Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Petra kga al weken met de bus :p
    Te lang en inspannend fietsen is not done nu

2. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Nou ik neem de laatste dagen niet echt actief deel aan het forum..excuses moi. Leuk dat iedereen zich inmiddels aan ons geheime fb groepje heeft gewaagd!

@badderen/droge huid geen idee wat handig is om te doen, maar ik zou inderdaad ook niet elke dag badschuim etc. gebruiken. Alleen water en soms schuim of olie lijkt me voldoende. Wij hebben een tummy tub gekocht, lijkt me prachtig om ukkie hierin te zien. Ik kan ook niet wachten om samen onder de douche te gaan. Heerlijk zo'n klein lijfje tegen je aan.

@Voeding. De meeste kindjes op het kdv gingen met een week of 10 a 12 over van 150cc naar 180cc en dit dronken de meesten elke 3,5 a 4 uur. Ik denk dat het wel belangrijk is om op aanbod te voeden, maar als Renee nu al 180cc drinkt zou ze misschien baat hebben bij een zwaardere voeding, zoals Nutrilon Forte. Wanneer moet je weer naar het cb Mayke?

@Lennyt nog steeds geen ongi te bekennen? Misschien heb je je cyclus te kort geteld deze maand. Maar over een dag of 2 weer teste kan ook geen kwaad...wieweet!

@Jesse jammer dat de ongi er weer aankomt!

@Hier nog steeds geen nieuws. Het hele huis is zo schoon dat ik gewoon niks meer te doen heb. In het weekend als mijn vriend er is, is het gezellig, maar als hij maandag weer aan het werk gaat duren de dagen wel erg lang. Vanwege de BI kan ik ook niet even lekker de stad in, zeker nu het zo glad is. Woensdag weer naar de vk, ik ga toch eens vragen of ze al iets kan doen om de boel een beetje wakker te schudden :)

3. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babyliz. Gaat jou afspraak nog door? 19 feb toch?
    Lennyt idd over een paar dagen testen wie weet.
    Maybebaby. Ja ik kan me goed voorstellen dat de dagen dan lang duren. Ik zou het ook niks vinden. Woensdag naar de vk. Misschien kan ze strippen wie weet.
    Babywens. Max heeft al een lekker willetje. Grappig. Je hebt ook van die schermpjes van fisher price dat er dingetjes voorbij komen bewegen misschien is dat wat.
    Petra. Dat is toch ook wat al om 5 uur wakker. Dan duurt de dag ook zo lang.en de fles geven en weer terug stoppen trapt hij niet in?
    Babytjuhh. Hou je taai meis.

Hier zet de ongi niet echt door. Had gisteren(sorry) wel een helder beetje bloed en nu een beetje oud. Ben nog steeds misselijk en buikpijn. Maar las de bijsluiter van de ad. Dat dit ook bijwerkingen kunnen zijn. :$
    Ik heb al uitgerekend wanneer de volgende klus periode begint vanaf de 16de:p:D

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Max wil gewoon een Iphone mama!

@mayke, dat hebben we van de week ook gedaan maar meneer heeft dan een langere adem dan wij hebben :) en na 1,5uur huilen hebben we hem maar gepakt want dan doe je zelf ook geen oog meer dicht.
    Hoe lang huilt Renée voor ze het opgeeft? Misschien toch maar gewoon volhouden want het volhouden heeft ook geholpen toen we hem wakker in bed legden. Nu huilt hij max 5miniuutjes en slaapt dan.

@Jesse, bah dat is niet leuk om je niet lekker te voelen! Hopelijk wordt het snel minder! En als het helder rode bloed niet doorzet kan je altijd nog een testje wagen toch!

@hier, ook weer eens ongesteld....2 weken heftig ongesteld geweest, 1 week niet en nu weer wel ;)
    Hartstikke leuk!
    Ben nu wel met die pil gestopt voor bv omdat alles is afgebouwd dus misschien dat ik daarom nu weer ongesteld ben.

Iedereen voorzichtig vandaag dames!!

Oh en Maybebaby, lekker op de bank dvd's kijken en niksen nu alles schoon is!!

