Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @babywens: ja hier precies hetzelfde, ook 1 a 2dgn last vd pijn. En ook heel erg ongesteld ja, bah. Zo vervelend als je dan wel weg moet ofzo.
    Ach wat zielig voor jullie mannetje zeg... :( zo naar. ik hoop dat jullie wel goed kunnen slapen vannacht.

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mgguh!!
    Delilah, fijn dat je ontsteking weg is en het afbouwen ook goed gaat!!

Babywens, wat sneu zeg!! Heb je nog n beetje kunnen slapen vannacht? En tsja mannen, soms zou je ze dan he!

Verder ben k het alweer kwijt.. Werd vanochtend wakker met n aardig harde buik... En toen vriendlief er perongeluk tegenaan kwam was t ook echt autsj... Nu alles weer normaal.. Zal wel goed zijn :D

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
  4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dreamer leuk joh die buikfoto's

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Babywens: de kwaliteit van je melk kan wel degelijk achteruit gaan hoor... welke kleur heeft je melk als je het afkolft? Welke smaak heeft het? Bij groenig / blauwig glazige melk met een licht bittere smaak zitten er weinig voedingsstoffen meer in... Goede melk is wit/creme/licht gelig met een zoetige smaak.

@ Dreamer: mooie buik!

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@babywens, ow wat naar van je man en zijn zakenpartner joh. Hij bedoelde het vast niet zo en had waarschijnlijk niet door dat je zo in de weer bent geweest met Max maar als het eten normaal klaar staat en nu niet had hij toch wel door moeten hebben dat Max zo onrustig was. Dat hij het vervelend vind dat Max huilt als er anderen bij zijn gaat vanzelf wel over hoor, hij weet misschien zelf niet goed hoe hij hem dan stil moet krijgen en als hij dan nog druk is.. dan kan hij het er gewoon even niet bij hebben.
    Ik zou gewoon eens tegen hem zeggen dat je het naar vond. Vaak hebben mannen dat niet eens door.

Hoe is de nacht gegaan met Max?

Mayke heeft gelijk over de borstvoeding. Toen ik nog volop kolfde was mijn melk heel zoet en geel. Toen ik het ging afbouwen was het groenig en zag het er heel waterig uit. Finn kwam dan na een fles ook al heel snel om meer. dus die melk heb ik allemaal weggegooid omdat i khet idee had dat hij er niet genoeg aan had.

@hier, wat een nacht...volgens mij voelt Finn aan dat hij straks weer prikjes krijgt :( Hij was om 01.45u wakker en is toen een half uur aan het huilen en mopperen geweest. uiteindelijk weer in slaap gevallen tot half 5. Jeroen en ik zijn er omstebeurt uitgeweest maar ik heb hem tegen 5uur bij me genomen want ik werd er helemaal gek van. Ik weet dat het beter is om hem te laten huilen maar ik kon er niet meer tegen.
    vanmorgen heeft hij ook bijna zijn hele fles uitgespuugd...Finn nat, mama nat en bed zeiknat. Had nu 37,6 dus hoop dat hij niet ziek wordt en dan straks ook nog eens zijn prikjes krijgt...

@Mayke, wat naar zeg die situatie met je moeder/ouders. Hopelijk komt alles weer goed

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Dreamer mooi buikje hoor!

@MayD Ja dat dacht ik zelf ook hoor, maar de lactatiedeskundige hier zei dat dat absoluut niet kan.. :p Niet geloven dus. Maar de melk is nog wel gewoon wittig en erg zoet (viess :p) Dus daar zou het niet aan liggen.

