Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Jeskekes, succes vandaag!!
    Dramaqueentje, hoe was je eerste werkdag?
    Petra, tis en blijft een ***situatie :(
    Aaagh wat is Max een schatje!

Zooo k ben er vandoor.. Ga zo glibberen naar de bus.. Ben vanmiddag terug zal dan ff wat uitgebreider teruglezen en reageren...

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Gucci: de beauty oil van KV werkt ook prima en trekt zelfs beter in dan de Bio Oil... en is ook nog eens de helft goedkoper... misschien het proberen waard?

@ babyfoto: ik zal eraan proberen te denken.

3. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Goedemorgen!

@Miessemuis heel veel plezier vandaag! Laat je weten hoe het was?

@Petra wat grappig dat Finn al zo op jullie en zijn speeltjes reageert! Zo wijs als ze dan ineens zijn, ongelofelijk hoe snel dat gaat. Nog even hij hij sjeest weg op zijn brommer (met Ella, Renée of Anne achterop) :D

@Gucci je gaat hard! Wat leuk dat jullie al bijna zeker weten dat het een knul wordt! Nu nog even een kleine maand geduld en dan kan je gaan shoppen! Ik heb in het begin ook veel jeuk gehad. Smeerde er vaak een dikke kwak Nivea zalf op, lekker vet. Dat hielp bij mij wel. Nu staat mijn buik ook heel strak en jeukt, dus smeer ik me suf met Zwitsal. Gelukkig helemaal geen striae.

@Dramaqueen hoe is je eerste werkdag gegaan?
    @Cass jij moet binnenkort zeker ook weer aan de slag? Zie je er tegenop?

@Hier vannacht goed geslapen! Sinds gisteren af en toe wel weer wat krampen, ik hoop dat het voorweeën zijn want die heb ik een paar dagen niet gehad.

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Kim, ik zag op fb dat je een echo hebt gehad en dat alles goed was. Jeeeh, wel fijn dat je het nu tegen iedereen kunt zeggen denk ik!

@Babywens, wanneer krijgt Max zijn eerste prikjes?

@Cass, wij zijn bijna weer aan de beurt voor ronde 2 voor de prikjes ;)

@Mayke, hoe heeft Renée het vannacht gedaan?
    Finn was om half 5 klaarwakker...hallo, ga slapen!!! hij is nog erg verkouden dus denk dat hij daar last van had, want oogjes vielen wel dicht maar dan hoorde je veel gepruttel in zijn neus en dan was hij weer wakker (gaaaaap)

@maybebaby, waren ze weer zo pijnlijk of was het 'goed' te doen?

@Dreamer, doe je voorzichtig met het geglibber naar de bus! en niet in de verkeerde stappen he ;)

Gaan jullie je nog buiten wagen vandaag of ligt er bij jullie teveel sneeuw?
    Ik wil vanmiddag nog even een rondje doen met Finn maar alleen als het niet gaat ijzelen. dat vind ik doodeng!

5. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

@Petra de krampjes zijn niet zo pijnlijk als 1,5 week terug, maar ze houden wel constant aan. Heb nu ongeveer een uur lang hetzelfde zeurdige gevoel. Vooral steken rechts onderin mijn buik. Gisteravond wel 'goed' naar het toilet geweest en nu met vlagen wat misselijk.

Ik ga denk ik even een warm bad nemen.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: vannacht was het 20.45 - 2.45 - 7.00... keurig dus
    Hier geen sneeuw te zien, maar ik heb van die rubberen onderbind sneeuwschoenen met spikes... kan dus veilig over straat als het nodig is.

Reneé is ook wel lichtelijk verkouden. Zo nu en dan haal ik een enorme groene peubel uit haar neusje... dan denk ik: waar laat je het!!! In zo'n klein neusje...

@ Maybebaby: spannend... ik oop voor je dat het nu op gang komt.

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hoest met de dames en de zwangeren en natuurlijk met alle kleine ukkies ???

8. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

9. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

2 dagen al een ietje beetje rood afscheiding, nog wel hoge temp
    Dat heb ik altijd voor ik ongesteld word, maar die dagen mag je niet meerekenen als eerste dag.

Dat vind ik nou zo gek, want bij een beetje bloed is de boel toch al afgebroken?
    Anyway, ben dus weer verdrietig.

Vanavond maar een lekkere borrel nemen. Maar zo eerst naar de tandarts mn gaatje laten vullen.
    (of zal ik toch eerst een borrel nemen?)

