Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Sorry vandaag echt heel druk geweest. Heb wel alles gelezen hoor! Petra superfoto van Finn in zijn zwembroek. Jesse kan me voorstellen dat je een testje neit kan laten. Soms voel je je gewoon zwanger omdat je er zoveel mee bezig bent. Nou we blijven hoop houden tot aan je nod!

Nu lekker onderuit en een heeeele lange film kijken. Once upon an time in America. Maffiafilm die van de week op tv was. We hebben hem opgenomen dus kunnen de reclame straks doorspoelen.

Met BIB gaat het goed, beweegt veel. Heb vannacht en vandaag wel regelmatig krampen en steken gehad. Iedere keer hoop ik dat het begint maar helaas.

Fijne avond allemaal!

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Jesse, nou echt respect dat je hulp hebt gezocht hoor! Dat lijkt me een enorme drempel!
    Het lijkt me wel heel fijn dat je handvatten krijgt om je angst aan te pakken mocht dat nodig zijn!

@Anne, ow dat is fijn zeg dat Anne het ritme goed te pakken krijgt.
    Finn krijgt nu 3 flessen 150+5 en 2 flessen borstvoeding>ook 150cc
    Zijn ritme was eerst om de 4uur maar vooral 's morgens en 's middags merk ik dat hij al ver voor die 4uur gaat mopperen dus we zitten nu op 3,5u.
    Hij zit nu zo rond 7.30-11-15-18.30-21.30/21.45
    We gaan de laatste 2 flessen bv de komende week helemaal opbouwen en dan kijken we even of hij nog zo moppert na 3uur. (toen de voeding net omhoog was gegaan zat er 4 a 4,5uur tussen soms.)

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    een fb???

4. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Lennyt of jij ook op fb zit? Omdat we daar ook een pagina hebben

5. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dreamer ohhjaa vervelend he, die beharing :p haha had ik ook erg last van, je schoor het weg en direct zat het er alweer :p Maar een fijn vooruitzicht.. na de bevalling is het weer veeel minder ;)

Delilah zoo wat een verschil he, Sem en Gijs ;) Dan denk je echt dat je nog een klein kindje hebt, maar als je het dan vergelijkt is Sem weer heel groot ;)

Petra haha nee vluggertjes zitten er momenteel nog even niet bij :p Jaa dat zijn behoorlijke sfeerverpesters inderdaad, maarja we moeten het er maar mee doen ;)
    Tandjes? Dat zou al wel heel snel zijn toch? Is meestal toch pas tegen het half jaar aan? maarja je weet maar nooit inderdaad ;) jaa Max is ook echt steeds meer aan het kwijlen en aan het sabbelen op zijn knuistje!
    hihih Finn in zijn zwembroekje, super lief. Toch nog eentje kunnen vinden? Hij heeft zijn luier ook nog gewoon aan toch? Toch niet gepoept? :p Hoelang is hij nu ongeveer denk je? Hij ziet er ook al groot uit zeg!

Mick haha ik heb daar toch nooit echt last van gehad: mijn sokken/schoenen niet aan kunnen trekken.. en je weet hoe immens groot mijn buik eruit zag :p En pittig joh, dat je vriend er alleen in het weekend is. Jullie wonen toch wel samen? Inderdaad hopen dat je in het weekend bevalt ;)

MayD Leuk dat je een album aan het maken bent voor Renée.. moet ik binnenkort ook maar eens gaan doen! Eerst wat foto's bestellen en dan in zijn album plakken (jep hij heeft er ook al één ;)) Ik heb ook kaartjes gehad van mensen die wij helemaal niet kennen.. bijvoorbeeld iemand van mijn moeders werk, wel heel grappig en lief dat mensen dat doen!

Babytjuh Leuk dat je even komt spieken :) Het gaat zeker goed met ons.. met jou ook?

Jesse Nou meid, spannend hoor! Hopelijk test je over paar dagen toch nog positief!

Maybebaby Ik denk dat de kleine nog even wachten totdat het niet meer vriest ;) Is natuurlijk ook wel heel koud voor zo'n kleintje.. haha hopelijk komt hij/zij gauw!

Lennyt Facebook.. heb je dat ook? ;)

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nope zit ik niet op

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ohhh zeg da dan :p ja die heb ik ja

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

stuur iemand van hier even een priveberichtje dan Lennyt, dan kunnen we je aanmelden op die geheime pagina op facebook.

