Elkaar gevonden in 2011, Ook maatjes in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delilah86, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Dreamer, Een voedingskussen? hoe moet ik dit zien? :) Ik hoop dat het wat helpt dan!!

@Jeske, Hoe is het nu met je moeder? Is ze goed bijgekomen? Al verandering? Op welk termijn zou er verbetering te zien (moeten zijn? Hoe is het met jou?

@Maybebaby-baby, kom er maar uit hoor! De boodschappen zijn gehaald dus waar wacht je op?!!
    Ik ben ook erg benieuwd of je een jongetje of meisje krijgt:)

@Petra, vanacht voelde ik me wel oke. Ik moet gewoon afleiding hebben. Ik ben even gestopt met hardlopen, omdat ik bang ben voor gladheid. misschien maar beginnen met zwemmen. sporten is altijd goed tegen stress.

Misschien willen we eens pre-seed proberen. Hier zijn er ook wel meiden dacht ik die dit gebruikt hebben. Wat is jullie ervaring?
    Hoe duur is dit en waar kan je dit bestellen?

2. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Klopt! Wij zijn ondertussen ook echt heel nieuwsgierig. Ik heb ook geen enkel voorgevoel of wat dan ook. Wel vaak zitten gluren naar de 20 weken echo-dvd maar daar werd ik ook niet veel wijzer van.

Vind het wel leuk dat de namen tot nu toe door niemand anders in onze omgeving (of op dit forum) zijn gekozen :)

3. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Maybebaby. We kunnen wel een poll doen wat het gaat worden.al heb ik geen idee hoe dat moet. Maar dan moet jij je beeb even toespreken dat het moet komen.
    Pip wel fijn dat ze je nu volgen. Maar je niet lekker voelen lijkt me niks.
    Petra. Ik tel vanaf de eerste poging vorig jaar.ik ben het meestal 2 dagen heel erg tussen dag 4 en 7. En verder sudderd het.
    Jeskejes fijn dat het goed gaat met de moeders. Duimen dat het een stijgende lijn als vervolg krijgt.
    Dreamer ik hoop datje lekk slaapt met je kussen.

Ik ga zo naar yoga. Heerlijk

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ja, zo'n poll is leuk om te doen!
    Ik gok aan de hand van je laatste foto op een jongen.
    (geen idee waarom...)

Dat is inderdaad leuk dat jullie niemand in de omgeving of hier kennen met dezelfde naam voor de baby.
    Ik vind het ook wel leuk dat er tot nu toe nog geen baby van een van ons dezelfde namen hebben.
    Super leuk om al die verschillende namen te zien!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vind ik ook! Ik heb hier op het forum ook nog geen baby met de naam Reneé lang zien komen...

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey dames lief dat jullie t vragen. Vanmiddag bij mama geweest en we hebben weer sinds lange tijd een gesprek gehad. Ze is zo veel beter als eerst. Zelfs toen ze daar voor t eerst lag. Ze is wakker, helder, reageerd noem maar op. Verpleging, logopediste en zaalarts zien t ook en zijn erg tevreden. Hoe t revalideren gaat is nog afwachten. Wij gaan knokken. Chirurg zei dat gister al. 1probleem.... ze moet trug naar dat verzorgingstehuis (lang verhaal) maar dat willen wij niet. Maar bij andere is een wachtlijst v 2 wkn. We gaan nu zoveel mogelijk proberen om haar ergens anders te krijgen. Want als ik er aan denk if over praat ga ik koken en kan nu al zeggen dat ik op de 1e dag dat ma er trug zou zijn dat ik ontplof en iemand aanvlieg. Terwijl ik net agressief ben. Kun je nagaan.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Maar.... we zijn zo blij en opgelucht. Ben wel keikapot. (van half 3 tot 8 uur op t zh gezeten) maar voel me ondanks dat goed en sterk. Nu nog een lijf dat duidelijkheid geeft over mn cyclus en ik nog blijer en.over 2 weekjes een positest...dan spring ik een gat in de lucht.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mama heeft een flinke terugval nu. Ze braakt al de hele dag en de temp was 38.5. Ze wachten nu ff af hoe t gaat. Ze maken nu nog geen ct scan of longfoto maar dat kan nog wel gemaakt worden. Ze is goed wekbaar maar valt daarna weer in slasp. Ook praat ze nu niet meer. Pa kwam erbij en die schrok behoorlijk. Hij is goed opgevangn en hij vroeg of ze mij wilden bellen. Vanmorgen hadden ze express niet gebeld omdat ze nog niet veel konden doen en zodat pa niet halsoverkop (overstuur) gereden zou komen. Ik heb gelijk doorgegeven dat IK nu 1e contactpersoon wil zijn omdat ik er iets rustiger onder ben.

9. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Wat een spanning weer na het goede bericht van gister jeskejes :( Dikke knuffel!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jeskejes veel sterkte nu... kun je het allemaal bolwerken meis?

11. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Sterkte Jeske! wat moeilijk allemaal! :(

12. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Sterkte jeskejes.

13. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @babyliz Deze week eindelijk je afspraak :)

@xxpetra haha mannen zouden een bevalling niet overleven inderdaad :p hahha 'schat wil je het even overnemen? Ik de deur even open doen :p hahah)

@Dreamer en ondertussen al de vloer gedweild voor morgen? :p

@Zwendel hoe gaat het nu met voeden? Geef je nog steeds afgekolfde melk of ook al flesvoeding?

@Jesse dat is een soort babygym.. Inderdaad een plastic geval waar Max dan onder kan liggen. Het maakt geluid, knippert licht en je kunt overal aan vastpakken/voelen. We hebben hem vandaag toch maar terug gebracht en ons geld teruggevraagd. Max kan er momenteel toch nog niet zoveel mee en heb geen zin om continu op een knopje te drukken voor het geluid en licht :p Woww wat duurt jouw ongi lang zeg :( Ook vervelend.. Is hij nu helemaal verdwenen?

@jeskejes wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je meoder goed wakker is geworden.. Hoe gaat het nu met haar, 2 dagen na de operatie? Oh wat vervelend, ik lees nu dat je moeder een terugval heeft :( Hopelijk is ze er gauw overheen en gaat het geleidelijk aan steeds beter met haar!

@Maybebaby hoe is het met je? De kleine vind het wel lekker daarbinnen he? hahah gelukkig gaat het weer dooien, misschien wil de boef er dan wel uitkomen ;)

Max heeft vandaag zijn handen écht ontdekt.. hij was heerlijk aan het keuvelen, brabbelen en zwaaien met zijn armpjes.. totdat opeens zijn ogen wijd opensperde.. zijn mond open zakte en hij helemaal stil was.. hij had zijn handen ontdekt!! haha zat er helemaal gebiologeerd naar te kijken, heel lief om te zien!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Chirurg geweest. Laatste paar uur is mama wakkerder en reageert ze al wat beter. Chirurg durft zo de nacht in te gaan. Uit onderzoeken kwam niks uit. T kan reactie op de operatie zijn en de koorts die ze had. Nu is de koirts aant zakken

Babywens lijkt me echt zon genietmomentje om te zien dat ze weer iets nieues hebben ontdekt.

15. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Babywens. Oké dank je voor de uitleg. Nee ik ben nog steeds ongi. Ik moet zeggen dat ik heel erg ben dit keer. Zo erg heb ik het in 15 jaar niet meer gehad. Pfff. Duurt denk ik nog wel een paar dagen.:(
    Leuk dat hij zijn handjes ondekt heeft. Schattig.

Jeskejes. Hoe is de mama de nacht door gekomen? En gaat het nog een beetje met jou?

Babyliz. Eindelijk is de week aan gebroken. Ik ben benieuwd.

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ma is best goed de nacht doorgekomen. Temp was weer flink gezakt. 36.6 dacht ik.

Jesse hoop dat de ongi snel voorbij is. Ik heb dat ook soms dat t heviger is dan ooit.

Babyliz spannend vd week.

Hier trek ik t nog net. Krijg niet alleen alles van mn moeder op mn nek. Ook nog een vader die ik eruit moet sleuren. Tis niet niks voor die beste man. Maar ben sterker dan ik dacht en lukt me wel. Gaan nu schaatsen. Dan naar t graf van vriend met de carnavalsclub dan verjaardag en vanaaf weer naar moeders toe. Heb best aardig geslapen gelukkig.

17. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Het is vandaag de uitgerekende datum van onze 2de zwangerschap.
    Best raar. Hopelijk mag een eventuele nieuwe zw wel goed gaan

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Jeskejes, wat een verhaal meid! Breekt het je niet op nu er steeds wat gebeurd of is het nog goed vol te houden? Ik vind het echt knap dat je, je er zo kranig doorheen sleept en dan ook nog voor je vader wilt zorgen en alles voor je moeder wilt regelen.
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je het niet ziet zitten dat je moeder weer teruggaat naar dat verzorgingshuis. Kunnen de artsen niet regelen dat ze, tot die wachtlijst van 2 weken voorbij is, mag blijven in het ziekenhuis? Voor een goed herstel is het wel noodzakelijk dat ze ergens verblijft waar ze goed word verzorgd!
    Hou je taai hoor!