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    wat word er veel geschreven hier zeg, kan het amper bijhouden, ben gisteren en vandaag ook nauwelijks online geweest en dan gaat het hard he!

vanmiddag een afspraak bij de arts, denk dat ik een borstontsteking heb, ben koortsig en heb vannacht vreselijk slecht geslapen van de harde, pijnlijke borsten! bv is heel leuk, maar begin er best een beetje zat van te worden nu:( eerst al elke keer kloven en nu dit weer:( was al van plan om langzaam af te bouwen, dus daar ga ik nu zeker mee beginnen!

11. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Miessemuis hoe was je eerste echo? Bijzonder he?

@MayD hahaha hylarisch ;) Tjah dat gaat inderdaad wat moeilijk, maar hij is nog niet uitgehuwelijkt.. dealtje sluiten? :p hahah

@xxpetra ohja veel drinken is zoiezo goed (dan wel water of thee he? :p) Chocola vidn ik ook zooo lekker, als we het in huis hebben vreet ik zo een hele reep op, daarom kopen we het maar niet meer :( Ik heb ook echt veel meer trek nu ik BV geef, dat merk ik wel.. en dan ga ik al gauw snaaien, wat dus niet de bedoeling is.
    ahh lief! Max maakt echt enorm veel geluidjes, deed hij al heel vroeg dus denk dat hij ook best snel is met praten. Hij begint nu ook echt hardop te lachen, ook enorm schattig! haha Finn vind het dus wel leuk in de box? hmm Max houdt er helemaal niet van, vind het volgens mij maar 'saai', zucht...
    Ik denk niet dat je je borsten nog leeg moet kolven? zo te horen zijn ze al aardig leeg toch?
    Max krijgt volgende week zijn prikjes, hij is dan al 10 weken oud! Best laat toch? Ach ik vind het niet erg.. voor mijn part hoeft hij ze helemaal niet (haha nee hoor, het is voor een goed doel :p)
    Ik wil vandaag nog wel een rondje doen met Max, maar het is wel heel erg koud he? Hier sneeuwt het niet en is het (volgens mij) ook niet heel glad.. heb als tip gekregen dat je het gezichtje van de kleine even goed in moet smeren met vette zalf!

@Gucci leuk.. een jongetje :) En die jeuk is heel vervelend, maar inderdaad normaal!

@Maybebaby spannend hoor meis, je bent al bijna 38 weken zwanger.. vind je het snel gaan of gaan die laatste weken juist langzaam> Hopelijk zijn het voorweeën en ga je snel bevallen!

@Pip balen meis :( Dikke knuffel!

@Delilah ohh vervelend joh :( Hopelijk kun je er wat voor krijgen en is het snel voorbij! Wil je bv helemaal afbouwen of ga je half-half doen? Ik heb in het begin last gehad van kloven en een beginnende borstontsteking, maar dat heeft gelukkig niet doorgezet, voorderest heb ik er helemaal geen last van en gaat het hier prima!

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens ik wil het graag helemaal afbouwen, sowieso wil ik liever geen bv meer geven als ik straks weer moet gaan werken.
    hoe gaat het verder met jou en Max?

13. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Delilah ja dat snap ik.. kolven en werken lijkt mij ook niet echt een fijne combi.. hopelijk gaat het afbouwen vlot en heb je er verder niet zoveel last van, vind je het jammer?

Met ons gaat het erg goed! Max is lekker aan het brabbelen en hardop aan het lachen, echt genieten! Heb je al een lachje kunnen ontdekken bij Sem? Dat is zo leuk joh.. Max begint nu ook echt een pruillipje te trekken en kan dan heel zielig gaan huilen, haha daar moet ik ook altijd wel om lachen :p

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    nee vind het eigenlijk helemaal niet jammer:) ik had sowieso al niets met borstvoeding, maar je wilt toch het beste voor je kleintje dus toch maar begonnen, maar heb eerst al kloven gehad en nu dit, dan gaat de lol er wel snel vanaf moet ik zeggen:) kan nu niet te snel afbouwen want dan krijg ik last van stuwing en dergelijke, dus we zien wel hoe snel het gaat ;)

aaah wat leuk dat Max al hardop lacht! zo geweldig! het is ook echt een mooi mannetje hoor! zie die foto's wel elke keer op fb, echt mooi!
    haha kan me voorstellen dat je moet lachen als hij een pruillipje trekt :D
    Sem is een twijfel gevalletje, lacht hij nu wel bewust of zijn het stuipjes? een beetje er tussen in nog ;) hij is wel al heel wakker, en volgt de beestjes aan de mobile boven de box ook al met zijn oogjes! gaat echt hard hoor met die ukkies!

