laten gaan anders blijf je het opproppen

@babytjuh ik hoop dat we je weer snel zullen zien hier :)

@dramaqueen niks mis mee met tweedehands kleding hoor

@cass hey meis hoest met jou

@babywens vind het zelfs wel schattig uitzien hoe max ingebakerd ligt ook al is het niet fijn

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen...
    eerst ff snel wat reageren hihi..

Babytjuh, een hele dikke knuffel vor jou!!
    Maybebaby, das nog eens een verassing zeg :D
    Mayke, fijn dat Renee zo lekker doorslaapt!!
    Petra, wat een schatje is Finn :D Kan neit vaak genoeg gezegd worden hihi!!

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dramaqueentje, succes vandaag!!

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Cass, ik heb het idee dat Anne en Finn elkaar bellen om dingen af te spreken;) Finn slaapt nu ook al een paar dagen van 22-6uur.
    Vindje t naar dat de bv klaar is?
    krijgt Anne nog 150+5?

@babywens, hihi wat een heerlijk kind is Max toch. hij heeft echt zo'n guitig lachje.
    ahh in die zak is het net een garnaaltje :p hele bekende muts idd, jullie hebben de wantjes ook toch? met het koude weer in aantocht ga ik hem maar goed inpakken!

@dramaqueen, Heeft Ella tot 12uur geslapen :$ Ohhh wat heerlijk lijkt me dat!! Nu mag ik niet klagen hoor want hij slaapt nu lekker door maar een keer uitslapen lijkt me ook wel weer fijn!

gisteren stond de buurvrouw voor de deur met een zak vol jongenskleding maat 50 t/m 74. (zij heeft een zoon van 1,5)
    ik heb alle leuke stukken die er ook nog goed uitzagen uitgehaald dus meneer zijn kast ligt weer aardig vol. (nu moet ik eerlijk bekennen dat er al zoveel kleding in lag dat ik een eigen winkel kan starten en nu helemaal hihi)

Hebben jullie al veel kleding in grotere maten?
    Ik heb nu veel kleding in maat 62 en maat 68, maat 74 is een klein stapeltje en maat 80 heb ik 1 pakje in. (gekregen als kraamcadeau)

@boek, hebben jullie of weten jullie een leuk boek waar de ontwikkeling van een baby instaat?
    Nu zit ik steeds op internet te lezen wat je baby kan en gaat doen bij een bepaalde maand maar een boek lijkt me wat handiger in gebruik.
    Dus als jullie tips hebben...graag:D

14. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

@Petra ik hoor veel leuke verhalen over het boek 'Oei ik groei'
    Misschien even op b.o.l.c.o.m. kijken? Ik denk dat ik hem zelf ook een keer ga aanschaffen.

@2ehands kleertjes...wat mij betreft niks mis mee! Toch handig als je dit via vriendinnen krijgt of elders goedkoop op de kop kan tikken? De mooiste stukken uitzoeken (ik kijk wel of het niet vaal of verwassen is), even in de wasmachine en voila.

@Babywens irritant he, dat je uitgebreide verhaal pats boem weg kan zijn. Af en toe, als ik ook een lang verhaal schrijf, kopeer ik het even naar een word bestandje. Wat een lachebekje is Max toch! Ligt hij op de foto in de Mutsy wagen?

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    2ehands, ik heb ook een hoop gekregen van collegas van mijn moeder. Ook helemaal niks op tegen! Veel te duur anders al die kleertjes! Ik doe wel alles op 60graden wassen de eerste x.

Wooow 12 uur?? Lekker!! Succes met werken! Ik heb gelukkig nog 4 weken!

Haha petra zou t? Ze doen wel veel t zelfde he :) maar zoveel schelen ze ook niet :)
    Anne vanmorgen weer eens laten wegen, ze weegt nu 5020 gram.
    Ze krijgt nu inderdaad 5x 150/5, al doe ik vaak iets meer water omdat ze nog niet veel poepte en vorige week poepte ze ineens 3x!
    ze krijgt sinds 2 dagen af en toe 30 bij want dan laat ze goed horen dat ze echt niet blij is dat de fles leeg is haha. dus zit ze op 180/6, word al een flinke meid!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Dreamer: ik heb te vroeg gejuicht: madame had vannacht geen zin om door te slapen :( ... Misschien aankomende nacht weer.

Over kleding: ik heb t/m maat 92 wel aardige stapels, alleen maat 74 bijna niks... heel vaag!

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Maybebaby, Oei ik groei hebben we al maar daar staat niet echt in wat een baby per maand allemaal kan. Dat gaat meer om de sprongetjes die een baby doormaakt in bepaalde periodes. (het overigens wel een handig boek, want je gaat dingen herkennen waarvan je eerst denkt...waarom doet mijn baby nou ineens zo huilerig??)
    Je bent trouwens flink verwend joh! super leuk!

@Cass, Finn kan soms ook zo mopperen na een fles maar doet dit voorlopig alleen nog bij de 2 flessen die nog volledig moedermelk zijn. Die melk was ook erg waterig de laatste dagen nu ik aan het afbouwen ben dus die gooi ik weg en gebruik de melk uit de vriezer. Nu is hij weer meer tevreden.
    moest je naar cb of kan je kindjes tussendoor ook laten wegen?

18. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Even een ego berichtje tussendoor. Ik was het vannacht echt zo zat! Op mijn linkerzij had ik pijn aan m'n bekken, op mijn rechterzij flink maagzuur en op mijn rug benauwd. Kortom...geen énkele houding was goed om te kunnen slapen.

Ik in tranen tegen mijn vriend 'Dat kind moet er nu gewoon uit!'
    Maarja...het wordt nu zo koud buiten dat ukkie er nog wel even in zal blijven zitten ben ik bang :(

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Maybebaby: klinkt zooo bekend meis. Misschien heb je na de geboorte wel geluk en slaap je beter dan in de zwangerschap. (Had ik wel)

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ahh nee wat rot dat je dan op alle kanten niet lekker ligt of ergens last van hebt!
    Misschien kan beebje er beter nu uitkomen voor alle gladheid gaat komen maar aan de andere kant...toen ik was uitgerekend verwachten ze een "horrorwinter"..nou ik heb 'm niet gezien hoor ;)

Helpt een (voedings)kussen tussen je benen ook niet? of op 2 kussens liggen met je hoofd zodat het maagzuur wat lager blijft?
    Ik had met 34 weken ofzo een paar dagen dat ik niet lekker lag en dan ging ik er maar uit en beneden wat drinken want dan lag ik me zo te ergeren dat ik niet lekker lag. Misschien helpt het om even een rondje door huis te doen?

@Mayke, kwam Renée erg veel dan vannacht of maar 1 keer? Hopelijk laat ze mama vannacht wel doorslapen!
    Vreemd trouwens dat ze een tijdje lekker lijken te slapen en ineens is dat over of zit er een afwijkende dag tussen :(
    Vreemde wezens die baby's :D ;)

Deel Deze Pagina