Zooo weer uitgewerkt!! Maybebaby, mooie buik!! En je ziet idd wel verschil tussen de twee foto's!! Petra, k merk idd wel dat bukken lastiger gaat en dus ook sokken/schoenen aan of uit doen wordt wat lastiger... Maar kheb zelf nog altijdt idee dat mn buik wel mee valt verder dus Zullen vast meiden zijn die er meer last van hebben
@Jeske, Spannend voor je moeder en jullie! Komt donderdag de drain erin? Is het die operatie? Hoever zit jij nu in je cyclus? Volgens mij komen er veel klussers nu bij een NOD. @Maybebaby, Mooie buikfoto's! Morgen mag je weer voor controle he! Gaan ze al wat doen? Je bent al bijna 39 weken!! @Mayke, Poeh, wat een situatie met je ouders! Sterkte ermee !! @Babyliz, al ongesteld geworden? @Babytjuh, meelezer Hoe is het met je? nog steeds beetje down? Ik hoop dat je je ietsje beter voelt en weer (met plezier) kunt klussen!
Ik ben vandaag voor gesprek geweest, Weer korte LF aangekaart en weer werd het ontkent. Een korte LF is niet echt een probleem, maar ook dat het eigenlijk niet bestaat.. (huh) Ze zag wel dat ik er erg mee zat, dus ze probeerde het wel uit te leggen. Maar ik weet het eigenlijk nog niet. Volgens hun heb ik dus wel een kortere LF gemiddeld. (ze bekeken mijn temperatuur-lijstje) Maar dat moest geen probleem zijn. Ik moet doorgaan met de Clomid. dan heb ik iig wel een eisprong. Met tempen mag ik stoppen, maar daar ga ik lekker toch wel mee door en dat snapte ze ook wel. En deze maand weer steeds terug komen voor inwendige echo's. 13 febr de eerste (dan zit ik op dag 12) maar dan was er waarschijnlijk nog niets te zien. Bijwerkingen, Eigenlijk geen, hoewel ik vorige week wel een paar nogal woede-uitbarstingen had. Ik was echt een enorme bitch.. De laptop kon ik nog net op de bank smijten ipv de grond. Wel even gezegt, dat kwam echt door de Clomid zei ze, dus goed argument voor mn arme man.. Als het erger word, moet ik wel stoppen en misschien overgaan op injecties.. Liever niet! Dus net als bij Jeske, elke maand kans, een dobbelsteen die je gooit.. We zien wel.
Nou moe, Pip daar kan je ook lekker veel mee Heb je wel het idee dat ze je serieus nemen of ben je weggegaan met het idee dat je voor jan l*l bent gegaan? Lijkt me zo naar als je zelf het idee hebt dat het ergens aan ligt maar de arts ontkent dat. En hebben ze het idee dat je geen eisprong had dan omdat je door moet gaan met Clomid? haha oeps..dus je bent levensgevaarlijk als je Clomid slikt Wel naar als je ineens zo boos wordt he! Heeft je man er begrip voor of snapt hij niet waar het vandaan komt?
@dreamer en maybebaby: Mooie buiken dames! @Mayke: Wat een nare situatie zeg @pip: Geloof dat mn ongesteldheid net een beetje op gang komt ja. Apart hoor dat ze die te korte LF maar niet erkennen. Opzich wel fijn dat er elke maand kans is, maar het lijkt me ook wel erg frustrerend dat er dus nauwelijks iets aan te doen is.