@xxpetra neeuj hij bedoelde dat vast ook niet zo, maar dan is dat op zo'n moment gewoon even teveel he ;) Hmmm verdien soms best eens een bloemetje vind ik zelf hwhahaha :p Manlief heeft daar helaas absoluut geen zicht op ;) Dus vanmiddag voor mezelf maar eens een bloemetje kope :p
    De nacht is redelijk goed gegaan met Max! Gisteravond, nadat Max 3 uur geslapen had (gelukkig) ging het opeens heel goed.. hij werd vrolijk wakker en ook met zijn luier verschonen was hij vrolijk! Hij had zijn slaap echt gewoon even nodig. Hij ging rond half 1 slapen, kwam om 04.15 en 06.30 weer ;) Had wel iets meer behoefte om dichtbij mij te zijn denk ik, want hij was zo weer klaar met drinken :p
    Hoelaat moet Finn voor zijn prikjes? Hopelijk heeft hij er dit keer vrijwel geen last van! Succes
    Ahh wat vervelend vannacht.. maar groot gelijk dat je hem dan lekker bij je neemt hoor! Misschien had hij wel gewoon wat behoefte aan geborgenheid? Zielig dat hij nu al wat verhoging heeft.. ook goed in de gaten houden, want als hij koorts krijgt mag hij zijn prikjes niet! Geef hem maar een dikke knuffel!

8. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

BIB melding!

@Petra ik gebruike de Jaz 24+4 pil. Ik had altijd veel bijwerkingen en zware ongi maar met deze wordt dat minder omdat je stopweek korter is (4 dagen). Deze pil is nog niet zo bekend maar ik was er erg tevreden over.

Succes zometeen bij het cb, ik hoop dat Finn niet ziekjes wordt!

@Babywens tjonge die mannen af en toe! Wel fijn dat Max weer lekker is opgeknapt. Koop maar een mooie bos bloemen voor jezelf en zeg maar gewoon tegen Lennert dat je die van hem hebt gekregen :)

@MayD wat balen dat het niet lekker loopt met je ouders. Lijken jullie misschien te veel op elkaar waardoor het juist gaat botsen? Ik hoop dat het niet te lang duurt voor je.

@Babyliz jee spannend hoor, zie je op tegen het gesprek? Zou wek fijn zijn als je zsm met IUI mag beginnen en geen hormonen hoeft te gebruiken.

@Dreamer mooie buik!

@Jeske hoe gaat het met je? We zijn een 'geheime groep' op facebook gestart. Alles wat je daar schrijft kan niet worden meegelezen door anderen. Mocht je het leuk vinden en facebook hebben ben je welkom!

Ik zal mijn buik van nu en twee weken terug even showen.
    Zien jullie veel verschil / is het al wat gezakt? Ik vind het zelf lastig te beoordelen. Volgens mijn moeder zit mijn buik wel lager dan vorige week.

9. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Buik 37.0 (boven) en 38.6 weken (onder)

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Maybebaby: het is dat we nu juist veel meer van elkaar aan het verschillen zijn waardoor het niet meer zo klikt.

Korte uitleg van de situatie: Sinds het bedrijf van mijn ouders failliet is, zijn mijn ouders niet te genieten. Mijn vader is met het solliciteren gewoon ronduit kansloos bezig (lees: het woord sollicitatie al fout schrijven in een briefhoofd...) en mijn moeder is al net zo erg (lees: zogenaamd overal aan het solliciteren, maar nog niet eens een geldig legitimatiebewijs hebben)... Mijn moeder ligt overdag gewoon tot 13.00 uur in bed en is mijn vader aan het afbekken dat ie nog geen baan heeft. Intussen is het geld bijna op en verkopen ze dus allerlei spul, waaronder de oude trouwring van mijn opa waar ik ze ook wel geld voor had willen doen. Ook de witgouden oorbellen die mijn moeder van me cadeau heeft gehad voor ons trouwen heeft ze gewoon verkocht!

Mijn vader verkocht wat nieuwe schroefmachines en ik wilde er 1 overkopen... mijn moeder was gvd te trots om het geld daarvoor aan te nemen! Het geld heb ik bij vertrek in mijn vader's jaszak laten glijden. Ik heb ze ook herhaaldelijk gezegd dat ik ze ook wel geld wil lenen zolang.... maar dat wil ze niet (alweer die verrekte trots).