@Jesse, beetje jammer dat je nog zo ongesteld bent joh :( Heb je er nog zo'n last van qua misselijkheid en buikpijn of is dat wel goed te doen nu? Hopelijk is het snel voorbij en heb je er niet teveel last meer van!

@babyliz, de 16e is de afspraak toch? We duimen met z'n allen en zijn ook erg benieuwd wat er uit komt!

@babywens, haha fantastisch he als ze die ogen zo groot opzetten en helemaal verbaasd zijn! Volgt hij zijn handjes ook als hij ze beweegt? dat is zo schattig!! En heeft hij zijn voetjes ook al ontdekt? Ik ben op zoek naar felgekleurde sokjes want dat schijnt heel leuk te zijn voor die kleintjes als ze hun voetjes hebben ontdekt maar ja...nergens felle sokjes te vinden natuurlijk ;)
    Finn lijkt nu een beetje gewend aan zijn handen en voeten maar in het begin had hij ook hele grote ogen als ze in zijn gezichtsveld kwamen hihi. Hij pakt nu steeds meer dingen bewust vast en stopt ook alles in zijn mond. vooral de spuugdoek is steeds slachtoffer ;)

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    jeskejes sterkte meissie!

babywens whaha moet wel lachen over hoe je schrijft dat Max zijn handjes heeft ontdekt :D

Jesse knuffel voor jou meis! zal toch een moeilijke dag zijn vandaag!

hier heeft Sem vannacht voor het eerst een lekkere lange nacht gemaakt, heb hem rond 12 uur voor het laatst gedaan en toen kwam hij vanmorgen pas om half 6! en daarna pas weer om half 10! dus een heerlijk nachtje gehad vannacht :D

20. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    he meiden
    ff snel een bericht van mijn kant..
    het word een hele opgave voor mij om op iedereen te reageren..dus sorry als ik je vergeten ben!!

@babyliz
    meid nog een paar dagen!! hoe ben je er onder?? rustig? of vind je het nu spannend worden?? ik duim voor jullie meid!! hoop dat jullie dan duidelijkheid krijgen!! hele dikke knuffel!!

@jeskejes
    meid wat hebben jullie het de laatste maanden zwaar gehad!! hoop dat gauw voor jullie de zon mag gaan schijnen!! is nodig!! dikke knuffel!!

@jesse
    he bah wat naar dat je nu zo heftig en lang ongi bent!! hoop dat het gauw stopt en dat jullie weer mogen klussen!! :D hoe ben jij er onder meid?? heb je rust in je hoofd?? hoop dat jij gauw een positieve test hebt!! duim voor jullie!!

@pip
    meid je bent afgelopen week in t zh geweest?? hoe is het gegaan?? is er al iets meer duidelijk over clomid?? stop je er mee of ga je door?? heb je presseed nog besteld?? wou het ook een tijdje doen..maar heb t toch maar niet gedaan!! jouw klusweek is nu dus aangebroken...klusze :D

@cass
    meid wat ben ik jaloers op je mooie cupcakes!! ze zien er zo verrukkelijk uit!! waren ze lekker?? hoe gaat het verder met je?? 3 maart pas weer aan de bak??!! lekker hoor!! hoe gaat het met anne?? ik heb echt genoten van je filmpje van anne met haar verhalen!!

@petra
    meid hoe gaat het met je?? en met finn??

@maybebaby
    meid kun je het nog een beetje volhouden?? ik ben ook benieuwd wat jullie krijgen!! zal niet lang meer duren!! succes met de laatste loodjes!!

@mayd
    hoe gaat het met jou?? en met reneé?? zit je nu in je vruchtbare week?? heb je nu meer rust of valt dat tegen?? ik duim voor jullie!!

@babywens
    wat gaaf dat kleine max zijn handen ontdekt heeft!! hihi zie het helemaal voor me!! ook van jouw filmpje heb ik echt genoten!! hoe gaat het met jou??

@delilah
    wat fijn dat sem al zo'n goede nacht maakt!! hoe gaat het verder met hem?? en met jou??

het gaat al een stuk beter met mij dan een paar weken terug...ik zit in mijn vruchtbare week..maar heb echt rust..ook het feit dat als ook deze maand niet lukt..heb ik ook wel meer rust in gekregen..natuurlijk weet ik niet hoe ik me voel als ik weer ongi word!! maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!

nou meiden hele fijne avond en tot gauw!!
    liefs

Deel Deze Pagina