weer druk gepraat hier poe poe @jesse32 hoest met jou meis ? @miesemuis ja dat hoort nu eenmaal bij zwanger zijn maar straks ben je blij en weet je dat het niet voor niets is geweest @petra oh meiske komt wel goed zal altijd even wennen zijn als je je kleintje naar het kvd moet brengen maar misschien is het wel hartstikke leuk daar voor hem @delilah als ie met verhoging maar vooral goed drinkt das al heel wat en als ie eet zal het vast allemaal goed komen gewoon fftje aankijken lijkt me anders kun je altijd nog even de dokter bellen toch
Ja klop ik ben het ikk dacht dat ik je op fb privé bericht had gestuurd dat ik het ben zag je bij de andere staan dacht hè das Petra
ja leuk!! dan hou ik me ook aanbevolen @ mama's, ligt jullie ukje in een slaapzakje? Ik ben aan het dubben wat ik onze kleine man het beste aan kan trekken in zijn slaapzak. Op kdv trekken ze sokjes en broekje uit maar dan lijkt Finn het nog erg warm te hebben maar afgelopen nacht voelde hij niet zo warm aan toen hij met zijn kleertjes onder de deken+laken lag...moeilijk, moeilijk.
Jesse, Ja dat zou heel goed kunnen.. Is ook moeilijk voor hem denk ik facebook Delilah, jahoor ik heb ook facebook! Ik denk dat je, en wie dat nog meer wil, me wel kan vinden op naam Mieke vt, en anders kan ik mn mail adres wel even sturen in een pb'tje!
Petra ik heb toevallig vandaag mijn pakketje van de prenatal binnen gekregen, heb de combi sleeper besteld, dat is een soort 4 seizoenen slaapzakje, ga ik vanavond even uitproberen, hoeft Sem namelijk geen dekentje en dergelijke meer om mick heb je een berichtje gestuurd
hoi meiden, heb alles gelezen maar zal vast een paar vergeten om te reageren! Miesemuis, hopen dat de misselijkheid snel over is! lijkt me niets, ik heb er gelukkig niet veel last van gehad, alleen de geur van rookworst... kan ik nu nog niet tegen haha! petra! wat gaat dat snel!! kan me voorstellen dat dat even slikken is... gewoon je emoties laten gaan hoor! shit en nu ben ik het al weer kwijt.. grrrrr. Nou wil eigenlijks ook wel slapen dus kijk moregnw el even verder!! Morgen komen de spullen binnen: kinderkamer kinderwagen maxi cosi whoei!~!!!!! zin in! hahah verder nog een vraag, waar hebben jullie de geboorte kaartjes weg en hoeveel hebben jullie er voor uitgegeven?? ben het even aan het uitpluizen namelijk en het moet natuurlijk zo leuk mogelijk en goedkoop mogelijk!ha ha ha !! Nou ik schiet naast mijn snurkende kerel... die mag morgen aan het werk in de kou! Zijn baas is zo'n eikel, die had gezegt, dan doe je maar wat rustiger aan deze week, dus Remco en zijn collega op een rustig tempo aan het werk geweest, kwam zijn baas gister op de bouw, ( en gister was het echt koud in groningen, het waaide enorm!) en zei "is dit alles wat jullie gedaan hebben??" stom nie!! Officieel moegen ze vanaf gevoelstemp -6 het werk neerleggen... maar zijn baas verwacht dat ze gewoon door gaan ( gaat erg slecht met bedrijf en het ziet er naar uit dat remco zijn baan gaat verliezen). Vid het echt sneu voor hem, dus ik ben al de hele week lekker dingen aan het koken, hij is een echte vleeseter, dus morgen maak ik kippenrolade Yummie!!! haha en vijdag krijgt hij broodje shoarma en ik eet wel iets anders want ik vind dat goor haha! Nou de ogen vallen me nu echt dicht! slaap lekker meiden!