Ze hebben inmiddels wel onze tv, DVD-speler en nog wat andere spullen te leen omdat die nog bij de reparateur staan (al sinds een hele tijd). Vind ik niet erg... maar zelf zo kansloos bezig zijn en dan mij de les te lezen over hoe ik mijn leven moet invullen en mijn kind moet opvoeden. Dat gaat er bij mij niet meer in. Zorg eerst eens dat je je eigen leven op de rit krijgt.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mooie buik mabybaby!

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@babywens, pas om 16.15uur.
    Oh da's goed dat je het zegt, dan temp ik hem straks nog even voor we gaan.
    Wat goed dat Max na een paar uur slaap weer wat vrolijker was. Ze krijgen toch dat virus ingespoten dus logisch dat ze zich dan niet helemaal lekker voelen.
    Haha tsja mannen...ik was laatst in de keuken bezig en Jeroen zat Finn de fles te geven toen de deurbel ging. Zegt ie: ja hallo, ga je nog open doen! Ik ben hem de fles aan het geven. Uhmmm. en hoe denk je dat ik dat dan doe als ik hem de fles geef, alleen thuis ben,en de deurbel gaat?
    haha dan zie je hem echt denken: oh ja shit!

@Mayke, jeetje wat een gedoe joh! Ik kan het me heel goed voorstellen dat je er de balen van hebt dat je ouders zich met jou en de opvoeding bemoeien terwijl ze die tijd voor andere dingen moeten besteden.
    (wel naar trouwens dat het bedrijf failliet is en helemaal naar dat ze de trouwring van opa en de door jou gegeven oorbellen verkopen!! daar zou ik ook heel boos om zijn)

@maybebaby, ohh je ziet wel verschil hoor. de buik van 2 weken terug lijkt veel ronder en naar naar voren te komen en de buik van nu lijkt idd wat gezakt te zijn.
    leuk leuk leuk!!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Maybebaby: idd wat petra zegt... buik lijkt idd meer gezakt.

@ Babywens: dan is je melk gewoon nog goed hoor... misschien heb je gewoon een hongerige baby?

@ Petra: dankjewel meis... ach ja, dat failliet gaan hing al in de lucht sinds het laatste faillissement in 2009... ook een beetje eigen schuld dikke bult hoor.

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Dreamer mooie buik meis! groeit goed :D

Petra wat zielig dat Finn zo onrustig was! hier gisteren ook een super onrustig mannetje hoor, misschien hangt het in de lucht? ;)
    veel succes straks met de prikjes!

babywens fijn dat Max in ieder geval weer een beetje is opgeknapt! niets aan die kleine huilende mannetjes!

Mayke wow meis wat een heftige situatie! kan me voorstellen dat het je een hoog zit! *knuffel*

maybebaby mooie buik meis!

hier was Sem gisteren weer erg onrustig, misschien toch het bekende sprongetje? hij is al sinds een weekje af en toe behoorlijk onrustig en je merkt dat hij nieuwe dingen aan het leren is,
    best vermoeiend af en toe zo'n huilerig aandachtvragend mannetje! hij wil gewoon bijna niet alleen slapen, wil continue op de arm.
    vanmorgen heeft hij dan wel weer voor het eerst 6 (!) uur achter elkaar geslapen van half 6 tot half 12, dat heeft hij nog nooit eerder gedaan, misschien was hij wel zo moe van al dat huilen?
    hopelijk slaapt hij vannacht ook wat langer achter elkaar door, maar dan wel liever in de nacht en niet 's morgens :p

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ai Mayke das heftig met je ouders. Hoop dat t bijtrekt en kan me voorstellen dat he t wel beu bent als ze zich met jullie opvoeding 'bemoeien'.

maybebaby mooie buik joh. Aftellen is begonnen.

Petra ah krygt ie weer prikjes zo sneu dan. Extra lief voor m zijn hihi.

Facebook heb ik niet. Alleen hyves en daar doe ik niet veel meer mee. Hier rare cyclus. En donderdag operatie ma. Ik blijf gewoon lekker hier meelezen dames en af en toe een berichtje van mij.