@ Pip: typisch... mijn HA erkende het probleem van de korte LF wel... Hoop dat de clomid jouw kansen op de dobbelsteen verhoogd meis. @ fotootje van diep slapende Reneé : http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums7056-picture52604.jpg
Aaaah lief Mayke!! En lekker bolle wangetjes hihi Pff volgens mij heeft ons kleintje de hik.. Maar duurt al best lang naar mn idee... Kzou zelf gek worden hihi
hahaha... dan vraag je je af hoe de kleine zic voelt of niet? Nog een pica van Reneé: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums7056-picture52605.jpg
Wat een lekker grietje Nja opzich niet Mayke... Maar ik weet dat k zelf de hik na twee min wel zat ben.. En soms houdt t echt vijf min aan Tis nu iig weer rustig Wel grappig want soms voel k dr gewoon heel weinig op een dag.. Dan heeft ze de hik en weet k oooh tis nog goed hihi
Precies en das waar we het voor doen Al hoop k toch wel voor je dar je volgende zwangerschap wat beter loopt hoor
@jeskejes, Hoe is het nu met je moeder?? @ Dreamer, Mooie buik!!! @ maybebaby, nog zo'n mooie buik. schiet al lekker op he!! spannend hoor!! @ MayD, Lastig hoor als je ouders zo doen. Zou er ook gek van worden dus begrijp je heel goed *knuffel*
ik weet dat ik heel veel van jullie vergeten ben om op te reageren. sorry hiervoor maar heb wel alles weer gelezen (ruim 10 pagina's dus niet alles is blijven hangen) Hier alles wel goed alleen een paar vraagtekens. Gisteren met Xander naar het inloopspreekuur geweest van het cb en Xander zit nu nog niet op zijn geboortegewicht. geboortegewicht 3450 en gisteren bij cb 3360. Moet nu van het cb nar de HA om Xander na te laten kijken (standaard protocol volgen cb) maar maak me toch een beetje zorgen. Hij eet wel goed naar mijn idee, ligt echt goed te zuigen en slikken aan de borst elke voeding zo'n 20 tot 30 min. vandaag een flesje gegeven en daar dronk hij 120 ml van en toen wilde hij niet meer. eigenlijk weet ik niet of dit genoeg is (heb me rot gezocht naar het papiertje van de kraamhulp met daarop het sommetje) hij kwam eerst om de 4 uur (week na zijn geboorte) en 's nachts zat er 7 uur tussen. N wil hij elke 3,5 uur eten en snachts zit er 4 uur tussen. geef wel voeding naar vraag omdat hij anders helemaal uit zijn plaat gaat. hij past ok nog met gemak in maatje 50. Hij is wel goed wakker en reageert echt goed op ons dus heb echt geen idee waarom hij nog niet op geboorte gewicht is. morgen weet ik meer.
@Zwendel, laat je niet van de wijs brengen door het cb hoor. Het is goed dat ze je doorsturen volgens hun protocol maar jij kent Xander het beste en als je het idee hebt dat hij genoeg eet en zich goed voelt zou ik me niet teveel zorgen maken. Heeft hij goede poep en plasluiers en is hij niet suf? Hij gaat nu groeien dus dan is het logisch dat hij wat vaker komt. Vaak heeft dat ook weer met regeldagen te maken, hij komt dan vaker zodat jou productie oploopt en je zijn vraag kan bijhouden. Onze kraamhulp zei dat kindjes gemiddeld na 2 weken weer op het geboortegewicht zitten. Xander zit daar maar een paar dagen overheen en het scheelt maar 90gram voor hij op zijn geboortegewicht zit. Misschien is het makkelijk op te lossen met hem wat extra te geven maar als hij niet meer wil houdt het op toch. Op het cb zeurden ze vorige keer ook dat Finn niet volgens hun schema groeide maar de arts zei vandaag dat Finn gewoon een lange maar ranke knul is en dan blijft zijn gewicht iets achter maar dat zou hij vanzelf weer inhalen zei ze. Een rekensommetje heb ik niet voor je maar ik weet nog dat onze kraamhulp zei dat we Finn zijn flesjes mochten opbouwen tot 120ml tot we voor het eerst naar het cb zouden gaan. Zij zouden dan verder adviseren over hoeveel je kan geven dus ik zou het daar gewoon eens navragen. (of hij de huisarts) @Mayke, wat is het toch een lekker kind met d'r heerlijke hamsterwangetjes! Finn heeft dat ook, hihi zo schattig!!
Hoi meiden! Ik weet nu niet of ik mijn facebook of deze pagina moet bekijken haha, er wordt overal gekletst! Jesse, oh ja leuk zo'n hond die ook alles "jat"! Aandoenlijk vind ik dat altijd.. Dreamer, ja hij is dan doordeweeks hlemaal in brabant terwijl we in Emmen wonen.. Maar na de bevalling heeft hij een maand vrij geregeld!! Nu alleen nog hopen dat de bevalling niet begint als hij nog daar is Petra, ja een maand heeft hij zelf geregeld, want het verlof is maar 3 dagen :O Wat erg.. 3 dagen is toch veel te weinig? Babywens, nooit last gehad van je schoenen niet aan kunnen krijgen? :O Hoe? haha Zo he lekker lomp van je man wat je vertelde dat hij thuiskwam met een zakenvriend ed.. Stom zeg.. Hebben jullie het nog besproken/uitgepraat? En hoe vind max de musical ocean 3 in 1? Babywens en Babyliz, hier ook diezelfde ongesteldheidsklachten de eerste 2 dagen en het constante heen en weer geloop van en naar wc met de super plus tampons :/ Dreamer, ik krijg ook steeds meer last van harde buiken.. Ik neem aan dat dat normaal is? Mooie buikfoto's trouwens!! Maybebaby, ik zie niet echt een super duidelijk verschil in de buikfoto's maar je hebt wel echt een hee mooi rond gevormde buik zeg! Mayke, pff wat een situatie bij je ouders.. Frustrerend Wel echt superschattige foto's van kleie Renée Dames, die uitzetlijst hè, wat heb je daar nou echt niet van nodig wat er wel op staat? twijfel bijvoorbeeld aan de 2 (?) kruiken? Alles moet hier in NL zo precies met allerlei toevoegingen, extra spullen en extra vitamines, en ze doen het lijken of dat allemaal een must is, onmisbaar, maar wat is daar nou echt van waar en wat niet? Want in het merendeel van de wereld hebben ze die spullen (badjes, bedjes, geavanceerde autostoeltjes ed) niet en dat hoeft toch ook niet erg te zijn?