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ff berichtje van mij. De overplaatsing ging goed. Ma was goed wakker en best helder. Nu ligt ze op verpleeg afd maar ze konden ons nog niks vertellen over hoe en wat. Wel werd er gesproken over misschien een operatie vandaag :$ Spanning nu niet normaal. Knauw nog net niet mn sigaretten op.

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Delilah, wat zei de arts en heb je iets meegekregen?
    Ik kan het me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent! Borstvoeding is goed voor de kleintjes maar ik vind dat het niet ten koste van mama moet gaan.
    Heb je tips gekregen over hoe je de bv het beste kunt afbouwen en hoe lang je daarvoor moet rekenen?

Ik heb gisteravond mijn borsten leeg gekolfd en heb nu het idee dat het weer mijn eigen borsten zijn ;) Je hoeft niet meer na te denken over wanneer je moet kolven en hoe je dat gaat doen met die afspraak die je hebt staan...heerlijk!
    en manlief ook weer blij want nu kunnen de charmante bh's eindelijk weer aan!!!!:p

@babywens, lacht Max al hardop? Dat is wel snel inderdaad. Of Finn is gewoon niet zo snel, omdat hij 3 weken te vroeg is geboren.;)
    Finn maakte sinds een week of 8 zo'n lachgeluid in zijn slaap. hihi zo maf! en sinds vorige week maakt hij nu geluid als hij wakker is bij het lachen. Hij blaast ook belletjes en had opgezocht wat dat is maar dat heeft te maken met dat ze zich voorbereiden op brabbelen en meer geluid maken. Ben zo benieuwd!

@Mayke, haha heerlijk he die groene kolossen in de neuzen van die kleintjes. Ik snap wel dat hij soms zo jengelt vlak voor er zoiets uit zijn neus komt :p
    Heeft Renée ook verhoging erbij?

@miessemuis, hoe was de echo?

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babywens: is goed... Krijgen we iig heel mooie kleinkinderen hahaha

@ Petra: nee, geen verhoging gelukkig.

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hehe Mayke, geinig omschreven.. Heeft ze er verder niet teveel last van ?

Jeske, fijn dat de overplaatsing goed is gegaan meid!
    Pip, balen meis! Knuffel voor jou!!
    Delilah, snap dat je er dan snel klaar mee bent! Hopelijk krijg je niet teveel last met afbouwen!!

Pfoe, k zou morgen eigenlijk de middag werken en dan tot sluiting blijven.. Blijkt t helemaal niet nodig te zijn dus mag gewoon lekker de ochtend komen :D

19. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    #539 mick, 31 jan 2012
    Laatst bewerkt: 31 jan 2012
    Hoi meiden,

Er is weer in hoog tempo gekletst maar ik heb weer alles bijgelezen..
    Maar zoals Cass een paar blz terug al zei is dit best een lastig topic omdat iedereen in een andere fase zit, en dat is preciesde reden waarom ik na de geboorte van de eerste babys hier minder kwam. Het forum gaat nu voornamelijk over babytjes en dat is super leuk om te lzen maar aan de andere kant vind ik het lastig om erin mee te gaan ivm mensen die nog aan het proberen zijn. Iedereen zit nu met andere dingen en het voelt niet meer zo als 1 geheel! Vond het in het begin het leukst toen iedereen elke maand weer in spanning zat! Echt super gezellig! En nu vind ik jullie nog steeds net zo leuk, maar het forum op zich vind ik wat moeilijker om helemaal in mee te gaan.. Hoop dat jullie dat begrijpen :)

Maargoed, ik zal even reageren op jullie berichtjes :)

Babywens, wat grappig dat jullie kat "verdween" ijdens de persweeen! Arm beest :p En wat een mooie foto kwam er voorbij van Max!

Mayke, Fijn dat jullie kraamverzorger prettig was! Wij krijgen maandag het intake gesprek dus ben benieuwd!
    Gelukkig trouwens dat Reneé geen reflux blijkt te hebben! Hoor daar wel eens heftige verhalen over..

