@Delilah ja ontzettend sneu Wat doen jullie ertegen? Geef je Sem er nou ook wat voor? Wij fietsen met zijn beentjes, op zijn speen zugien vind hij dan ook erg fijn en geven hem Cinababy! @Pip Ehmm.. heb ik jou niet toegevoegd? Ben je nog neit uitgenodigd? Ohh heel erg, misschien weet ik dan wel niet precies wie jij bent.. moet je even een eenvoudig berichtje sturen op mijn account, dan weet ik het weer en voeg ik je toe. De groep is geheim, dus alleen leden kunnen het lezen. En ik heb net even gecheckt bij mn mannetje, maar die kan niet zien dat ik bij een groep meeschrijf
Dreamer, hoe voelt de hik?? Ik lees het overal dat je dat nu vaak zou kunnen voelen maar ik merk er eigenlijk niks van :O
Mick, voelt bij net alsof je een hartslag ergens in je buik voelt... Soort van lichte kleine schokjes die snel achter elkaar komen.. Dus neem aan dat dit de hik is hihi.. Ik merk dat k et vaak voel als ik zelf net gegeten heb.. Best vreemd... Dacht zelf eerst dat t mn eigen hartslag was ofzo Maar vriend kan het ook voelen
dreamer apart is dat he als ze de hik hebben babywens ik fiets met de beentjes en ik pak hem meestal op, dat scheelt ook al vaak een hoop, of ik leg hem op met zijn buik op mijn arm.
hahahhaha gaat snel zo inderdaad Je kan die mailtjes ook uitzetten hoor Mick! als ik nu facebook opstart, dan staat er links bovenin wie waar heeft gereageerd laat maar zeggen.. veel handiger, krijg ik tenminste niet al die mailtjes in mijn mailbox @Delilah ohja dat werkt wel goed he, die houding. Vind Max ook wel lekker haha dan bungelt hij er maar een beetje bij, maar schijnt toch te helpen
babywens, maar als ik die mailtjes uitzet krijg ik de posts van buiten de groep om ook niet meer in mn inbox toch? Dat is wel jammer..
Zo even alle fb en zp berichten nagelezen! Mijn vriend is anti facebook, hyves, twitter etc. Wil er niets mee te maken hebben dus ik zal ook geen foto's van hem of de baby openbaar plaatsen (mits ik de verleiding als trotse mama kan weerstaan). Babywens, kan ik bijvoorbeeld wel 'anoniem' een foto van de baby in ons geheime groepje plaatsen of gaat dit dan ook heel fb rond?
Ik heb trouwens Zwendel en Nojumidy net toegevoegd aan de fb groep. Zij stonden er nog niet tussen geloof ik.
maybebaby goed gedaan dat je hun hebt toegevoegd! haha denk dat de verleiding te groot is straks je wilt toch pronken met je kleintje want je bent hartstikke trots natuurlijk haha
@Mick ehm ja ik denk dat je dan geen berichtjes meer in je mailbox krijgt? Dat weet ik eignelijk niet, krijg nooit berichtjes in mijn mailbox.. haha ik zit gewoon heel veel op facebook en kan daar wel zien wie mij een berichtje stuurt! @Maybebaby goed gedaan! Was ik inderdaad vergeten.. haha we hebben stiekem best wat meiden hier zitten, gezellig hoor Als jij een foto in ons album plaatst, dan zien inderdaad alleen wij die foto's.. dus je kan het gerust doen
Hoi, Wat een leuk idee fb. Ik ga naar de 9 mnd beurs. Even een egoberichtje. Ik ben vandaag naar de osteopaat geweest. Daar aangegeven dat ik misselijk ben en pijn heb in mijn darmen. Zij voelen en zei dat het mijn darmen niet zijn maar mijn eierstokken die hard aan het werk zijn. Ze kon ze duidelijk voelen zitten. Ze heeft ook mijn bm gevoeld en die voelde goed aan. Maar ja nu maar afwachten of mijn eierstokken druk zijn met een eventuele zwschap. Anders ga ik ergens volgende week naar de ha. Omdat het wel een rot gevoel geeft. Mentaal gaat het goed. Ik ga nu snel mijn bed in. Reageer morgen op de rest.
Heeft Arjan al meer gehoord over zijn werk? Ik moet 28 feb weer. Oh wat naar zeg! heb je er heel veel last van of is het goed te doen? ik heb wel een raar gevoel in mijn rechterknieschijf gehad...alsof die slaapt..en de laatste 2 weken heb ik last van mijn tenen...hetzelfde vreemde gevoel...zou dat daar ook mee te maken hebben dan?
Hallo!!! ben ik even een avondje niet op het forum hebben jullie pagina's vol gekletst én fb volgekletst ik ben de helft alweer vergeten... @Pip, dat anderen jou geplaatste berichten zien kunnen zij uitzetten, volgens mij kan je dat zelf niet doen. stel dat jij mijn berichtjes niet meer wilt zien op de startpagina dan moet je op mijn foto gaan staan en wachten tot er iets verschijnt. dan druk je op...euhmm...volgens mij abonnement en dan staat er een vinkje voor 'reacties' en die moet dan uitgevinkt worden. @babywens, vrijen?? wat is dat We hebben het een keer geprobeerd een paar weken geleden maar vond het doodeng en het voelde nog een beetje onwennig. (wat erg als ik dat zo teruglees ) Maar nu we weer op tijd naar bed kunnen zal het vast wel weer goedkomen Heb jij nog zo'n last van de hechtingen? Naar hoor! Hopelijk wordt het snel beter. @Jesse, wat spannend zeg! Wat goed ook dat het mentaal goed gaat en dat je er niet van in de stress raakt! Fingers crossed! Oh..babywens, kunnen anderen het geheime deel van ons sowieso niet zien op fb of moet je bij je privacy instellingen dan alles op prive zetten?