@babywens, ik weet niet zo goed hoe lang Finn nu is. Vorige keer was hij 1,5 of 2 cm gegroeid geloof ik dus als dat nu weer zo is dan zal hij nu ongeveer 60cm zijn en ik verwacht dat hij nu rond de 5000gr zit.
    Dinsdag moeten we weer naar het cb dus ben benieuwd. Jeroen is 1,96m en ik 1,78m dus onze kleine man zal ook niet heel klein zijn verwacht ik maar ben benieuwd in welk tempo dat gaat. (voor hem hoop ik niet te snel want ik weet nog hoe rot die groei pijnen in je benen zijn) Hij zit nog grotendeels in maat 56 (kleding van Prenatal en Hema) en van Noppies zit hij in 62 maar dat is dan nog wel iets te groot.
    Hoeveel weegt Max nu en hoe lang is hij?

@andere mama's, groeien jullie kleintjes snel?

9. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Petra, Ohja kijk eens aan! Als hij rond de 60cm is zal hij maatje 56 ook niet lang meer passen dan ;) Wij zijn ook allebei lang, dus Max zal ook wel lang worden.. ik denk dat hij nu al over de 60cm is aangezien maat 56 écht te klein is.. en ook over de 6000gram :p Tenminste dat hoop ik anders zou hij wel heel weinig zijn aangekomen.. 4 weken terug woog hij 5150 gram! We moeten maandag naar het bureautje, dan krijgt hij ook zijn prikjes :( haha de volgende moeder die er tegenop ziet :p

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hebben wij dan zo'n hongerig kind? wij zitten al bijna op 5x 200 (180+6)!

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Mayke, Of ik geef mijn kind gewoon te weinig..waar ik de laatste dagen dus steeds meer aan zit te denken...
    Wanneer gaan jullie over naar meer voeding? Als je merkt dat ze aan het mopperen is voor of na de voeding of bv als je het idee hebt dat ze niet zoveel is aangekomen?

@babywens, jaja hij groeit nu ook eens richting wat andere kinderen groeien hihi. Ons kleine garnaaltje wordt ineens groot! Hij krijgt nu ook eindelijk van die heerlijke kneepjes in zijn beentjes!
    Zou Max zoveel zijn aangekomen denk je? Finn komt steeds rond de 600 a 700gr aan per 4 weken maar goed..daar zeuren ze steeds over dus waarschijnlijk is dat dan weer te weinig. Hij is gewoon lang en dun. (nog wel hihi)
    Finn heeft trouwens ontdekt hoe hij ons kan pesten! Als we zijn luier verschonen en een nieuwe onder zijn billen leggen maakt hij zijn rug hol en hupst dan naar boven waardoor de luier weer bij zijn tenen ligt :D Dat is super grappig..ook om te zien..maar hij heeft ook door hoe grappig dat is als hij een poepbroek heeft en hij het dan doet...beetje jammer die humor!!:p

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hè meiden...
    Hoe gaat het met iedereen??
    Hier gaat t...houd niet over!
    Hier ook fb (jammer dat als je een week niet komt mensen je gelijk vergeten... :$ )
    Maar goed ben ook behoorlijk druk...dus hou t er maar bij dat ik nog ff afwezig ben!!
    Dikke knuffel

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: als ze de fles (incl. JBPM) binnen 15 minuten leegkrijgt en vervolgens veel te vroeg weer honger krijgt gaan wij over op iets meer voeding.

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ hupsen bij luier... Reneé verdwijnt onder het verschonen ook elke keer naar het hoofdeind hahaha

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babytjuhh: dikke knuffel terug meid!

16. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Knuffel terug!
    We zijn je echt niet vergeten hoor meid :) We wilden je alleen nog even rust gunnen ipv dat je gelijk bestormd wordt met een geheime groep van zwpagina!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemiddag!!

Aaah babytjuh, waren je idd niet vergeten.. Wilden je gewoon ff wat rust gunnen zegmaar!! Knuffel voor jou!!

Petra, geweldig :D Straks ook leuk met vaste voeding en dat van die pruttelgeluidjes.. Zit je zelf ook onder :D

Hier weinig nieuws te melden.. Gister gezellige dag met vriendin gehad.. Daar blijven eten en 's avonds met zn allen filmpje gekeken.. Veeeel te laat gaan slapen dus nu een kater gevoel zonder een druppel drank op te hebben ;)

18. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babytjuhh ik heb je niet op fb op gezocht omdat je rust wilde, ben je niet vergeten. Dikke knuffel.

Vandaag heb ik bruine afscheiding op dag 25 van mijn cyclus veel te vroeg. Grrrr dus mijn ongi is onderweg. Ik ga er niet vanuit dat het een innesteling is. Want die is veel te laat:( op naar de volgende ronde.

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hoest met iedereen hier ??? nog geen ongi of buikpijn te bespeuren baal er een beetje van

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    wel al getest dan Lenny?

Deel Deze Pagina