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Delilah hoop dat ie vannacht door slaapt jah

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delilah: dat lange slapen is hier ook... van 17.00 tot 00.00 uur (maar ook niet elke dag hoor)... dan ga je echt denken "hallo! als je dat in de namiddag kan, moet je dat ook 's nachts kunnen!"

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Mayke ja inderdaad, 's nacht dan heb je er tenminste wat aan haha, dan kan je zelf ook lekker lang slapen ;)

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

maar 's nachts is het toch veel te gezellig bij papa en mama in bed!

@Delilah, kan best een sprongetje zijn hoor, zeker omdat je ziet dat hij nieuwe dingetjes aan het leren is.
    Hier heb ik af en toe het idee dat Finn een doorlopend sprongetje heeft;)
    Je hebt kans dat Sem straks 's nachts ineens 6uur doorslaapt en is hij nu zijn ritme aan het regelen. Ik geloof dat ze vanaf een week of 6 een dag en nachtritme krijgen..het is dan alleen nog de vraag of ze hetzelfde dag en nachtritme krijgen als ons of dat ze het omdraaien ;)

Jij moet morgen naar het cb toch?

Volgens mij heb ik die foto's van de buik van dreamer gemist...ga even terugzoeken :)

**foto's gevonden, mooie buik hoor Dreamer! Zit ie al in de weg met je schoenen aandoen etc of valt het nog mee? **

20. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MayD Inderdaad heftige situatie.. snap dat je dat dan helemaal niet lekker valt van die opmerkingen.. Ze moeten eerst maar eens goed naar zichzelf kijken, willen ze úberhaupt wat over jou zeggen! Hopelijk gaat het allemaal gauw beter.
    Ik denk inderdaad ook dat Max gewoon een lekkere hongerige baby is ;) Ach ik vind het voeden heerlijk, dus heb er geen probleem mee dat hij zo vaak komt!

@Delilah jaa sprongetje zou heeel goed kunnen hoor.. DIe is zo rond de 4 weken, maar wel vervelend! Wow 6 uur achter elkaar geslapen? Dat heeft Max nog nooit gedaan, hopelijk doet hij dat vannacht ook.. dat zou lekker zijn :)

@Jeskejes spannend, donderdag de operatie van je moeder. Hopelijk gaat de operatie goed en knapt je moeder daarna snel op!!

Hihi heb net een cadeautje gekocht voor Max, omdat hij zo dapper is geweest (ook al heeft hij flink gebruld :p) hahah goed excuus zo om leuke dingen te kopen ;) heb de musical ocean 3-in-1 gekocht ;) Max is natuurlijk weg van bewegende dingen, knipperende lichtjes en muziek/geluidjes. Nou dit apparaat doet dat allemaal, dus ben benieuwd! Het handige is dat hij er nu onder kan liggen, straks erbij kan zitten en dat hij er later ook mee kan lopen! Wat wil je nog meer? Speelgoed van 0m-2 jaar! Ideaal ;) hahah

@xxpetra oeii dat duurt dus nog even.. zie je er weer tegenop? meer of minder dan de vorige keer? Hoe Finn de vorige keer reageerde wil niks zeggen hoe hij nu zal reageren.. Dus hopelijk reageert hij er heel goed op en krijgt hij er geen last van! Inderdaad zijn temp even in de gaten houden.. Hoe gaat het nu met FInn? Nog een keer getempt?
    hahah ja inderdaad.. die mannen ;) Lennart zou dus nooit een dag alleen met Max overleven he, die zou daar helemaal gek van worden. Eigenlijk moet ik Max gewoon eens een dagje bij Lennart laten en dan zelf wat leuks gaan doen.. haha zeker te weten dat hij dan veeel meer begrip en respect krijgt :p Is Jeroen al wel eens alleen met Finn geweest?

@Maybebaby Mooi buikje ook en hij is inderdaad wat gezakt! Spannend joh!!

Deel Deze Pagina