goeie morgen dames, Hoe gaat het? Met mij niet zo ben echt kots misselijk en het eerste wat ik zag van morgen was de wc. bleh. Maar ja het hoort er bij he. En over tijd weet ik waar het allemaal voor was. Alleen lijkt het nog zo ver weg. X
Mama's dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 28 oktober 2011, Ella (uitger. 4 november 2011) xxPetra - 1e kindje - jongen! 10 november 2011, Finn (uitger. 27 november 2011) casss - 1e kindje - meisje! 16 november 2011,Anne (uitger. 26 november 2011) babywens2011 - 1e kindje -jongen! 30 november 2011, Max (uitger. 20 november 2011) MayD - 1e kindje - meisje! 25 december 2011, Reneé (uitger. 6 januari 2012) Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012, Sem (uitger. 1 januari 2012) Zwendel - 1e kindje - jongen! 18 januari 2012, Xander (uitger. 28 januari 2012) Zwangeren 15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - verrassing! 23 maart 2012- c84- 1e kindje - ??? 12 april 2012 - Nanon - 1e kindje- jongen! 15 april 2012 - Dreamer - 1e kindje -meisje! 23 April 2012 - Mick - 1e kindje- meisje! 9 juli 2012 -Gucci - 1e kindje - nog een verrassing 29 Augustus 2012 - Nojumidy - 1e kindje - verrassing! 16 September 2012 - Miessemuis - 1e kindje - nog een verassing Klussers nod 7 febr- Babyliz - ronde 16 nod 10 febr - lennyt - ronde 4 nod 22 febr - Jeskejes - ronde 15 nod 23 febr - Babytjuhh - ronde 14 nod 25 febr - MayD - ronde 1 nod nog onbekend - Jesse32 - ronde 3 eisprong: ong 18 febr - Pip1986 - ronde 14 --------------------------------------------------------- ff de lijst tevoorschijn gehaald weer **voor de dames die willen weten wanneer mijn NOD is**
@ FB: ik ben te vinden als Mayke ... bij Petra hahaha wel leuk om te zien wie wie is... **edit: ik heb een aantal van jullie al gevonden bij Petra en een vriendschapverzoek gestuurd) @ slaapzakje: Reneé ligt 's nachts in haar slaapzakje onder de dekens... wij wonen in een oud huis en anders is het echt te koud. @ Nanon: geboortekaartjes heb ik eerst uitgezocht via internet en vervolgens bij de drukker bij ons om de hoek besteld. Hoe gek het ook klinkt, ik was goedkoper uit dan via internet en ik kon de enveloppen en buitenkanten van de kaartjes direct meenemen (onze kaart bestond uit 2 delen: een buitenkant en een bedrukte inleg). @ Miessemuis: wat irri, die misselijkheid! Hoop dat het met 12 weken over gaat meis! @ Delilah: hoe staat het met je ontsteking en met Sem vandaag? @ Petra: Bah, je kindje voor het eerst weg moeten brengen naar het KDV... ben echt blij dat ik dat niet hoef. M.b.t. kolven: ik zou als ik jou was echt alleen de druk eraf halen.
@delilah, werkt die combi sleeper een beetje zoals een 4seizoenendekbed? dat je een laag eraf of erbij kunt doen? hij heeft vannacht in gewatteerde slaapzak van prenatal geslapen en dar ging goed maar dat is maat 60 en wordt te kort voor hem. zal ook eens kijken voor die combi sleeper!
@ Lennyt: vandaag je NOD? Hoe voel je je? **edit** ik zat naar je banner te kijken en niet naar het lijstje... oeps
@mayd is neit erg dat je het vraagt voel me niet helemaal lekker weet in ieder geval dak mijn eisprong eerder gehad heb maar dat ik bang ben dat ie niet gesprongen is hoe gaat dat in zijn werk hoevaak kan voorkomen dat je ei niet springt en wanneer is het dan het moment om naar de huisarts te gaan ???
@ Lenny: temp je ook? Dat je ei een keer niet springt is heel normaal hoor, dat heeft elke vrouw wel eens.
heb getempt maar kan me boekie nergens vinden aarin ik het opgeshreven heb wat is je temp na je eisprong als het raak is ?
@ lennyt: je hebt verschillende tempcurves als het raak is... Eigenlijk kun je pas wat zeggen als je alle gegevens achterelkaar hebt staan. En dan kun je ook met zekerheid zeggen of je ei is gesprongen. Misschien is het handig om een Fertilityfriend-account aan te maken? Dan kun je ook geen blaadjes kwijtraken..
Da's erg vervelend meis! Hoop wel dat je snel duidelijkheid hebt over hoe en wat. Ik weet wel dat dames die geen ei in de cyclus hebben, dat de bewuste cyclus wat korter is... misschien bij jou dit keer het geval? Maar als je geen templijst hebt naast je (positieve) ovutesten, dan weet je niet met zekerheid of je je ei hebt gehad.
heb nog een heel klein beetje hoop een cyclus kan normaal worden beschouwd tussen de 21 en 35 dagen dus
Precies meid... je moet je er ook weer niet te druk over maken. Tot nu toe heb je mooie cycli (m.b.t. lengte). En zolang je geen bloed of positieve zwangerschapstest in handen hebt, kun je ook nog geen uitspraken doen over het verloop van deze cyclus. Dikke knuf meis!