@petra: Ja gaat wel goed hier. Alleen het wachten op 16 feb duurt me te lang, dat wordt nog wat als we echt met behandelingen beginnen Slopend dit. Haha moest wel even lachen om je bericht over de vrouwelijke huisarts hoor @miessemuis: Fijn dat de echo goed was meid, geniet ervan! @mick: Dikke knuffel voor jou meis! @maybebaby: Hoop dat de kleine ondanks dat het rustig is toch snel wil komen. Wordt het erg zwaar nu? @dreamer: Hoe gaat t nu met jou? @babytjuhh: Gaat het weer een beetje met je? @pip: Gaan ze de clomid nu ophogen of houden ze het voorlopig zo? @jeskejes: Sterkte verder met alles. Fijn dat je moeder nu beter verzorgd wordt! @c84: Mooie buikfoto joh! @Zwendel: Geniet maar lekker van Xander @delilah: Sterkte met de borstontsteking! Hoop dat je snel minder pijn hebt.
dankje dat je op mij wil gaan stemmen alleen mn foto staan der nog niet op volgens mij dus moet je wel ff goed kijken want er staat nog eentje die beetje op die van mij lijk alleen die van mij is zwart wit en die andere is kleur en vind mn vent knapper hahaha lol maar nee kan lkkrr in mn verlofd echt gaan genieten alles is al klaar dus kan me gaan voor breiden op de komst van ons kleine ......
ja leuk he inderdaad tegen overgestelde van jullie haha en zag net op fb dat je vriend ook nog in dienst zit alleen bij de luchtmacht en die van mij bij de landmacht haha is zow grappig he
Haha nou zal wel willen laten zien aan gezien wij vertellen niet wat het word dus en aan de baby kamer zie je of het een jongen of een meisje word dus helaas nog z'n 7weken zal ik de baby kamer ook ff spammen oké
borstvoeding afbouwen: Petra als je leegkolft.. stimuleer je dan niet juist de prouctie? Ik heb iedere 5 agen een voeding weggelaten en als er sruk op stont alleen even de druk eraf gehaal. at ging vliegens vlug bij mij! ja 13 februari is het e 2e ronde voor de prikjes!!! niet leuk! Maybebaby, ik hoef ik maart pas weer te werken, heb dus nog precies een maan elilah, jeetje borstontsteking is niet niks, ik snap het wel at je klaar bent met borstvoeding, flesjes heeft ook zo zijn voordelen haha. En je hebt het in ieer geval geprobeer! reamer, maagzuur is niet gaaf! ik gebruikte ook rennies en voor het slapen nam ik een beker warme melk, at hielp bij mij ook. zoals jullie misschien werken functioneerd de d op mijn toetsenbor niet meer helemaal goe haha.. sorry aarvoor..
Ohja! Anne had vannacht van 23 tot vanmorgen 8 uur geslapen!! Helaas heb ik verschrikkelijke zere knieen en de hele nacht wakker gelegen maar toch knap van Anne!!
oh en gister naar de gym geweest met alle baby's! we hadden ze allemaal samen in een ster gelegd voor de foto! super schattig. bijna alle baby's huilen maar Anne niet, die vond het prachtig en keek met grote ogen om haar heen zo van... "Eej jongens, stel je niet zo aan man! hahahaha
@ Petra: idd wat Cass zegt... als je echt helemaal aan het afbouwen bent, dan moet je alleen de druk eraf kolven en niet helemaal leeg... @ Cass: geweldig dat Anne zo lekkergeïnteresseerd was bij de gym! @ sorry dames, jullie gaan zo hard! Wel bijgelezen, geen tijd om te reageren...
sorry dames dat ik jullie verwaarloos vandaag, maar Sem is super onrustig en heel erg huilerig vandaag, vannacht ook al de hele nacht onrustig en huilerig geweest. hij had net ook verhoging 37,7 graden, dus kijk het nog even aan, misschien is het wel een sprongetje hij wil ook continue drinken en hij plast en poept verder ook goed gelukkig.
@Cass en Mayke, ik bedoelde meer of ik voor de allerlaatste keer alle melk er niet moest uitkolven. Afbouwen dmv spanning eraf halen had ik al gedaan. Heb nu eergisteravond voor het laatst gekolfd en tot nu toe voelden mijn borsten soepel aan. Nu worden ze wat harder...geen idee hoe nu verder. Ik wacht gewoon even af en als ze echt pijnlijk worden dan kolf ik de spanning er wel weer af. @Cass, haha wat een bikkel die Anne en wat goed dat ze van 23-8u heeft geslapen! Hoe kom je aan die zere knie, ben je gevallen? @babyliz, nou eigenlijk belachelijk dat ik naar een vrouwelijke arts wil he...bij de bevalling had ik een mannelijke gynaecoloog die alles van heel dichtbij heeft gezien dus wat dat betreft hoef ik geen schaamte meer te kennen hihi. Hopelijk voor jou is het snel 16 februari en gaan ze ook heel snel met de behandeling starten!! @Jesse, wat spannend dat 8 feb je nod is. Zie je er tegenop of zie je het allemaal wel? @c84, ben jij dat die mij heeft toegevoegd op facebook? dacht van wel maar wist het niet zeker en om nou op fb te vragen of jij C84 bent haha. @Mayke, wanneer was jou nod nou? nog geen kriebels? @kdv, net geweest voor intake. Jeroen heeft me gewoon uit zitten lachen want op een gegeven moment zei die leidster dat Finn dan een keer moet komen wennen. 1x voor 1,5uur en 1x voor 4uur. schijnbaar moest ik daarvan slikken en toen begon hij heel hard te lachen Beetje jammer. Zie nu al als een blok op tegen de 15e en de 22e laat staan voor de 29e als ik hem echt een hele dag moet brengen voor het eerst Cass wanneer is jou eerste werkdag weer?