@pip Wat ontzettend vervelend dat ze het gewoon ontkenne joh Succes deze maand met al de echo's! @babyliz ongesteld al helemaal doorgezet? SUcces de eerste dagen @MayD Lieve foto's van Renée!! @Dreamer bijzonder he, als ze de hik hebben. Max had dat ook super vaak en heel lang in mijn buik.. het grappige is dat hij het nu nog steeds super vaak en lang heeft @Zwendel Je moet je inderdaad niet gek laten maken door het cb.. dat hebben we allemaal al wel ondervonden volgens mij Als xander gewoon goed drinkt en hij is tevreden dan is het toch allemaal prima? Het rekensommetje is gewicht in kilo's maal 150 gedeeld door de aantal voedingen per dag @Mick hahah gewoon bij allebei lekker een beetje meekletsen hahah nee bizar he? Gewoon zitten, dan je een been over je andere heen slaan en dan kon ik altijd makkelijk mijn schoenen en sokken nog aanrkijgen (of ben ik nou zo lenig? hahah ) We hebben het inderdaad nog besproken en hij zal er meer op gaan letten.. ook gaat hij binnenkort eens een half dagje alleen met Max doorbrengen hahah ben benieuwd hoe dat zal gaan Max vond de musical ocean 3 in 1 (hahah schitterende naam) erg leuk, alleen was hij kapot.. moeten hem dus weer terugbrengen. Helaas voor Max, want kan er dan even niet mee 'spelen' Ook al zo erg ongesteld? Bah vervelend is dat he? Nou gelukkig duurt het bij jou nog wel even Weet je al of je bv wil gaan geven? Je hebt heel veel niet nodig van de uitzetlijst, maar de 2 kruiken absoluut wel! haha als de intake van de kraamzorg is, vragen ze daar ook speciaal naar haha dat is zeker waar hoor.. het is hier allemaal zo luxe in Nederland! Kun je het uitzetlijstje even hier neer zetten of iets? kan ik precies aangeven wat echt handig is om te hebben en wat je helemaal niet hoeft te kopen (heb helaas ook veel dingen gekocht die helemaal niet nodig zijn/waren ) Hmm Max is volgens mij nog steeds een beetje 'overstuur' van de prikjes, want zijn ritme is nu helemaal ver te zoeken.. Hij kwam om 00.00 - 02.15 - 05.00 - 07.45
Mayke mooie meid jullie Reneé! Pip wat raar dat de ha je korte lf ontkent Babyliz, hopelijk zet de ongie niet door! zwendel ik zou me niet al te veel zorgen maken meis! Sem drinkt maar 90 cc met 3 schepjes als hij een flesje krijgt, dus dan drinkt Xander meer, en als hij goed alert is dan zou ik me verder niet al te veel zorgen maken! Sem heeft ook ruim 2 weken in maatje 50 gezeten, terwijl hij nu al bijna in 62 zit, dus dat zegt ook niets. maar het is wel goed dat je even naar de ha mag voor de zekerheid! mick 2 kruiken ben je echt wel nodig hoor meis! dat is niet overbodig, al gebruik je ze maar heel kort. wij hebben ze echt wel nodig gehad! wat je niet nodig bent zijn navelbandjes en voor de rest heb ik geloof ik wel alles gebruikt wat op de lijst stond. babywens wat naar dat Max nog steeds last heeft van zijn prikjes! hier vanmorgen naar het cb geweest, Sem doet het echt heel erg goed! hij was bij de geboorte 3360 gram en 52 cm, nu was hij al 4575 en 56 cm! ben trots op mijn mannetje!