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    kom me ff melden, kan jullie haast niet bijhouden dames, en op fb gaan jullie ook al zo hard ;)
    ik lees gewoon mee hoor, en probeer af en toe wat te posten :)

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Maybebaby: Reneé maakt waarschijnlijk nu een sprongetje, maar ze eet wel wat ze volgens haar gewicht mag hebben Ze weegt tenslotte al meer dan 5 kilo!

@ Petra: de eerste keer dat ik Reneé liet liggen duurde het ook wel een uur hoor... de aanhouder wint!

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @petra: Ja nog 10 daagjes. Tergend langzaam gaan die voorbij ;) Gaat wel aardig hoor hier, ben aan t wachten op mn ongi!
    He bah zo vaak ongesteld moet heel irritant zijn. Ga je nu over op een andere pil?

@jesse: 16 feb! Als het goed is gaat dat gewoon door ja :)
    Irritant dat je ongi niet doorzet. Eigk kan je pas rekenen vanaf dat het echt doorbreekt he. Succes meid!

Hier 14dpo! Zit met smart te wachten op mn menstruatie. Altijd de vervelendste dagen ;)

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babyliz: pompidompidom op het wachtbankje dus...

9. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ja ;) Haha. Meer van: Pompidompieschietnoueensopdompischietopdompopompidom.
    Heb eind vd week nog wat afspraken en geen zin om dan heftig ongesteld te zijn!

10. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @droge huid De vrouw van het cb'tje raadde mij aan om vaseline - lanette te gaan smeren. Dit is hele vette zalf! Nou dat gaan we dan maar meteen proberen ;)

@voeding Ik geef borstvoeding op verzoek, Max komt nog wel zo'n 8 a 9 keer per dag. Dit was ook teveel volgens het bureautje.. pff het is toch voeden op verzoek?? hahah ik moest er eigenlijk 5 a 6 keer per dag van maken. Ja doei, als Max honger heeft dan geef ik hem gewoon hoor ;)

@Maybebaby spannend hoor.. en vervelend he, dat wachten! HOpelijk komt de kleine vóór de 40 weken!

@jesse32 ja grappig om te zien dat hij al een eigen willetje heeft.. maar hopelijk blijft het hier wel bij hoor ;) haha! Ohja wat een goed idee van je.. bedankt voor de tip! Ga ik eens naar kijken, wie weet vind hij dat wel heel interessant!
    Vervelend dat de ongi niet doorzet :(

@xxpetra haha ja of een Ipad.. maar daar beginnen we niet aan :p haha dat zou toch wat zijn ;) Pfff alwéér ongesteld? Heh bah dat is vervelend.. en net zo heftig als de eerste keer of wat minder? Wanneer ga je die andere pil slikken dan? En ben je nu volledig gestopt met borstvoeding?

@babyliz spannend meis! Ik heb het vast al een keer gevraagd, maar wat gaat er dan ook alweer precies gebeuren? Dan krijg je toch de uitslag? En dan kunnen ze kijken hoe verder? We blijven met je mee wachten hoor! Duurt lang he, op iets wachten! Hopelijk zet de ongi gauw door, zodat het eind deze week alweer lekker over is!

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

14dpo en nog niet ongesteld? Hoeveel dpo wordt je meestal ongesteld of is daar geen peil op te trekken?

Ik mag ook helemaal niet klagen hoor, want ben ruim 10mnd niet ongesteld geweest!
    Jij bent ook altijd zo heftig ongesteld toch? Gebruik je er wat voor en helpt dat goed? Toen ik de pil nog slikte gebruikte ik Femerinax (ofzoiets;)) en dat hielp wel redelijk goed.
    Woensdag heb ik een afspraak bij de ha om te bespreken welke pil ik nu ga gebruiken. ben benieuwd, wil iig geen zware pil meer want daar werd ik zo misselijk van en kwam ook veel aan :x

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    babywens die cb's ook te zeuren! nou dan is het inderdaad niet op verzoek nee ;) maar hij groeit toch goed, dan is het goed toch?

Petra ben benieuwd wat de ha adviseert!

13. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @babywens: Dan krijg ik idd de uitslag van het HSG-onderzoek en gaan ze bespreken wanneer we kunnen beginnen met IUI als het goed is! En krijgen we te horen of het inderdaad echt zonder hormonen mag en nog hele verhalen. Dus wel belangrijk! :) Duurt heel lang ja, maar lief dat jullie mee wachten ;)
    Wat apart dat jij minder moet gaan voeden. Dan is het ook niet meer echt op verzoek zou je zeggen. Als hij honger heeft heeft ie honger toch :p Max is gewoon een grote jongen ;)

@petra: Op 13 of 14 dpo! Maar ik zat me te bedenken dat ik 2 weken geleden op zondag een positieve ovutest had en ik dacht dus dat maandag de eisprong was. Maar kan ook dinsdagochtend gesprongen zijn, dus dan is morgen 14 dpo. Voel al wel de buik en rugkrampjes een beetje opkomen, dus gok op morgen. Ik ben idd ook altijd heel heftig ongesteld helaas, buik én rugpijn en niet zo'n beetje ook.
    Aleve feminax bedoel je denk ik? Dat helpt idd bij mij ook als enige, meteen 2 pilletjes van 275mg zodra ik pijn voel. Anders is de pijn echt niet te harden :(
    Hoop voor je dat er nog een tussenvariant pil is waardoor je niet vloeit, maar ook geen andere nare bijwerkingen krijgt!

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Bah, dan heb jij er wel echt veel las van Babyliz!
    Is het ook erger geworden sinds je bent gestopt met de pil of juist minder? Toen ik de pil nog slikte had ik het idee dat het veel erger was dan toen ik ermee stopte.
    Jaa die bedoel ik..sorry, niet zo goed in namen :)

@Delilah, ik ook!
    Hoe gaat het bij jou met de borstontsteking en het afbouwen van de borstvoeding?

@Jesse, hoe gaat het met de buikpijn?

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @babyliz enorm spannend joh! Ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen met IUI en dat je nog sneller zwanger bent ;)! En dat het natuurlijk zonder hormonen mag!
    Heh bah, jij bent ook al zo erg ongesteld :( wat ontzettend vervelend is dat he? Ik zie/zag er bijna elke maand weer tegenop.. pff net alsof je gewoon ziek bent! Nou hopelijk komt en verdwijnt de ongi gauw en heb je er niet al teveel last van!

@xxpetra ohja je slikte natuurlijk eerst een pil die je mag gebruiken als je bv geeft.. maar die is nu natuurlijk niet meer nodig ;) Nou inderdaad.. ben benieuwd welke hij gaat voorschrijven!

Even van me afschrijven hoor dames: Max heeft vanmiddag natuurlijk zijn prikjes gehad en is daar helemaal overstuur van. Loop de hele middag/avond met hem op mijn arm om hem te troosten (heel vermoeiend) Komt manlief met zijn zakenpartner (die eten hier elke maandag ivm vergadering) doodleuk om kwart voor 7 aankakken. Ik heb nog niks aan het eten kunnen doen, dus geef Max aan Lennart. Hij legt Max meteen in zijn wipstoeltje (omdat hij op de laptop wilde met zijn partner) Max natuurlijk weer keihard huilen, waarop Lennart een beetje boos word. Hij vind het heel genant als Max huilt als zijn vriend er bij is.. pfff mafkees! Toen de mannen gingen eten en heb ik Max maar weer overgepakt.. Uiteindelijk heb ik Max stil weten te krijgen en is hij in slaap gevallen (gelukkig!!) Ik gauw mijn eten na binnen werken en na het eten zeggen de mannen doodleuk: doeii, wij gaan er vandoor! En wie moest alles weer opruimen? Juist, moi! Mannen, grrrr.. ze zouden ook niet even meehelpen he?

16. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Petra met de borstontsteking gaat het goed, die is gelukkig over!
    en afbouwen gaat redelijk ;) ik probeer nu 2x borstvoeding en dan 1x de fles en dat gaat tot nu toe goed :) dus we gaan de goede kant op!

babywens mannen! soms kun je ze wel wat doen he? merk je toch weer dat ze van een andere planeet komen! hebben we hier af en toe ook wel eens last van, manlief kan er ook niet tegen als Sem huilt als er anderen bij zijn, maar ja het zijn nu eenmaal baby's ;) en die kunnen nu eenmaal niet anders communiceren dan door te huilen.
    kan me voorstellen dat je er nu extra van baalt omdat Max ook al de hele dag huilerig is! *knuffel*

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babywens: ik was nog vergeten te zeggen dat Bepanthen ook erg goed helpt tegen schilvertjes en droge huid bij je beebje! Over het voeden: hoe is de kwaliteit van je melk? misschien iets te waterig en dat ie daarom zo vaak vraagt? Ik bedenk maar wat hoor.

@ hier: Nou, vanmiddag weer een woordenwisseling met mijn moeder gehad... ze meent elke keer haar zin te moeten doordrijven in haar advies waar ik niet om heb gevraagd...

Ik merk dat ik nu met andere ogen naar mijn moeder kijk nu ik zelf ook moeder ben... en dat is (gezien meerdere omstandigheden op dit moment) niet echt positief.

Een tijdje afstand nemen kan denk ik geen kwaad.

Ik hou heel veel van mijn ouders, maar nu moet ik ze even een tijdje niet zien.

18. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @petra: Ik heb nooit de pil geslikt eigenlijk :) En waarschijnlijk is het sowieso als anticonceptie nooit meer nodig als manlief zn sperma zo slecht blijft. Maar je hoort ook wel eens dat als je de pil slikt je er juist minder last van kan hebben, dus dan zou het nog wel een idee zijn.

@babywens: Ja echt heeel naar! Wil dan ook het liefst de hele dag thuishangen. Toen ik nog studeerde moest ik ook echt thuisblijven, zo vervelend. Balen dat jij er ook zo last van hebt :( Hopelijk wordt dat minder nu!
    Ohh mannen.. wat enorm frustrerend zeg. Ik zou echt bloedchagrijnig worden, kan me voorstellen dat je ff van je af moet schrijven. Knuffel meis! Hopelijk voelt Max zich ook weer wat beter na zn slaapje.

@mayke: Wat vervelend, als je moeder dingen door wil drijven tegen jouw zin. Succes met afstand nemen... Knuffel!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    thnx

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Delilah Fijn dat de borstvoeding nu helemaal over is en dat het ook goed gaat met afbouwen :)
    haha gek he? Dat mannen dat zo sterk hebben tegenover hun vrienden.. tjah we zijn ook wel een stapje 'verder' dan zijn vrienden.. Die hebben nog geen eens verkering en wij zijn al getrouwd en hebben een kleine!

@MayD Ohja Bepathen is ook wel goed! Ik ga nu eerst maar kijken of Lanetta-vaseline helpt.. mocht dat niet helpen ga ik bepathen ook proberen ;) Het is maar even uitproberen denk ik, welke het beste bevalt. Ik heb dat ook wel eens gedacht, maar het schijnt dat dat geen eens kan..? Heb de vraag hier aan de lactactiedeskundige gesteld en die zegt dat de kwaliteit van het melk altijd hetzelfde is.. dus daar zal eht dan wel niet aan liggen.
    Vervelend zeg van je moeder/ouders.. :(

@babyliz ja bah.. ik lig dan ook het liefste de hele dag in bed. Moet wel zeggen dat het gelukkig maar 1 a 2 dagen is dat ik er echt last van heb.. en jij? Ik ben ook altijd ontzettend erg ongesteld.. Moet de eerset dagen echt om het uur een super plus tampon verwisselen :p Bah..
    Max voelt zich nog steeds niet goed :( Hij is continu heel zielig aan het huilen.. heb net zijn luier verschoont en hij werd gewoon schor van het huilen, zoo zielig en vervelend. Hopelijk gaat het vannacht wel goed!

Facebook doet bij mij erg vaag.. bij jullie ook? Ik zie elke keer dat er gereageerd is en dat mijn naam genoemd is, maar de reacties kan ik zelf niet zien? Erg vervelend :S

Deel Deze Pagina