Babytjuhh, Meis wat naar dat je je zo voelt :( Kan me het goed inbeelden hoe vervelend dat moet zijn Ik hoop dat het gauw beter met je gaat en als je voor de volgende maand nog niet terug bent, dan alvast heel erg veel sterkte en succes bij de huisarts..

Maybebaby, zal zo een de 3d foto plaatsen :)
    Wel handig dat jullie de kat al vanaf het begin die regels hebben gegeven! Vind het lastig om onze poes nu ineens wat anders aan te laten wennen..

Cass, hmm dus het ging wel met de kat in de kamer! En ja dat is ook zo dat je lichter slaapt, daar had ik nog niet eens an gedacht. Wat fijn trouwens dat iedereen reageert op de kattenvraag! Heb ik veel aan :)
    En cass, wat een prachtige dochter heb je!

Delilah, aah wat een prachtig ventje ook... en dat lieve overhemdje!!

Dramaqueentje, succes met de tablet!! Kan wel even lastig wennen zijn ja.. Hoe was je eerste werkdag gisteren? Zal wel heel raar geweest zijn..

Zwendel, wat een super idee zeg om je melk te doneren! Echt leuk..
    En wat een schatje is Xander! Lief lief! O en over de 2e hands kleding, wij hebben bijna alles 2e hands via marktplaats gekocht want we hebben het niet zo breed en we hebben beiden ook niet echt een vrijgevige familie (is niet erg hoor!) dus we zijn op tijd begonnen met 2e hands dingetjes aan te schaffen :) En mooi spul is het!! :D

Jeskejes, Wat ga jij door een lastige en verwarrende periode..
    Gelukkig is de overplaatsing vandaag goed gegaan. Ik hoop dat ze nu wel naar je luisteren en dat de drain helpt! Sterkte..

Miesemuis, veel plezier bij de echo van vandaag!

Gucci, ik las net dat Mayke het ook al schreef, maar je hebt bij kruidvat inderdaad ook eigen merk bio oil die echt bijna hetzelfde of zelfs beter is! En als je de olie op zich niet lekker vindt dan is misschien Palmer's anti striemencreme een idee? Dat is zo'n witte fles met een pompje en die gebruik ik oa en ik vind hem heel erg fijn! Niet heel goedkoop maar de fles raakt ook eigenlijk maar niet op! Vind het heel fijn spul..

Pip, Vind het zo stom om telkens te zeggen "hoop niet dat je ongesteld wordt" maar weet niet goed hoe ik het anders moet zeggen.. Lijkt me heel zwaar om telkens weer die moed erin te houden als je weer ongesteld wordt, maar ik wens je daar in ieder geval veel kracht in toe en ja, dan hoop ik toch wel voor je dat je alsnog niet ongesteld wordt dan :) net als voor de andere sterke dames die elke maand opnieuw weer beginnen en doorgaan.. Heel sterk..!

Nou, Lang bericht van mijn kant :) Hebben jullie weer wat te lezen..
    Dit weekend ging voor mij trouwens enorm anders dan verwacht.. We hadden zaterdag de pretecho dus daar leefden we enorm naar toe en dat was ook echt geweldig, maar we sliepen dat weekend bij mijn vader en die begon zaterdag avond al met wat opmerkingen, maar zondag ochtend was het ineens goed raak. uit het niets zei hij ineens hele onaardige en neerbuigende dingen over mij en dat raakte me zo erg. Hij doet dit sinds meer dan een jaar wel vaker maar nu was het ineens wel heel erg en dat terwijl hij juist voor mij altijd mijn steun was aangezien ik vroeger eigenlijk alleen hem had. Dus om dan van hem inens zulke negatieve dingen te horen wat hij blijkbaar van me vind komt dan heel erg hard aan. Ik snap niet hoe hij ineens zo negatief over me denkt.. ben er erg door van streek en weet ook niet goed wat ik moet doen. Heb tegen hem gezegd dat hij nu echt te ver ging waarop hij nog meer nare dingen tegen me zei dus heb hem meteen weer gezegd dat ik dit niet hoef aan te horen en dat hij me er pijn mee doet en toen zijn mn vriend en ik weggegaan. Had nooit verwacht dat dit van mijn vader zou komen..

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Sjeee Mick, wat een verhaal :(
    Enorm rot zeg!! Gaj e nog een keer proberen een gesprek aan te gaan waaorm hij zo ineens doet? Sterkte er mee meid, dikke knuffel voor jou!!

Deel Deze Pagina