Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babyliz wou je een berichtje sturen over fb, maar is niet meer nodig ;)

babywens als hij krampjes heeft dat huilt hij anders en dan strekt hij zich juist enorm uit, dus dat is het niet.
    ja hoor ook vaak dat baby's met een week of 6 gaan doorslapen, en ik doe blijf ook altijd in bed liggen tot de voeding van 10,11 uur haha of ik moet 's morgens een afspraak hebben ;)
    ik plaats mijn naam ook maar niet hier op zp, op facebook wil ik mijn nickname zeggen hoor ;) en een superleuk idee van die groep op facebook!

2. miessemuis

miessemuis Actief lid

16 aug 2011
    205
    12
    18
    Noordholland
    ik heb geen van jullie nog op fb

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @dreamer: Dat wordt nog leuk dan, straks alle kids door elkaar heenkrijsen

@delilah: Nee ik zag t :) Leukleuk.

We hebben straks dit hele forum niet meer nodig, haha ;)

4. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Delilah ja rekt hij zich dan juist uit? haha wel grappig dat alle kindjes er weer anders op reageren.. nouja niet dat het grappig is die krampjes he? Ik vind het nog steeds zo zielig, zie je echt heel zijn gezichtje betrekken. Van mij mag het nu wel eens afgeopen zijn, maar ook daar is natuurlijk weinig aan te doen. Hmm dan zal het toch wel een sprongetje zijn, die is er toch ook met 4 weken? En Sem is natuurlijk bijna 4 weken.. misschien gaat hij straks wel lachen :) Ohh heerlijk is dat he? Lekker nog wat langer op bed blijven liggen ;)

@miessemuis Heb je wel facebook dan? Ik zal je eens een pb'tje sturen, kan ik je toevoegen aan ons groepje!

@babyliz haha ik moet zeggen dat ik op mijn telefoon ook veel makkelijk even op facebook kan dan op dit forum.. dus ik vind het eigenlijk wel erg makkelijk zo ;)

5. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@babywens, heb je mij toegevoegd? Hoe kan ik dat zien?

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Gaaaap, k ben zoooo moe hihi..
    Vandaag na het werken ff snel thuis geweest, iets gegeten en toen naar n vriendin van mn mams gegaan.. Of ik nou thuis op de bank zit of daar.. Maar ben nu toch goed gesloopt :D

7. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens ja krampjes zijn echt heel erg zielig, Sem die gilt dan echt en dat vind ik écht erg:( ik weet eigenlijk niet wanneer ze precies sprongetjes hebben, ik hoop dat hij snel gaat lachen, hij zit er nu echt tegenaan, is het wel of niet bewust ;)

ik vind het ook wel makkelijk zo'n groep op fb!

8. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babywens, Ja afwachten maar :) lijkt me nu het beste..
    Hihi wat grappig dat max blauwe ogen heeft! Maar dat veranderd misschien nog in de loop van het jaar toch?
    Hehe ja bijna jarig ;) Al is jarig zijn lang niet meer zo'n spannende dag als vroeger :p

Pip, haha ok ben benieuwd! :D

9. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha pff alles is volgespamt!! nu heb ik 2 pagina's bij te houden dus!!
    Voor de mensen die een paar dagen niet geweest zijn hebben nu veel bij te lezen :O

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Aaah klinkt idd wel zielig Delilah :(

11. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    dreamer is ook erg zielig, gelukkig heeft hij er niet heel vaak last van.

mick ja het gaat hard hier he? heb ik soms ook wel dan ben ik een dag niet geweest en dan zijn er gewoon 10 pagina's volgekletst ;)

12. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja erg he delilah.. Ik ben er nu een paar daagjes flink mee bezig maar dit hou ik neit zo vol hoor denk ik :p

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delilah: kan heel goed zijn dat Sem het 4-weekse sprongetje in de voeding heeft nu. "fiets" je wel eens met zijn beentjes? Dat hielp bij Reneé heel goed.

@ Babywens: FB-groep is een goed idee!

@ Pip: een witte jurk kan ook heel mooi zijn hoor! Ieder heeft natuurlijk een eigen idee bij een trouwerij.

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff nou das ook de reden dat k nu eigenlijk maar weinig heb trug gelezen... Was gewoon ff teveel :p

15. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

He, maar andere vrienden kunnen ook niet zien dat ik dan in een groep zit die een bepaalde naam heeft? (ik snap FB nog steeds niet altijd als het om privacy gaat)
    En als ik berichtjes plaats ziet niemand dat?
    Ik weet niet of ik dat wel durf hoor;)

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je kunt bij FB zoveel blokken of laten zien als je zelf wil... Een kwestie van privacy-instellingen

17. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ja, ik heb hem prive staan voor buitenstaanders als het goed is, alleen als ik een berichtje plaats en iemand reageert daarop, kunnen zijn/haar vrienden dit ook zien. Dat vind ik zo raar, ik heb nog niet ontdekt hoe je dit veranderd.

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke ik fiets inderdaad wel met Sem's benen, heb ik geleerd hier van het forum :D

dreamer geeft toch niets, heb ik ook wel eens, dat het gewoon teveel is om op te reageren ;)

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff k ben er helemaal nie zo mee bezig wat prive staat en wat niet.. Straks wel foto's van de kleine.. Die ga ik wel afgeschermd zetten.. Zoveel gekken op deze aardkloot tegenwoordig ;)

Hihi, meisje heeft de hik... en energie :p

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delilah: een theelepel venkelthee in de fles doet ook wonderen.

Deel Deze Pagina