Aah Petra ja kan ik wel begrijpen dat je daar tegenopziet! Ik zou daar vast ook enorm tegenop zien! Cass, wat lief dat jullie bij de gym de baby's in een sterretje neerlegden Ga je de foto spammen hier? (A) C84, meen je niet wat toevallig!!! Hebben we allebei een stoere militair als man! En een prachtig halfbloedje straks! Superleuk.. Ben ook benieuwd naar die van jullie! Babyliz, jij ook een dikke knuffel meid Nog 2 weekjes en dan is de afspraak..
c84 heb je ook toegevoegd op fb Petra lijkt me wel heftig om je kleintje voor de eerste keer weg te brengen maar zal helaas wel een keer moeten natuurlijk, zie er nu ook al tegenop hoor.
@C84 sorrt vergeten, jullie weten het idd maar het blijft een verrassing voor de rest! Die foto houden we dan nog wel tegoed @Delilah wat rot dat Sem vandaag niet lekker is. Sterkte met hem. Hoe gaat het met de ontsteking, beginnen de medicijnen al te werken? @Petra bahbah Finn naar het kdv! Dat zal echt even slikken zijn ja. Ik heb vroeger op een babygroep gewerkt en geloof me...geen énkele moeder ging zonder tranen de deur uit dus ze zijn wel wat gewend daar hoor. Ik kwam in mijn pauze eens een moeder in de AH tegen die haar kindje op dat moment bij ons liet wennen. Ze viel me bij de kassa huilend in de armen omdat ze het zo moeilijk vond! Ga in iedergeval niet thuis op de klok zitten kijken maar zorg dat je met iemand iets leuks gaat doen.
maybebaby met de ontsteking gaat het redelijk, blijft allemaal erg gevoelig denk dat dat ook nog wel ff zo blijft en voel mezelf ziekig omdat ik koorts heb van de ontsteking maar voor de rest gaat het goed hoor
Maybebaby82: ja ik voel me echt zwanger. Vooral moe en Af en toe overgeven wel veel misselijk. maar ookal ben ik ziek ik geef eigenlijk nooit over. maar dat vind ik ook niet erg Last van me rug en wat ik nog het ergste vind ik dat ik absoluut geen deo geur meer kan uit staan. dat ruikt echt vreselijk. Verder voel ik me prima sommige dingen lust ik niet meer maar groente eet ik nu graag en ontbijten is er ook weer bij. normaal kreeg ik er nooit een hap in en nu kan ik niet meer zonder. hihi vind het wel spannend allemaal
Delilah, kan het niet zijn dat Sem ook niet lekker is, omdat je zelf ook wat koortsig bent? Ik weet niet in hoeverre kleintjes dat oppikken als ze borstvoeding krijgen.. Heeft hij nog wat verhoging of is het al gezakt? en wat is zijn basistemperatuur normaal gesproken? Naar is dat he als die kleintjes zo aan het mopperen zijn en niet zich niet lekker voelen. Ze kunnen nog niet zeggen wat er aan de hand is en je bent zelf ook op zoek. Kan idd ook een sprongetje of regeldag zijn (omdat je aangeeft dat hij veel vaker wil drinken) maar het blijft gissen. Hoe gaat het met de ontsteking, heb je het idee dat de medicijnen helpen? @maybebaby, haha ik zie het al voor me idd dat die moeder je huilend in de armen valt. Ik zat tijdens dat gesprek al te slikken toen die leidster zei dat ik niet thuis naar de klok moest gaan zitten kijken maar om boodschappen moest ofzo. Heb je vandaag nog last gehad van krampen of is het nog steeds rustig?
Petra hij is normaal ongeveer 37 graden, en het is gelukkig alweer iets gezakt, hij ligt nu lekker te slapen! hopelijk slaapt hij vannacht ook een beetje, anders word het de 3e slapeloze nacht de eerste kwam door mezelf van de borstontsteking en afgelopen nacht was Sem dus huilerig, dus ik hoop vannacht wel te kunnen slapen
Mick misschien heeft je vader het er moeilijk mee dat je volwassen wordt/bent en zelfstandig. Zijn rol wordt minder. Petra en maybebaby ik ben er vrij rustig onder,ik ga er ook vanuit dat het niet raak is. Heb wel pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd na mijn ei. En krijg ook weer meer afscheiding dus zal wel ongi worden. Mentaal gaat het beter. Alle hulp troepen/dingen zijn klaar. Dus komt wel goed hoop ik Petra. Het lijkt me ook vreselijk om je kindje op het kdv te laten. Delilah ik hoop dat de ontsteking snel minder of weg gaat. Bleh wat een narigheid. Ik hoop dat Sem morgen weer wat lekkerder is. Babyliz ik hoop dat de 2 weken snel voorbij gaan. Cass ik hoop dat ze dit ritme aanhoudt, heerlijk. En dat jij ook maar lekker kan slapen. Mayke wanneer is jouw nod? Spannend weer hoor. Toch? Zwendel. Geen probleem hoor dat je er wat minder reageerd. Komt wel weer als je je ritme hebt gevonden.